Comitetul National Paralimpic si JYSK Romania lanseaza campania de responsabilitate sociala NICIOSCUZA
nicio scuzajiskresponsabilitate socialabeneficii sport
Comitetul National Paralimpic si JYSK Romania lanseaza campania de responsabilitate sociala #NICIOSCUZA, care are in prim-plan trei sportivi paralimpici romani. Acestia au trecut peste toate obstacolele pe care viata le-a scos in cale, au renuntat la scuze pentru a face sport de performanta si acum au devenit un exemplu pentru toti cei care isi doresc o viata mai activa, dar nu au timp, nu au bani, nu au chef sau nu au cu cine sa faca sport.
Prin intermediul celor trei eroi ai campaniei
#NICIOSCUZA, Comitetul National Paralimpic si
JYSK spera sa-i faca pe oameni sa constientizeze cu adevarat importanta sportului in viata lor si sa inteleaga beneficiile extraordinare pe care miscarea le aduce, dar si sa le arate ca poti face sport oricand si oricum, fara a mai cauta scuze.
Mesajul campaniei porneste de la exemplul dat de cei trei sportivi cu dizabilitati, avandu-l in prim-plan pe Arian Notretu, un inotator de 12 ani caruia ii lipseste piciorul stang. Arian s-a apucat de mai putin de un an si jumatate de inot, dar face progrese uimitoare si incearca sa realizeze o performanta incredibila prin calificarea la Jocurile Paralimpice de la Tokyo, din 2020.
Gabriela Constantin si Filip Ghiorghi sunt ceilalti doi eroi ai campaniei. Gabriela s-a nascut cu focomelie, o afectiune care consta in atasarea directa a palmelor de trunchi. Nimic nu a oprit-o insa sa devina campioana nationala la tenis de masa. Filip e de 24 de ani intr-un scaun cu rotile, dar in tot acest timp a practicat mai multe sporturi printre care inot, baschet, atletism sau tenis de camp. S-a oprit la tirul cu acul si a ajuns sa reprezinte Romania la zeci de competitii internationale.
Motivatia si perseverenta lor reprezinta un exemplu demn de urmat care ii poate inspira si pe altii. Daca ei pot sa faca performanta, cu siguranta ca noi, toti ceilalti, nu avem nicio scuza sa nu facem sport pentru a ne mentine tonusul si sanatatea.
Componenta de digital este baza campaniei
#NICIOSCUZA. JYSK a lansat site-ul
www.nicioscuza.ro, unde utilizatorii pot afla povestea celor trei eroi, pot afla cum au trecut sportivii paralimpici peste scuzele obisnuite si se pot inscrie ei insisi in campanie. Oricine poate alege dintr-o lista de scuze, pe care apoi eroii campaniei incearca sa le demonteze. Daca au fost convinsi, userii au posibilitatea sa semneze un manifesto in care isi promit sa se apuce de sport si sa isi faca din aceasta activitate o obisnuinta. Dupa aceea, il pot distribui pe retelele sociale pentru a-i inspira si pe altii, folosind hashtag-ul
#nicioscuza.
Campania va fi comunicata si in cele 53 de magazine pe care JYSK le are in Romania prin postere, executii in-store si un spot audio.
”In Danemarca, JYSK are o traditie de 29 ani in sustinerea sportivilor cu dizabilitati. Credem ca ei reprezinta un exemplu pentru toata lumea pentru ca demonstreaza in fiecare zi ca, daca iti doresti cu adevarat ceva si muncesti pentru a-ti indeplini visul, vei reusi. Povestile lor de succes ne emotioneaza, ne motiveaza si ne ajuta sa devenim mai buni. Ne bucuram ca, incepand din 2017, am devenit sponsorul principal al Comitetului National Paralimpic si ca ii putem sprijini pe acesti sportivi care se antreneaza din greu pentru a ne reprezenta tara in competitii internationale. Ei au renuntat la scuze si si-au indeplinit visul, iar pentru asta merita sa fie cunoscuti si apreciati", a declarat Alex Bratu, Country Manager JYSK Romania.
Sally Wood Lamont, Presedintele Comitetului National Paralimpic, a completat: ”Ne-am dorit de mult timp sa lansam o campanie media pentru constientizare si, in acealasi timp, sa atragem si sa motivam tinerii cu dizabilitati sau fara in practicarea sportului de performanta. Tocmai de aceea, campania initiata de JYSK reprezinta o foarte mare bucurie pentru noi. Este o campanie exceptionala si din punct de vedere al prezentarii, dar si datorita faptului ca este distribuita in toata tara in magazinele JYSK. Suntem convinsi ca va avea succes la nivel national si le multumim celor de la JYSK, apreciind efortul pe care il fac in promovarea sportului pentru persoane cu dizabilitati.”
JYSK Romania a devenit sponsorul oficial al Comitetului National Paralimpic in iulie 2017, semnand un contract valabil pana in 2019. Romania este astfel cea de-a saptea tara in care JYSK sustine sportivii paralimpici, dupa Danemarca, Norvegia, Suedia, Finlanda, Cehia si Slovacia.
De altfel, JYSK are o istorie indelungata in sustinerea sportului pentru persoane cu dizabilitati, colaborarea cu Comitetul Paralimpic din Danemarca incepand in anul 1989.
DESPRE JYSK
Grupul danez JYSK este unul dintre cei mai importanti retaileri de mobila si decoratiuni interioare din Europa si este detinut de fondatorul sau, Lars Larsen. In prezent, JYSK are peste 2400 de magazine in 49 de tari de pe trei continente, Europa, Asia si America de Nord.