eMag, la un pas de miscarea anului in business: concurenta nu mai are nicio sansa
emagretail onlineecommence
eMag se pregateste sa duca la finalizare fuziunea cu Extreme Digital, care, potrivit celui mai recent anunt facut de retailerul online, a intrat in etapa finala. Aceasta le da posibilitatea clientilor din Ungaria sa acceseze aproape 4 milioane de produse de pe o platforma unica, eMAG.hu, inclusiv prin aplicatia mobila eMAG.
"Pe langa simplificarea experientei de shopping, cei peste 2 milioane de clienti eMAG din Ungaria vor beneficia de acces la un numar mai mare de produse, preturi mai bune, comoditate mai mare prin servicii de livrare si retur la standarde inalte", mai transmite eMag.
Astfel, anul acesta
eMAG, impreuna cu firma de curierat Sameday, vor extinde reteaua easybox din Ungaria de la 450 la 700 de unitati, pentru a le oferi clientilor o experienta care raspunde noilor obiceiuri de consum amplificate de evolutia rapida a ecommerce, mai mult timp pentru activitatile importante din vietile lor, dar si economii la bugetul personal.
Totodata, livrarea va fi accelerata odata cu finalizarea investitiei in valoare de 100 de milioane de euro in primul depozit eMAG din afara Romaniei, situat in Dunaharaszti, langa Budapesta, la inceputul lui 2023. In acelasi timp, noul depozit le va facilita clientilor din Ungaria accesul la o gama si mai mare de produse din toate categoriile.
"eMAG este liderul sectorului de comert online din Ungaria"
Potrivit firmei de cercetare de piata GKID, eMAG este liderul sectorului de comert online din Ungaria. La acest lucru contribuie semnificativ platforma eMAG Marketplace locala, unde activeaza si peste 2.000 de parteneri romani, care realizeaza mai mult de 40% din veniturile platformei.
"Ne bucuram ca am ajuns in etapa in care activam sub un singur brand, pe o platforma comuna, si ca le putem oferi clientilor nostri din Ungaria o experienta de shopping superioara si servicii de livrare mai rapida, cu ajutorul tehnologiei si al know-how-ului dezvoltate in Romania. Acest nou pas in dezvoltarea internationala a eMAG ne sustine in strategia noastra de a crea cel mai mare ecosistem de ecommerce din regiune, prin oferirea unei game mai variate de produse si prin dezvoltarea de servicii care raspund nevoilor in continua transformare ale clientilor nostri din toate tarile in care activam", a declarat Daniel Spiridon, VP Business Development & Strategy eMAG.
In vederea extinderii internationale, care reprezinta un pilon de crestere pentru dezvoltarea companiei, eMAG a demarat anul trecut un plan de investitii de 785 milioane de lei pe urmatorii doi ani, a mai transmis retailerul.