IKEA se extinde pe plan local si deschide puncte de colectare a comenzilor
ikearetailermobilabaneasaikea group
Retailerul de mobila IKEA va deschide in perioada urmatoare trei puncte de colectare a comenzilor, in Brasov, Cluj-Napoca si Timisoara.
Clientii care vor comanda mobila online pe site-ul retailerului IKEA, sau din IKEA Baneasa din Capitala, vor putea opta pentru livrarea produselor la punctele de colectare din Timisoara si Brasov si Cluj-Napoca.
In acest fel, clientii au posibilitatea sa-si ridice produsele comandate in ziua si la ora dorite, fara sa depinda de motodele clasice de livrare, care au propriul orar. Costul transportului este mai mic decat cel de livrare la domiciliu: 29 lei pentru pachete mici (sub 30 kg pe comanda) si 49 lei pentru coletele Cargo (peste 30 kg pe comanda), indiferent de dimensiunea si valoarea comenzii.
Noile beneficii adaugate de companie la serviciile de livrare nu vor anula procedurile standard. Astfel ca, toti clientii care doresc sa beneficieze de livrarea la domiciliu pot face in continuare acest lucru, preturile aferente serviciului de livrare ramanand neschimbate.
Compania a anuntat ca cele trei puncte de colectare a comenzilor vor fi deschise in Timisoara, Cluj-Napoca si Brasov la sfarsitul lunii iulie. De asemenea, reprezentantii IKEA au precizat faptul ca aceste puncte de colectare vor fi destinate exclusiv livrarii comenzilor efectuate de clienti, nu vor fi magazine propriu-zise.
Citeste si:
Inca un salt pentru Robor: A atins maximul ultimilor patru ani
“Punctele de colectare a comenzilor reprezinta un nou format prin care IKEA isi propune sa creeze o experienta de cumparaturi mai simpla si mai convenabila, la preturi si mai accesibile pentru clienti. Acestea vor fi situate in spatii usor de accesat cu masina sau mijloacele de transport public, pentru a fi cat mai convenabile pentru clientii IKEA. Noile Puncte de Colectare IKEA sunt spatii inchiriate si pot fi gasite in cadrul Magnolia Shopping Center, Strada Crisului nr. 18 – in Brasov, si respectiv in incinta Centrului Comercial Euro 2, Bulevardul Antenei nr. 4 – in Timisoara, cu orarul de functionare: 10:00 - 19:00, sapte zile pe saptamana. Procesul de recrutare a echipei IKEA care va lucra in cele doua puncte de colectare din Timisoara si Brasov a inceput deja”, a informat compania.
Viviana Pavel – IKEA South-East Europe Real Estate and Development Manager pentru Romania, Croatia, Serbia, Slovenia si Ucraina a precizat faptul ca IKEA isi doreste sa se apropie de cat mai multi clienti din Romania, si sa vina in intampinarea acestora cu solutii practice si eficiente.
"Pentru IKEA, asa cum am declarat de mai multe ori, este o prioritate sa ajungem mai aproape de cat mai multi romani. De aceea, pe langa deschiderea noilor magazine IKEA in orasele care fac parte din planurile noastre de expansiune, vrem sa cream o oferta multi-channel, cu noi formate care sa raspunda noilor asteptari de consum si noului stil de viata al consumatorilor, precum si noilor tendinte din retail. Serviciul de comenzi online IKEA este in crestere si ne dorim sa il facem si mai eficient. Prin urmare, am decis sa deschidem Punctele de Colectare pentru comenzi online din Brasov si Timisoara, precum si din Cluj. Astfel, clientii vor putea comanda online si vor avea optiunea de a-si ridica singuri comenzile livrate la unul dintre noile Puncte de Colectare IKEA, in cel mai convenabil moment pentru ei, si la un pret si mai accesibil ca pana acum”, a declarat Viviana Pavel.
IKEA GROUP este o companie de origine suedeza, lider mondial in vanzarea de mobilier si decoratiuni. Magazinele IKEA ofera aproximativ 10.000 de produse de mobilier si solutii accesibile pentru acasa. IKEA Group detine si opereaza 355 de magazine in 29 de tari (31 August 2017).
Citeste si:
Viata saraca a unui miliardar modest - Povestea fascinanta a fondatorului IKEA
Sursa foto: pexeles.com