Scrierea corecta a unui anunt de angajare este extrem de importanta pentru ca acesta sa isi indeplineasca scopul, si anume atragerea celor mai potriviti candidati pentru compania ta. Anuntul pe care il scrii trebuie sa aiba un impact asupra candidatilor si sa ii convinga ca au de castigat daca vor lucra pentru tine. Exista cateva reguli de baza de care trebuie sa tii cont atunci cand scrii un anunt de angajare. Nu este nimic de speriat, nu ai de ce sa iti faci griji!
Uite ce trebuie sa faci pentru a formula un anunt de angajare care sa ii determine pe cei ce il citesc sa te caute pentru a programa un interviu:
Un titlu bine definit ajuta candidatii sa inteleaga exact ce tip de post este disponibil. Evita termenii vagi si alege formule precise precum „Manager Vanzari” sau „Programator Java”. Asigura-te ca incluzi in titlul anuntului denumirea completa a jobului.
Fii concis si ofera o imagine clara asupra responsabilitatilor si a activitatilor zilnice. O descriere precisa permite candidatilor sa evalueze daca rolul li se potriveste. Concentreaza-te pe punctele esentiale si evita sa scrii o descriere lunga si plictisitoare! Potrivit specialistilor de la Business OLX, este recomandat sa incerci pe cat poti de mult sa vorbesti pe limba candidatului tau ideal.
Listeaza calificarile si abilitatile necesare. Include detalii privind educatia, experienta si competentele tehnice sau personale necesare pentru succesul in post. Asigura-te ca cerintele sunt realiste si relevante.
Atrage atentia mentionand aspecte precum salariul, posibilitatile de dezvoltare profesionala, asigurari sau alte avantaje. Un pachet atractiv poate influenta decizia unui candidat de a aplica. Nu uita ca incepand din acest an Uniunea Europeana a cerut Romaniei sa se alinieze cu legislatia europeana in legatura cu anunturile de angajare, in sensul ca acestea sa contina in mod explicit detaliile despre salariu.
O scurta descriere a companiei ajuta la construirea increderii. Ofera detalii despre cultura, misiune si obiective pentru a oferi o imagine completa despre mediul de lucru. Astfel, candidatul va intelege mai bine in ce companie ar urma sa lucreze.
Explica pas cu pas cum pot candidatii sa aplice. Mentioneaza documentele necesare (CV, scrisoare de intentie) si termenul-limita pentru trimiterea aplicatiilor. De asemenea, poti explica pe scurt si in ce consta procesul de recrutare si de selectie.
Foloseste un limbaj formal, clar si fara greseli gramaticale. O structura ordonata si lizibila va atrage atentia mai rapid. In unele cazuri pot aparea aspecte care tie sa iti scape, asa ca poti cere parerea cuiva de incredere inainte de a publica anuntul.
Citeste si: Ce este un startup si cum sa ai succes cu o astfel de afacere in Romania?
Sursa foto: shutterstock.com
Ultimele NOUTATI
Ne-ar placea ca Romania sa fie reprezentata de Calin Georgescu pe plan international?
Cum sa faci cozonaci pufosi de fiecare data secretul pe care bunica nu ti l-a spus
De ce nu trebuie sa-ti fie frica de un credit de nevoi personale. Ghid pentru incepatori
Partenerii nostri
Adaosuri variabile la salariu. Se vor inregistra in Revisal?
INS: Pensia medie lunara a crescut cu 6,4% in trimestrul III, ajugand la 2.582 lei
Angajarea persoanelor cu handicap. MASURI incepand cu luna ianuarie 2025
Casare partiala mijloc fix: Studiu de caz privind tratamentul contabil si fiscal
Declaratia unica: Din 2025, avem un Formular inteligent pentru Declaratia 212
Nivelul normelor anuale de venit corespunzatoare unei camere de inchiriat pentru anul 2025
Te-ar putea interesa si