Anul trecut, noua din zece romani stiau ce este Black Friday, iar mai mult de 54% dintre acestia isi propusesera sa cumpere cel putin un produs la oferta, potrivit Kantar Romania.
In ziua de Black Friday 2020, s-au inregistrat 12,4 milioane de vizite pe
eMAG. Comanda ridicata in cel mai scurt timp s-a inregistrat la easybox, la doar 7 minute de la incarcare, chiar in ziua de Black Friday. In primul minut de la start s-au comandat 8.260 de produse, iar comanda cu cele mai multe produse a fost platita online cu cardul si a continut 97 de produse distincte din categorii precum bacanie, bauturi si produse pentru ingrijirea locuintei.
"Inca de la prima editie, Black Friday a atras clienti noi care comanda online pentru prima oara datorita preturilor bune si gamei variate de produse accesibile de oriunde. Numarul clientilor care isi fac cumparaturile online a crescut semnificativ si va antrena in continuare trecerea in online, dar si diversificarea categoriilor de cumparaturi.
De asemenea, Black Friday este un moment in care se vad bine tendintele anului in ecommerce. Anul acesta, asteptarile vizeaza cresterea platilor cu cardul, diversificarea cosului de cumparaturi cu produse din mai multe categorii si cresterea comenzilor la easybox", a mai transmis compania.
Noi reguli pentru Black Friday. Amenzi uriase pentru cine le incalca
Noile prevederi arata ca orice notificare de reducere a pretului trebuie sa indice clar pretul aplicat anterior de comerciant (pretul anterior).
Pretul anterior reprezinta cel mai scazut pret practicat de comerciant in ultimele 30 de zile, inainte de data aplicarii reducerii de pret.
Firmele care vor incalca aceste reguli vor primi amenzi cuprinse intre 7.000 de lei si 35.000 de lei.