Cand o persoana intra pe eMAG, compania stie totul despre ea, inclusiv ce a facut in ultimii ani
emagecommenceretailvanzari online
Managerul de Resurse Umane al eMag, Cosmin Dodoc, a fost prezent la conferinta internationala HR Uncovered, unde a vorbit despre targhetarea clientilor. Acesta a declarat ca, atunci cand o persoana acceseaza site-ul eMag, compania stie totul despre ea, inclusiv ce a facut in ultimii ani.
Oficialul de la eMag a spus ca gigantul din retail are o echipa de angajati, specializata in marketing, care se ocupa cu targhetarea clientilor si ca zona de social media este foarte importanta pentru acest procedeu.
”Lucram cu echipa interna inclusiv pe zona de campanii media sau pe campanii pe social media, facem profilare cu ei, ca vorbim de targetare 18-22 de ani, call-center, adica ne ajuta foarte mult pe zona asta, si inputul lor e foarte valoros. Da, cu down-size-ul de rigoare: in momentul in care clientul e pe primul loc, echipa noastra de marketing s-ar putea sa ne ajute putin mai greu decat daca am lucra cu cineva extern, dar incercam sa dezvoltam competentele astea inclusiv in echipa de HR. Am specializat pe cineva pe zona de digital, cumva sa ‘furam’ knowledge-ul din echipa de marketing si sa il aducem la noi sa ne descurcam de unii singuri. Sa stiti ca nu este doar despre date, e si despre oameni, de asta suntem aici. Oamenii nu sunt niste roboti aici”, a incheiat managerul pentru Resurse Umane al companiei.
Citeste si:
Criza fortei de munca nu ii determina pe angajatori sa bage mai adanc mana in buzunare
”Pe zona de profilare de angajati lucram cu echipa noastra de marketing. Noi functionam si ca o agentie interna de marketing, nu lucram cu agentii, avem o echipa de marketing foarte puternica, fie ca vorbim de research, fie ca vorbim de targetare. In momentul in care intri pe eMAG, noi cam stim totul despre tine, ce ai facut ultimii ani, asa ca…”, a afirmat Cosmin Dodoc.
Dodoc a precizat, totusi, ca aceasta afirmatie, conform careia eMag este atat de documentata in privinta clientilor sai, e facuta ”doar ca om de Resurse Umane” si ca aceasta tehnologie usureaza mult procesul de cumparare, facilitand accesul clientului la produsele pe care le cauta sau care l-ar putea interesa.
”Ganditi-va cat de greu e sa gasesti un produs intr-un hipermarket cu cateva zeci de mii de produse! Drumul este cu atat mai dificil de gasit intr-un magazin online cu peste sase milioane de produse. Utilizam tehnologia sa il ajutam pe client sa isi gaseasca repede produsul dorit si sa i se livreze in cele mai bune conditii. La asta ma refeream cand am zis de istoricul clientului pe site”, a explicat Cosmin Dodoc.