Despre Bani si Fericire: Primul sitcom de educatie financiara destinat companiilor
despre bani si fericiresitcomcompaniiangajati
Tendintele in HR au fost puternic stimulate de pandemia de coronavirus, care a adus provocari suplimentare pentru specialistii anului 2020. Insa, cum orice criza e momentul oportun pentru inovare, si pandemia se pare ca poate fi folosita ca un resort pentru adaptarea la noi normalitati, dar, mai ales, pentru evolutie.
Un bun exemplu pentru teoria noastra conform careia momentele de criza pot reprezenta ocazia ideala pentru a naste inovare il reprezinta noul parteneriat dintre Orange Romania si Exploratist, prima agentie de employee experience din tara.
Cele doua companii si-au unit fortele si au creat impreuna primul sitcom de educatie financiara din Romania, intitulat ”Despre bani si fericire”. Cele doua comapanii isi doresc ca acest sitcom sa vina in sprijinul companiilor, in contextul pandemiei, oferind angajatilor ocazia sa-si redefineasca comportamentele financiare si sa-si gestioneze mai usor temerile legate de viitorul lor in relatia cu banii.
”Despre bani si fericire” este un sitcom original care vine in ajutorul celor care vor sa afle mai multe informatii despre modalitatile de gestionare a banilor. Sitcomul este regizat de Tedy Necula si ii are ca protagonisti, in rol dual, pe actorii Nuami Dinescu, Dana Porlogea, Razvan Dragu si Dan Vasile, acesta din urma fiind si scenaristul mini seriei.
Angajatii vor primi raspunsuri la provocari actuale de natura financiara
Sitcomul contine opt episoade, fiecare cu o durata de maximum opt minute, si sunt plasate atat pre-pandemie, cat si in “zilele noastre”, oferind raspunsuri la provocari actuale de natura financiara. De asemenea, personajele serialului sunt descrise atat profesional, cat si din perspectiva modului in care aleg sa interactioneze in diverse situatii uzuale in viata unei organizatii, fiind puse in lumina reflectoarelor obiceiurile lor financiare si de consum.
”Informatiile din zona financiara sunt, de obicei, mai greu de digerat. De aceea, ne-am gandit sa le propunem angajatilor nostri un sitcom de educatie financiara construit pe cadre din viata reala, in care, cu siguranta, ne putem regasi cu totii, macar o data. Suntem increzatori ca aceasta initiativa va scoate la lumina ceea ce se afla in spatele deciziilor pe care le luam din punct de vedere financiar si ca va veni cu solutii la provocarile legate de bani,” a declarat Luiza Müller, Director HR la Orange Romania.