Intrarea in lumea antreprenoriatului nu garanteaza nimanui profitul, insa sunt anumite domenii de activitate in care cifrele ne arata ca este aproape imposibil sa nu ai parte de succes. Spre exemplu, putem aduce in discutie industria incaltamintei sport, care in ultimii ani s-a dezvoltat intr-un ritm neasteptat de rapid. Potrivit specialistilor, acest segment are potentialul de a se bucura de o crestere majora a veniturilor pana in anul 2027. In acest context, o afacere deschisa in acest domeniu ar putea avea un potential enorm de crestere.
Sportul joaca un rol din ce in ce mai important pentru oameni in ultima perioada. In special odata cu terminarea pandemiei, din ce in ce mai multi oameni isi doresc sa iasa afara sa alege sau sa practice un sport. In plus, anii urmatori vor aduce in aceasta industrie o serie intreaga de tehnologii moderne si materiale de o calitate mai buna decat in prezent. Sunt doar cateva dintre motivele pentru care analistii se asteapta la o crestere spectaculoasa a vanzarilor produselor de incaltaminte sport.
Iar cifrele marilor producatori din domeniu confirma aceste previziuni cu varf si indesat. Spre exemplu, veniturile Adidas din primul trimestru fiscal al anului curent au crescut cu 4%, pana la 5.5 miliarde de euro. Vorbim despre o cifra care a depasit estimarile analistilor. Totodata, marja bruta a Adidas a crescut cu 6.4% in comparatie cu anul 2023, pana la 51.2% in acest trimestru. De asemenea, profitul operational a ajuns la 336 de milioane de euro, depasind cu mult estimarile care indicau un profit de doar 290 de milioane de euro.
Desi exista si voci care sustin ca vanzarile nu vor mai fi atat de mari in urmatoarea perioada in aceasta industrie, reprezentantii Adidas sustin ca popularitatea unor produse din gama sa este in crestere. Spre exemplu, cei de la Adidas au remarcat o cerere in crestere pentru produsele sale in stil retro, modelele Samba sau Gazelle devenind din nou la moda. Aceasta tendinta poate fi observata si la cei de la Nike, modelele Jordan fiind tot mai cautate in ultimul an.
Specialistii din domeniu se asteapta si ca EURO 2024 si Jocurile Olimpice de la Paris din aceasta vara sa ofere companiilor din segment o expunere mai mare. Astfel, odata cu lansarile de produse programate in aceasta perioada si odata cu derularea campaniilor de marketing, marile branduri din industrie s-ar putea bucura de o crestere spectaculoasa a vanzarilor.
Citeste si: Firmele din Romania, saracite de Codul Fiscal. Expert: taxele au crescut de vreo 3 ori in ultimii doi ani
Sursa foto: pexels.com
Ultimele NOUTATI
Situatia se repeta! Romania a avut cea mai ridicata rata din UE si in luna octombrie
Se scumpesc din nou ratele la banci, pentru creditele luate inainte de anul 2019
Partenerii nostri
Reintegrarea unui salariat, conform unei hotarari judecatoresti. Cand se inregistreaza in Revisal?
Inregistrarea video a salariatilor, in vederea pontajului - incalca sau nu legea GDPR?
Legea nr. 283/2024: stabilirea salariilor minime adecvate si noile OBLIGATII ale angajatorilor
Te-ar putea interesa si