Companiile aeriene le platesc romanilor pana la 600 de euro lunar, pentru zborurile anulate sau intarziate
despagubiricompanii aerieneaeroportzboruriwizz airryanairblue air
Mii de romani primesc lunar despagubiri de la companiile aeriene, ca urmare a zborurilor anulate sau intarziate. Valoarea despagubirilor porneste de la 250 de euro si ajunge chiar si la 600 de euro.
Compania olandeza FlightClaim.ro, prin care companiile aeriene ofera despagubiri clientilor nemultumiti de faptul ca zborurl a intarziat sau a fost anulat, a anuntat ca primeste zilnic intre 30 si 50 de cereri de compensare de la pasageri din Romania ale caror zboruri au fost intarziate sau anulate.
Mai mult decat atat, zilnic, pe aeroporturile noastre, se inregistreaza intre 3 si 7 zboruri intarziate sau anulate. Cele mai multe intarzieri sau anulari de curse au loc in perioada de vara, cand traficul pe aeroporturile din intreaga lume creste semnificativ, influentat in primul rand de faptul ca in aceasta perioada isi stabilesc concediile cei mai multi dintre oameni, spun reprezentantii FlightClaim.ro.
De la inceptutul anului si pana acum, cele mai multe zboruri anulate au fost in luna ianuarie, cand aeroporturile din Romania au inregistrat 36 de zboruri care au intarziat minim 3 ore si 12 zboruri complet anulate. Conform datelor FlightClaim.ro
Cele mai multe zboruri intarziate si anulate au fost inregistrate de compania Tarom, dar si de companiile low cost Wizz Air, Ryanair si Blue Air.
"Zborurile charter din perioada verii reprezinta un risc deosebit pentru pasagerii romani si de aceea echipa noastra coopereaza cu agentiile de turism din Romania pentru a asigura tot suportul si asistenta necesara turistilor lor care se afla in aceasta situatie. Am obtinut compensatii pasagerilor romani al caror zbor, cu plecare din Romania, a fost anulat pe motive operationale”, a declarat Cees Werff, director general FlightClaim.ro.
"FlightClaim.ro intermediaza cererile de compensatii de succes pentru pasagerii care sunt afectati de zborurile intarziate si anulari de zboruri. Daca este necesar, mergem in Instanta pentru orice client care are o cerere de compensatie valida si nu percepem bani pentru acest serviciu pana cand nu vom castiga cazul. Lucram pe baza unui comision simplu, care va fi solicitat doar atunci cand se acorda compensatii (25% din suma recuperata + 25 euro/pasager).
Vrem sa ne asiguram ca pasagerii care calatoresc cu avionul sunt constienti de drepturile lor si ca li se ofera un serviciu rapid si eficient fara costuri, care este deschis tuturor pasagerilor eligibili. FlightClaim.ro va fi legatura intre Regulamentul European si Compensatia primita de pasageri.", mai spun reprezentantii FlightClaim.