Din 2020, Dacia adopta GPL-ul, iar Renault trece la variantele hibrid

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Din 2020, Dacia adopta GPL-ul, iar Renault trece la variantele hibrid
Din 2020, Dacia adopta GPL-ul, iar Renault trece la variantele hibrid
de Magda Florea la 11 Oct. 2018
Urmareste-ne pe Google News
daciarenaultmotoare dieselbenzinamotorinagplhibridmeganeclio

Incepand cu anul 2020, politica celor de la Renault va fi guvernata de reducerea costurilor si a emisiilor de dioxid de carbon.

Compania intentioneaza sa renunte la motorizarea diesel, pe care o va inlocui cu GPL pe Dacia, in timp ce  Clio, Captur si Megane vor primi versiuni hibrid.

Compania intentioneaza sa renunte la motorizarea diesel, pe care o va inlocui cu GPL pe motoarele cu benzila, la Dacia, in timp ce Clio, Captur si Megane vor primi versiuni hibrid.
 
 Potrivit oficialilor grupului Renault, brandul francez intentioneaza sa renunte la motoarele Diesel si va veni din 2020 cu o versiune hibrida a lui Clio si versiuni plug-in hybrid – adica masini care pot alimenta bateria pentru motorul electric de la o priza externa - pentru SUV-ul mic Captur si pentru Megane.
 
GPL-ul (Gaz Petrolier Lichefiat) care va fi montat pe motoarele pe benzina ale modelelor Dacia va reduce emisiile de dioxid de carbon, in contextul in care hibridele inca implica un cost suplimentar considerabil, iar CNG-ul, gazul natural comprimat, nu dispune de o retea consistenta la nivel european.
 
Masinile pe GPL emit cu 11% mai putin dioxid de carbon decat cele pe benzina, iar emisiile de oxid de azot sunt mai mici. 
 
”Motoarele pe GPL au emisii mai mici, au un pret bun pentru client si aduc economii cand vine vorba de costuri. Spre exemplu, la un rulaj de 15.000 km anual, o masina consuma in medie 1.000 de litri de benzina, luand in calcul un consum mediu de 7 litri/100 km, adica circa 1.500 de euro. 
 
Cu GPL, costurile ar scadea spre 750 de euro si in plus, exista si o retea extinsa la nivel european. Spre exemplu, pe CNG gasim infrastructura numai in Austria, Germania si Italia. In Franta, Marea Britanie, Spania sau Europa de Est nu avem o astfel de infrastructura“, a explicat Marc Suss, vicepresedinte in cadrul Groupe Renault.

Citeste si: Cu gandul la un buget mai bogat, Romania ar putea deveni a doua Olanda

Sursa foto: pexeles.com
Senior Editor Manager.ro

Ultimele NOUTATI

Giftidea: Raspunsul tau la intrebarea „Ce oferim de sarbatori?”
Life Style

Giftidea: Raspunsul tau la intrebarea „Ce oferim de sarbatori?”

today15 Apr. 2025
Mediul privat arata cartonasul rosu! Increderea managerilor in economia romaneasca s-a prabusit
Companii

Mediul privat arata cartonasul rosu! Increderea managerilor in economia romaneasca s-a prabusit

today15 Apr. 2025
Educatia financiara in familie: cum poti transforma o discutie banala in lectie de viata
Banii tai - sectiune de educatie financiara

Educatia financiara in familie: cum poti transforma o discutie banala in lectie de viata

today15 Apr. 2025
Cum arata angajatul ideal in viziunea patronului roman
Companii

Cum arata angajatul ideal in viziunea patronului roman

today15 Apr. 2025
Bani online pentru pensionari: Cum poti castiga extra, pe langa pensie, din fata unui telefon mobil
Ultima ora

Bani online pentru pensionari: Cum poti castiga extra, pe langa pensie, din fata unui telefon mobil

today15 Apr. 2025
3 semne ale unui sef toxic de care trebuie sa fugi
Companii

3 semne ale unui sef toxic de care trebuie sa fugi

today15 Apr. 2025
Arhivarea digitala a documentelor: pasi pentru eficienta si siguranta
Business

Arhivarea digitala a documentelor: pasi pentru eficienta si siguranta

today14 Apr. 2025
Pantofii eleganti: piesele esentiale in garderoba oricarui barbat
Life Style

Pantofii eleganti: piesele esentiale in garderoba oricarui barbat

today14 Apr. 2025
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special de mai jos?
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE

Aboneaza-te la
Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole
despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare,
Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT
Raportul Special
"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform cu Regulamentului UE 679/2016
x