Clientii Enel Energie si Enel Energie Muntenia vor avea acces in magazine inclusiv in baza unei programari telefonice
enel energieenel munteniaenel romania
Enel Romania a anuntat ca in aceasta saptamana va demara un proiect pilot care va permite clientilor sa aiba acces in magazine inclusiv in baza unei programari telefonice, pentru sporirea confortului acestora.
''Enel Energie si Enel Energie Muntenia implementeaza incepand cu aceasta saptamana un proiect pilot cu ajutorul caruia clientii pot avea acces in magazine inclusiv in baza unei programari telefonice.
Scopul acestuia este de a creste gradul de confort al clientilor si, in acelasi timp, de a le pune la dispozitie servicii de furnizare a energiei in conditii de siguranta deplina, pe fondul escaladarii ratei de infectare cu Sars-CoV-2 si inceperii sezonului rece'', a transmis compania.
“Venim in sprijinul clientilor nostri si extindem serviciile si produsele care pot fi accesate atat in mediul online, cat si telefonic, pentru a le oferi siguranta si incredere. Acest proiect pilot face parte dintr-un amplu proces de transformare digitala a companiei si este unicul de acest fel in sistemul energetic romanesc. Clientii care vor apela la noul serviciu se vor bucura de operatiuni mai rapide si, implicit, vor petrece mai putin timp in magazine”, a declarat Michele Abbate, directorul general al Enel Energie si Enel Energie Muntenia.
Pasii ce trebuie parcursi pentru obtinerea unei programari telefonice:
1. Clientul furnizorilor Enel apeleaza numarul unic de telefon 021.9977 si apasa tasta 5 pentru a stabili o programare in magazinul unde solicita asistenta din partea angajatului dedicat acestui serviciu
2. In cadrul apelului telefonic, clientul va fi intrebat despre datele de identificare si situatia pentru care solicita interactiunea in magazin; va fi programat in minimum o zi lucratoare sau maximum cinci zile lucratoare de la efectuarea apelului
3. Clientului i se va comunica numarul biletului de ordine, in functie de disponibilitatea magazinului si de ora, ziua pentru care solicita programarea
4. Clientul este rugat sa se prezinte la magazin cu maximum 15 minute inainte de ora programata si nu mai tarziu de 10 minute dupa ora alocata.
5. In momentul in care ajunge la magazin, clientul comunica persoanei de la paza numarul biletului de ordine obtinut in urma interactiunii telefonice
6. La ora programata, acesta va putea intra in magazin, respectand masurile de siguranta prevazute de legislatia in vigoare, pentru a discuta cu un angajat Enel.
Proiectul pilot este implementat in cele 17 magazine operate de catre Enel Energie si Enel Energie Muntenia (regiunile Muntenia Sud, Banat si Dobrogea) si urmareste reducerea timpilor de asteptare, precum si imbunatatirea eficientei operationale.