De ce este Broda un aliat de nadeje pentru personalizarea materialelor?
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
De ce este Broda un aliat de nadeje pentru personalizarea materialelor?
In urma cu 8 ani, doi antreprenori manati de dorinta de a oferi calitate indiferent de situatie si de a deveni un partener pe care clientii sa se poata baza, au reunit aceste scopuri dand nastere firmei romano-olandeze Broda. In prezent, fara sa se detaseze de la ideea initiala, Broda isi trateaza clientii exact cum acestia isi doresc si le ofera ceea ce promite, intr-un interval scurt de timp.
Astfel, asa a inceput povestea Broda, care a devenit una dintre cele mai prestigioase firme din tara pentru personalizarea articolelor promotionale, articolelor pentru HORECA si echipamentelor de lucru, bazandu-se pe relatii corecte si transparente cultivate de-a-lungul timpului.
1. Drumul spre implinire
De ce a fost nevoie pentru a porni mecanismul Broda? Raspunsul este unul simplu, o masina de brodat si 3 angajati cu zambetul pe buze si cu mult entuziasm. Pornind de la un grup mic de clienti multumiti, recomandarile au inceput sa circule, portofoliul Broda a inceput sa colectioneze tot mai multe fete recunoscatoare, care au revenit tot mai des. Dupa 8 ani de activitate, entuziasmul angajatiilor a ramas acelasi, doar ca multiplicat de peste 150 de ori. Spatiul de productie, broderie si print s-a exstins la 1800 mp, masina de brodat evoluand la multe alte tehnologii noi. Pentru a respecta promisiunea livrarii intr-un timp cat mai scurt, Broda depoziteaza acum propriile stocuri in Cluj, majoritatea comenzilor fiind onorate in maxim 48 ore.
2. Ingredientul pentru fructificarea relatiilor cu clientii
Oamenii se intreaba adesea care este ingredientul pentru a cladi relatii mutual avantajose. Ingredientul principal nu este unul secret si nici imposibil de obtinut. O relatie integra, avantajosa, care sa se bazeze pe stabilitate si respect este rezultatul increderii reciproce. Scopul Broda este de a livra produse care sa corespunda tuturor aspiratiilor clientilor. Daca ne referim la design, material sau model este evident ca factorul calitativ este cel care face diferenta.
3. Diversitate si diferenta
Agentiile de publicitate, domeniul HORECA si companiile care detin elemente de lucru sunt principalii destinatari ai serviciilor Broda. Diversitatea isi face simtita prezenta pentru fiecare dintre acestea prin gama bogata de produse personalizabile, cum ar fi: sepci, sacose, prosoape, halate, agende, lanyard-uri, cani sau palarii. Cea mai mare parte a materialelor textile sunt marca Nilton’s, gama pentru domeniu HORECA fac parte din portofoliul de produse Sophie Muval, echipamentele de lucru sunt produse Brickstone, iar cele de voiaj din piele sunt furnizate de Seano.
4. Un drum constant si eficient
Indeplinirea promisiunii de a livra volume mari de comenzi, face ca Broda sa devina o alegere grozava pentru companiile cu un rulaj mare. Cu 2 schimburi pe toata durata anului si 3 schimburi in sezon, echipa Broda este o sursa de incredere pentru personalizarea materialelor pentru orice fel de targuri, evenimente sau campanii de promovare.
5. In pas cu procesele tehnologice
Standardele actuale ale industriei sunt respectate de Broda, echipamentele de broderie simpla si laser, serigrafie, sublimare si tampografie fiind aliniate la etalonul noilor tehnologii. Imprimarea digitala reactiva, o tehnologie de ultima generatie se adauga la aceasta colectie de echipamente, Broda numarandu-se printre cei 3 detinatori ai acestei tehnologii in Europa. Aceasta tehnica permite imprimarea integrala a oricarui articol textil, in regim 24/7, in mod express, high-speed, high-quality sau extra-ink.
6. Dorinta continua de evoluare
Mai important decat tehnologia de ultima generatie, Broda isi doreste continuu sa se dezvolte prin implementarea tehnicilor actuale de imprimare. Participarea la targurile europene de renume, ajuta Broda sa tina pasul cu trendurile de pe glob. Broda si-a facut simtita prezenta la mai multe targuri printre care PSI Düsseldorf, clasat ca cel mai important targ de profil din Europa sau TecStyle Visions din Stuttgart, liderul targurilor pentru decoratiuni textile si publicitate.
7. O echipa pretioasa
Resursa umana este una esentiala pentru un drum plin de reusite, aici incluzand echipa, colaboratorii sau clientii. Programul flexibil de lucru, recompensa financiara si alte beneficii permit studentilor sa se implice in personalizarea materialelor. Broda a primit acreditarea BSCI (Business Social Compliance Initiative), oferind conditii de munca in concordanta cu drepturile omului si conventiile stabilite de Ministerul Muncii, Protectiei Sociale, si Familiei.
Parcurgand acest drum al celor 8 ani de activitate Broda, caracteristicile enumerate sunt pastrate inca de la inceput, promisiunea principala fiind perpetuarea acestora. Va invitam sa intrati in legatura cu Broda pentru orice nelamurire sau pentru a cunoaste echipa si a afla cum pot sa vina in intampinarea cerintelor dumneavoastra.
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special de mai jos?
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole
despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare,
Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special "E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"