Facebook a cheltuit o suma fabuloasa pentru activitatile de lobby
facebooklobbyscandal facebookretea de socializare
Doar 3,3 milioane de dolari a cheltuit gicantul american Facebook pe activitati de lobby in doar primele trei luni din anul 2018.
Compania care detine cea mai mare
retea de socializare din lume a ales sa investeasca mai mult in lobby anul acesta, in comparatie cu aceeasi perioada a anului trecut. Pe atunci, suma alocata pentru activitati de acest tip a fost de 3,2 milioane de dolari.
Activitatile de lobby in care a investit Facebook au fost pe diverse teme. Probabil, fata de perioadele trecute s-a investit mai mult in legislatia privind confidentialitatea datelor, publicitate online, confidetialitate si securitate pe internet. Cel putin, asta arata declaratia de venituri completata de reprezentantii Facebook pentru autoritatile americane.
Imaginea Facebook a fost lovita spre sfarsitul primul trimestru al acestui an de scandalul cunoscut in intreaga lume, Cambridge Analytica. Informatii cu caracter personal a milioane de utilizatori ai retelei de socializare au fost folosite in scopuri electorale, mai precis in campania de castigare a alegerilor lui Donald Trump din Statele Unite ale Americii.
Citeste si:
Utilizatorii Facebook - despagubiti cu 17.500 Dolari in urma scandalului cu Cambridge Analytics
Odata cu acest scandal mai multe personalitati din intreaga lume au criticat dur compania si au renuntat la conturile si paginile de pe reteaua de socializare. Un exemplu in acest sens este Elon Mask care a sters paginile cu mii de like-uri, SpaceX si Tesla. Totodata, s-a creat un curent numit #DeleteFacebook.
Facebook a facut lobby pentru Casa Alba, Senat, Camera Reprezentantilor ÅŸi alte agentii guvernamentale, inclusiv Comisia Federala pentru Comert si Comisia Federala pentru Comunicatii.
Sursa foto: unsplash.com