Carrefour si-a unit fortele cu cel mai mare retailer britanic pentru a domina piata Europeana
carrefourretailtescobusiness
Retailerul francez Carrefour impreuna cu cel mai mare retailer britanic au anuntat ca vor forma o alianta pentru a castiga cat mai mult teren pe pietele din Europa, unde Carrefour a fost detronat de Lidl si Kaufland.
Intelegerea dintre Carrefour si Tesco face parte din cea mai recenta serie de parteneriate a industriei europene de retail – industrie ce se confrunta cu asaltul Amazon, care castiga din ce in ce mai mult teren.
Carrefour a anuntat la inceputul anului ca intentioneaza sa reduca costurile si personalul, astfel incat profiturile companiei sa creasca, si sa se poata implica in lupta pentru castigarea domeniului digital.
Carrefour si Tesco isi doresc sa castige cota de piata si sa reduca costurile, prin acest parteneriat pe termen lung. Alianta va acoperi o serie de relatii strategice care implica lanturile globale de furnizori.
Alexandre Bompard, CEO al Carrefour, spune ca aceasta alianta va aduce o acoperire geografica sporita si strategii comune.
In acelasi timp, Dave Lewis, CEO al Tesco, a declarat ca: "Lucrand impreuna si aducand cea mai buna expertiza comuna, vom putea sa ne servim clientii mai bine, imbunatatind capacitatea lor de a alege calitate si valoare".
Pe piata din Europa, cele doua lanturi de retail concureaza cu grupurile Schwarz – Lidl, Kaufland, Rewe si Edeka – respectiv Metro – Aldi, Metro Cash & Carry si Media Markt.
Carrefour este cotat a fi cel mai mare retailer din Europa, chiar daca a pierdut teren in fata altor giganti din sector, precum Lidl sau Kaufland.
De asemenea, Tesco domina piata din Marea Britanie, cu vanzari de 57,7 miliarde de euro in 2017. Tot anul trecut, Carrefour a inregistrat vanzari de 88 de miliarde de euro.
Sursa foto: pexeles.com