Angajatii din generatia milenialilor sunt considerati in ziua de astazi viitorii lideri ai fortei de munca, acei oameni care vor impulsiona mediul de afaceri si care vor transforma modelele traditionale de business. Daca sunt motivati corespunzator, acesti oameni pot schimba la propriu organizatia din care fac parte, aducand plus valoare.
Cei mai multi dintre profesionistii care fac parte din aceasta generatie a milenialilor nu mai asteapta de la locul de munca pe care il au doar un salariu mare. Asteptarile lor de la joburile pe care le au sunt mai diversificate si mai complexe in ziua de astazi. Tocmai din acest motiv, specialistii atrag atentia managerilor din intreaga lume ca este esential sa isi motiveze corespunzator forta de munca si sa transforme acesti mileniali de astazi in liderii de maine.
Uite trei metode prin care iti poti motiva angajatii din generatia milenialilor pentru a da tot ceea ce au la locul de munca!
Milenialii sunt, in general, oameni calculati, care isi doresc sa stie ce vor face peste cinci sau zece ani. Daca lucreaza intr-o companie, vor sa aiba siguranta ca pot evolua din punct de vedere profesional. Ajuta-i sa isi planifice cariera profesionala si ofera-le sfaturi cu privire la punctele lor forte si la capitolele la care ar trebui sa mai lucreze. Atat timp cat vor realiza ca pot creste din punct de profesional in compania in care lucreaza, cei mai multi dintre ei vor fi motivati sa lucreze din greu.
In lumea business-ului de astazi este esential ca fiecare persoana sa simta ca poate spune ceea ce gandeste si ca este ascultata de colegii sai. Chiar daca nu au o experienta atat de bogata, este importanta ca managerii sa ii lase si pe cei mai tineri sa isi exprime opiniile. De altfel, de ce ai mai angajat o astfel de persoana daca nu crezi in ce are ea de oferit?! Nimanui nu ii place sa simta ca nu este ascultat sau ca parerea lui nu are nicio importanta.
Nu sunt deloc putini angajatii care ajung in situatia de a crede ca vor avea succes la locul de munca numai daca isi dedica intreaga viata companiei pentru care lucreaza. In realitate, nu este deloc asa, ba chiar din contra. Gasirea unui echilibru intre viata profesionala si cea personala este o misiune dificila pentru multi tineri care vor sa aiba succes pe plan profesional. Din pozitia ta de manager, asigura-te ca angajatii tai stiu ca timpul lor liber este timpul lor in care se pot relaxa si in care pot petrece timp cu cei dragi si atat!
Sursa foto: pexels.com
Ultimele NOUTATI
Ne-ar placea ca Romania sa fie reprezentata de Calin Georgescu pe plan international?
Cum sa faci cozonaci pufosi de fiecare data secretul pe care bunica nu ti l-a spus
De ce nu trebuie sa-ti fie frica de un credit de nevoi personale. Ghid pentru incepatori
Partenerii nostri
Adaosuri variabile la salariu. Se vor inregistra in Revisal?
INS: Pensia medie lunara a crescut cu 6,4% in trimestrul III, ajugand la 2.582 lei
Angajarea persoanelor cu handicap. MASURI incepand cu luna ianuarie 2025
Casare partiala mijloc fix: Studiu de caz privind tratamentul contabil si fiscal
Declaratia unica: Din 2025, avem un Formular inteligent pentru Declaratia 212
Nivelul normelor anuale de venit corespunzatoare unei camere de inchiriat pentru anul 2025
Te-ar putea interesa si