Atragerea clientilor noi reprezinta o prioritate pentru orice afacere, insa orice antreprenor ar trebui sa isi indrepte atentia in acelasi timp si catre fidelizarea clientilor existenti. Clientii fideli se pot transforma in timp in adevarati ambasadori ai brand-ului afacerii tale, recomandand produsele sau serviciile oferite de tine si apropiatilor si prietenilor. In plus, daca faci lucrurile asa cum trebuie, este mult mai ieftin si mai usor sa convingi un client deja existent sa cumpere tot de la tine decat sa incerci sa convingi un alt om sa cumpere de la tine.
Iata patru metode simple pe care le poti lua in considerare pentru a iti fideliza clientii!
Clientul trebuie sa se simta intotdeauna in centrul atentiei si sa realizeze cat este de important pentru tine si pentru afacerea ta. Incearca sa ii indeplinesti mereu dorintele si sa ii oferi atentie si intelegere. Pentru a il face sa se simta cu adevarat special, ii poti propune anumite oferte personalizate prin intermediul unui program de loialitate. Prin ideea de personalizare a ofertei putem intelege recomandari personalizate in functie de comportamentul online al clientului sau in functie de preferintele acestuia, mesaje personalizate sau un continut contextual.
Retelele de socializare joaca un rol din ce in ce mai important in promovarea unei afaceri in ziua de astazi. Prin intermediul social media poti pastra legatura foarte usor cu clientii tai. Poti incerca, spre exemplu, ca prin postarile tale sa prezinti clientilor o fata mai personala si mai prietenoasa a afacerii pe care o reprezinti. De asemenea, ofera prin intermediul social media raspunsuri si solutii la cele mai uzuale probleme cu care se confrunta majoritatea clientilor tai! De asemenea, poti apela si la un newsletter special creat pentru clientii fideli.
Clientii se vor dovedi a fi mult mai increzatori in produsele sau in serviciile pe care le oferi in cazul in care vor avea ocazia sa le testeze intr-un fel sau altul. Ajuta-ti potentialii clienti sa descopere mai bine produsele sau serviciile tale si sa afle care sunt avantajele pe care le-ar avea daca le vor cumpara.
Succesul unei afaceri nu depinde in cea mai mare masura numai de cel care se afla in spatele ideii de afaceri, ci in special de toti cei care lucreaza pentru acel business. Asadar, este recomandat sa te inconjori de oameni care iti inteleg afacerea si care vor putea comunica cu clientii tai “pe limba lor”. De asemenea, este important ca cei care lucreaza pentru afacerea ta sa fie profesionisti si sa stie cu adevarat ce fac!
Ultimele NOUTATI
Ne-ar placea ca Romania sa fie reprezentata de Calin Georgescu pe plan international?
Cum sa faci cozonaci pufosi de fiecare data secretul pe care bunica nu ti l-a spus
De ce nu trebuie sa-ti fie frica de un credit de nevoi personale. Ghid pentru incepatori
Partenerii nostri
Adaosuri variabile la salariu. Se vor inregistra in Revisal?
INS: Pensia medie lunara a crescut cu 6,4% in trimestrul III, ajugand la 2.582 lei
Angajarea persoanelor cu handicap. MASURI incepand cu luna ianuarie 2025
Casare partiala mijloc fix: Studiu de caz privind tratamentul contabil si fiscal
Declaratia unica: Din 2025, avem un Formular inteligent pentru Declaratia 212
Nivelul normelor anuale de venit corespunzatoare unei camere de inchiriat pentru anul 2025
Te-ar putea interesa si