Business in vremuri de criza: Necunoscatorii se tem de intalnirile la distanta. Profesionistii stiu ca problema e la cele hibrid

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Business in vremuri de criza: Necunoscatorii se tem de intalnirile la distanta. Profesionistii stiu ca problema e la cele hibrid
Business in vremuri de criza: Necunoscatorii se tem de intalnirile la distanta. Profesionistii stiu ca problema e la cele hibrid
de Adrian Somai la 02 Nov. 2021
Urmareste-ne pe Google News
sedinte hibridwork from homesistem hibrid de lucrusedinte online

Ultimul an si jumatate a venit la pachet cu schimbari majore pe toate planurile, restrictiile impuse in vederea limitarii raspandirii pandemiei de coronavirus dandu-ne viata peste cap mai mult sau mai putin fiecaruia dintre noi. Pe masura inaintarii procesului de vaccinare a populatiei insa, masurile de restrictie au inceput sa fie eliminate partial sau chiar total in anumite parti ale lumii, oamenii pregatindu-se de o oarecare revenire la normalitate. 

 


Majoritatea companiilor de dimensiuni mijlocii sau mari a adoptat sistemul work from home incepand cu primavara anului trecut. Odata cu eliminarea restrictiilor, multe companii si-au indreptat atentia catre un sistem hibrid de lucru. Astfel, unii angajati lucreaza de la birou, in timp ce altii lucreaza in cea mai mare parte a timpului de acasa. Marea majoritate a companiilor recunosc in momentul actual ca pandemia le va perturba pe termen lung modul in care lucreaza. 

Modul de abordare al sedintelor este una dintre problemele cu care se confrunta la ora actuala cele mai multe dintre companiile care au adoptat un sistem hibrid de lucru. Evident, sedintele de lucru ale celor care lucreaza intr-un anumit departament sau intr-o companie nu pot fi amanate la nesfarsit, acestea facand parte din viata de zi cu zi a oricarei companii mai mici sau mai mari. Tinand cont de schimbarile din ultimul an si jumatate, felul in care se vor desfasura aceste sedinte in urmatoarea perioada se va schimba fara doar si poate. 

Asa cum spuneam si in randurile anterioare, multe companii adopta in prezent un sistem hibrid de lucru, luand decizia de a isi aduce o parte dintre angajati la birou. Apare insa o problema interesanta in ceea ce priveste modul de organizare al sedintelor! Mai exact, cum sa organizezi o sedinta in care o parte dintre participanti sunt prezenti fizic la birou in timp ce restul participantilor sunt acasa?! 

In cele mai multe dintre cazuri, participantii prezenti la birou se vor intalni intr-o sala de conferinte si prin intermediul echipamentelor de teleconferinta vor putea intra intr-o sedinta online cu cei care lucreaza de acasa. Sedintele hibride au insa cateva dezavantaje importante, incepand de la problemele tehnice care pot aparea de-a lungul timpului si pana la sentimentul de diferentiere pe care il pot simti unii angajati. 

Organizarea unui sedinte intr-un cadru hibrid 

Persoana care conduce sedinta trebuie isi adapteze stilul de comunicare pentru a putea stabili o conexiune reala intre participantii prezenti fizic la birou si cei care lucreaza de acasa. In primul rand, toti cei ce participa la sedinta trebuie sa aiba acces la documentele, analizele sau rapoartele care vor fi aduse in discutie in timpul intalnirii. Apoi, o sedinta hibrida nu este usor de organizat, asa ca cel care o conduce ar trebui sa se asigure ca intalnirea chiar este necesara. 

Cei care organizeaza sedintele de acest fel trebuie sa se asigure, de asemenea, ca participantii la intalnire sunt tratati egali. In cazul sedintelor hibride, va exista mereu riscul ca cei care lucreaza de acasa sa se simta discriminati fata de colegii lor. Participantii prezenti fizic la o sedinta au de partea lor cateva avantaje, incepand de la participarea la discutiile avute inainte si dupa intalnire si pana la interactiunea fizica cu ceilalti colegi. 

Companiile care apeleaza deja sau care planuiesc sa organizeze astfel de sedinte hibride, care implica atat participanti prezenti fizic la birou cat si oameni care lucreaza de acasa, trebuie sa se asigure ca sunt pregatiti din punct de vedere tehnic pentru acest lucru. Marea majoritate a salilor de conferinte nu erau pregatite pana in urma cu ceva timp pentru a gazdui astfel de sedinte!  

Citeste si: Te bate gandul sa-ti iei casa? Mai amana. Vine valul de scumpiri

 


 

Jurnalist Manager.ro

Ultimele NOUTATI

Salariul mediu real in Romania a sarit de pragul de 1.000 de euro
Economie

Salariul mediu real in Romania a sarit de pragul de 1.000 de euro

today21 Dec. 2024
Ne-ar placea ca Romania sa fie reprezentata de Calin Georgescu pe plan international?
Analize

Ne-ar placea ca Romania sa fie reprezentata de Calin Georgescu pe plan international?

today20 Dec. 2024
Ghidul suprem de cadouri cum sa gasesti darul perfect pentru oricine
Life Style

Ghidul suprem de cadouri cum sa gasesti darul perfect pentru oricine

today20 Dec. 2024
Reteta zilei

Cum sa faci cozonaci pufosi de fiecare data secretul pe care bunica nu ti l-a spus

today20 Dec. 2024
Cele mai originale cadouri de Craciun pe care toata lumea le va iubi
Life Style

Cele mai originale cadouri de Craciun pe care toata lumea le va iubi

today20 Dec. 2024
De ce nu trebuie sa-ti fie frica de un credit de nevoi personale. Ghid pentru incepatori
Economie

De ce nu trebuie sa-ti fie frica de un credit de nevoi personale. Ghid pentru incepatori

today20 Dec. 2024
Cat de darnici sunt patronii romani cu angajatii, in prag de Sarbatori? Tichete, bonuri de masa, petreceri si cadouri. Unele firme nu se uita la bani
Companii

Cat de darnici sunt patronii romani cu angajatii, in prag de Sarbatori? Tichete, bonuri de masa, petreceri si cadouri. Unele firme nu se uita la bani

today20 Dec. 2024
ANAF-ul a stabilit o NOUA TAXA pentru romani. Cine e pe lista neagra si cat are de dat la stat?
Financiar-Bancar

ANAF-ul a stabilit o NOUA TAXA pentru romani. Cine e pe lista neagra si cat are de dat la stat?

today20 Dec. 2024

Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special de mai jos?
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform cuRegulamentul UE 679/2016

Partenerii nostri

Te-ar putea interesa si

Ghidul suprem de cadouri cum sa gasesti darul perfect pentru oricine
Life Style

Ghidul suprem de cadouri cum sa gasesti darul perfect pentru oricine

today20 Dec. 2024
Reteta zilei

Cum sa faci cozonaci pufosi de fiecare data secretul pe care bunica nu ti l-a spus

today20 Dec. 2024
Cele mai originale cadouri de Craciun pe care toata lumea le va iubi
Life Style

Cele mai originale cadouri de Craciun pe care toata lumea le va iubi

today20 Dec. 2024
De ce nu trebuie sa-ti fie frica de un credit de nevoi personale. Ghid pentru incepatori
Economie

De ce nu trebuie sa-ti fie frica de un credit de nevoi personale. Ghid pentru incepatori

today20 Dec. 2024

Aboneaza-te la
Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole
despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare,
Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT
Raportul Special
"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform cu Regulamentului UE 679/2016
x