Oricat de mult ti-ar placea sau nu un loc de munca, atitudinea ta trebuie sa fie una profesionista din toate punctele de vedere. Relatia cu superiorii este intotdeauna importanta la job, asa ca trebuie sa stii cum sa te comporti in fata acestora si cum sa pui problema atunci cand porti o discutie cu ei.
Daca vrei sa ai o relatie profesionista cu sefii tai, evita in primul si primul rand sa le spui anumite lucruri nepotrivite pe care sa le regreti mai tarziu. Uite zece lucruri pe care sub nicio forma nu ar trebui sa le spui unui superior!
Niciun sef nu vrea sa auda asa ceva, o astfel de gandire nu poate fi productiva. Daca pornesti la drum cu o asemenea idee, nu arati decat lipsa de interes si indiferenta. Oricat de greu ti-ar fi sa crezi ca se poate rezolva ceva anume, incearca sa o spui intr-un fel mai profesionist.
Orice ai vrea sa spui, faci parte dintr-o echipa la locul de munca. Sefii sau colegii ar putea avea nevoie de ajutorul tau in anumite momente, asa ca ar fi indicat sa nu te faci ca ploua atunci cand ti se cere sau crezi ca poti oferi o mana de ajutor.
Intr-adevar, este de preferat sa fii sincer si asumat in fata colegilor si superiorilor, insa este important sa stii sa comunici. Oricat de proasta sau neinspirata ti s-ar parea o idee, incearca sa o spui pe un ton profesionist.
Poate ca angajatorul nu iti pune la dispozitie cele mai noi telefoane de pe piata sau cele mai performante calculatoare, insa asta nu inseamna ca trebuie sa te duci la seful tau sa te plangi in legatura cu cat de putin ii pasa companiei de angajatii sai!
In cele mai multe cazuri, seful tau nu va fi interesat in niciun caz de faptul ca ai stat tarziu la o petrecere in timpul tau liber. In plus, nu ar fi deloc profesionist sa te plangi in fata superiorilor ca esti mahmur si ca ai nevoie de cateva ore in plus de odihna.
Oricat de lejera ar fi ziua ta de munca, evita sa ii spui superiorului ca te-ai plictisit si ca nu ai nimic de facut. Daca chiar simti ca nu ai nimic de facut, fa tu pasul si implica-te in noi proiecte sau cere noi responsabilitati, dar fa-o intr-un mod profesionist.
Seful tau este seful tau, nu prietenul tau. Sigur, unii sefi ar putea da dovada de ceva mai multa prietenie, insa asta nu inseamna ca este obligat sa iti ofere acces in spatiul lui privat din mediul online.
Daca simti ca salariul este prea mic pentru responsabilitatile pe care le ai in companie, incearca sa ai o discutie cu sefii tai in care sa le explici de ce crezi ca ai merita o marire de salariu. Evita insa cu orice pret sa te exprimi de asa natura!
Barfa nu va face bine niciodata intr-un colectiv, cu atat mai putin la locul de lucru. Evita barfele, in special cu sefii tai. Mai mult decat atat, nu fii tu cel care imprastie barfele, oricat de sigur ai fi cu privire la anumite zvonuri.
Oftatul va lasa loc intotdeauna de interpretari. Nimeni nu stie cum sa reactioneze atunci cand cel din fata lui ofteaza in loc sa dea un raspuns sau sa aiba o reactie.
Citeste si: Vreau MARIRE DE SALARIU: cum sa ceri bani mai multi si sa-i si obtii
Ultimele NOUTATI
Institutia din Romania care te ajuta sa scapi de datoriile si dobanzile mari ale bancilor: totul e gratuit!
Cresc ingrijorarile legate de facturile la gaze si curent din primavara lui 2025: "Noi suntem furnizori de energie, nu furnizori de ajutoare sociale"
Partenerii nostri
Calendarul Vesel al Managerului HR 2025! De ce este cadoul corporate ideal?
Reintegrarea unui salariat, conform unei hotarari judecatoresti. Cand se inregistreaza in Revisal?
Inregistrarea video a salariatilor, in vederea pontajului - incalca sau nu legea GDPR?
Te-ar putea interesa si