Cum ne putem da seama de tipul de situatie?
Progres. Contactarea unei firme profesioniste de mutari din Bucuresti
Multe afaceri incep in sedii mici de apartament, in sedii improvizate sau in huburi de business. De regula, ownerii sunt si manageri, fiecare pe propria arie de expertiza, si poate sunt si executantii operationali ai propriilor decizii de management.
Cu timpul, insa, si daca totul merge bine la inceput, apar angajati, apar echipamente de birou, se ivesc noi oportunitati si devine necesar un sediu mai mare sau macar un sediu stabil. Se cumpara, in leasing, o masina sau cateva masini de firma, se inchiriaza un sediu si se mobileaza dupa necesitati si dupa specific.
Cine ramane sa aduca mobila si sa o monteze? Un angajat mai priceput? Oare acesta nu trebuie sa faca propria activitate de birou sau de teren, ca sa aduca mai multi clienti firmei si firma sa prospere, asa cum era in plan?
SprintMove Company este pregatita mereu sa ajute start-up-urile sa creasca, fiind mereu acolo la solicitarile de mutari de mobila sau de sedii in Bucuresti, din Bucuresti in alta localitate sau din alta localitate in Bucuresti, dupa caz.
Companiile care au cativa ani si se dezvolta accelerat, fie au nevoie de un sediu in care sa incapa 100 de angajati, fie au nevoie de un sediu intr-o alta localitate din tara, intr-o alta parte a Bucurestiului, care sa fie mobilat si utilat inclusiv cu lucrurile din sediul sau punctele de lucru din Bucuresti.
Din nou: care va fi firma de mutari din Bucuresti, ai carei specialisti sa aiba grija maxima de tot si sa fie foarte bine organizati si mereu neobositi?
Corporatia inchiriaza inca un etaj al cladirii de birouri in care isi are sediul si/sau punctul de lucru? Aici trebuie ca procesul de mutare si amenajare sa se intample foarte repede, cu organizare perfecta, cu zero zgarieri/spargeri, in deplina liniste si siguranta, pentru ca activitatea firmei sa nu fie perturbata. Sunt targeturi de atins, este un workflow de la care nu se poate abate nimeni.
Inclusiv companiile multinationale apeleaza la SprintMove pentru mutarile de sedii in Bucuresti.
Regres. Cand nu mai sunt bani nici pentru eliberarea biroului
Multi actori economici cunosc, la un moment dat, latura mai putin placuta a lumii afacerilor: comprimarea, insolventa, falimentul. Pana la faliment, insa, mai sunt lucruri de facut pentru aducerea pe linia de plutire a unei barci aflate in deriva, dar pana la metafora cu barcile, o autospeciala de transport trebuie sa faca mutarea de la sediul luxos si mare la un sediu modest si mai mic ca suprafata.
Reducerile de personal trebuie sa aiba echivalent si in reducerea spatiului alocat personalului. Punctele de lucru sau de desfacere se inchid? Unde se duce mobilierul de acolo, cine il demonteaza, cine il cara?
Nu au mai ramas fonduri nici macar pentru eliberarea biroului, dar o firma profesionista care asigura mutari Bucuresti ramane o optiune buna. Din ce motiv? Fiindca numai aceasta poate manipula si sorta cu usurinta si pricepere ce a mai ramas. Numai ea mai poate proteja putinul patrimoniu fizic al firmei.
Intotdeauna, firmele de transport vor scuti beneficiarii de munca bruta, ineficienta si cu efecte secundare nedorite. O firma de mutari precum este SprintMove in Bucuresti numai cu asta se ocupa si are in vedere aspecte la care clientii beneficiari, cuprinsi de evenimentele care au loc, nici macar nu se gandesc.
Spre exemplu, sunt destule cutii, folii si paturi speciale pentru sortarea si transportul documentelor si lucrurilor vitrate sau de valoare? Iar asta este numai una dintre intrebari.
Ultimele NOUTATI
Dieta minimalista: cum sa mananci sanatos cu buget redus
Cum sa asortezi un lant din aur cu alte bijuterii de lux: secrete de stil pentru barbati
ANAF-ul a inceput sa taxeze averile nejustificate. Un roman nu a putut sa spuna de unde are 3,4 milioane lei
Partenerii nostri
Norme SSM pentru vizitatorii unei companii - ce demersuri vor face angajatorii?
Deducerea personala in 2025 - nivelul acesteia creste ca urmare a majorarii salariului minim
Suspendarea activitatii unei firme: Aspecte cheie de retinut
Tezaur 2025: Prima editie a programului debuteaza pe 13 ianuarie cu dobanzi de pana la 7,8% pe an
Este legal sa-ti fie fotografiat buletinul de catre politistii locali? Iata ce spune legea!
Acte necesare schimbare buletin
Sfaturi de baza pentru persoanele care vor sa deschida o afacere
Te-ar putea interesa si