Conform datelor inregistrate de platforma de afiliere 2Performant, intre 14 si 17 noiembrie, cele peste 700 de magazine online partenere se pot lauda cu peste 41.000 de vanzari online, in crestere cu 15.3% in comparatie cu anul precedent. In total, valoarea comenzilor s-a ridicat la aproximativ 2.56 milioane de euro, in crestere cu 20.4 procente in comparatie cu anul 2018. In aceste conditii, afiliatii parteneri 2Performant au primit comisioane in valoare de aproape 160.000 de euro, in crestere cu 30% in raport cu anul precedent.
Cea mai mare vanzare online din platforma 2Performant s-a ridicat la putin peste 29.000 de lei, in cosul de cumparaturi regasindu-se patru obiective foto si trei blitz-uri Nikon. Si pe urmatoarele doua pozitii de pe podium se claseaza tot trei cosuri de cumparaturi care contin exclusiv produse foto.
Potrivit analizei realizate de platforma de afiliere 2Performant, cele mai multe vanzari au fost inregistrate in categoriile Carti, Filme & Muzica, Fashion si Electro IT&C. De asemenea, in comparatie cu anul precedent, au fost inregistrate cresteri semnificative si in alte categorii. Spre exemplu, numarul comenzilor din categoria Beauty a crescut cu aproape 110%, in timp ce numarul comenzilor din categoria Casa & Gradina a crescut cu 70 de procente.
eMag, cel mai mare magazin online din Romania, a raportat nu mai putin de 1.300.935 de produse comandate cu ocazia Black Friday. Valoarea produselor comandate de clientii eMag a trecut pentru prima data de pragul simbolic de 100 de milioane de euro, ridicandu-se la aproximativ 499.250.000 de lei, adica 104.7 milioane de euro. In aceste conditii, vorbim despre o valoare medie a unui produs comandat de pe eMag de 383 de lei. Totalul platilor cu cardul in acest an a fost de 42.3%, in crestere cu 8 procente in comparatie cu anul precedent.
In comparatie cu anul 2018, vanzarile eMag cu ocazia Black Friday au crescut cu aproximativ 40 de milioane de lei, adica cu 8.3%. De asemenea, vorbim despre o crestere cu aproximativ 33% in raport cu vanzarile raportate in anul 2017.
In functie de valoarea totala a comenzilor, in topul produselor vandute de eMag de Black Friday stau televizoarele, vandute in aproape 60.000 de bucati. Pe locul secund in acest top se regasesc laptop-urile, vandute in aproape 24.000 de bucati, in timp ce pe ultima treapta a podiumului se claseaza telefoanele mobile, in aceasta categorie fiind inregistrate aproape 48.500 de produse comandate. Totodata, eMag a mai vandut peste 100.000 de produse electrocasnice, 13.750 de aparate frigorifice, aproape 80.000 de produse de ingrijire personala, 67.000 de produse din categoria fashion, 38.700 de anvelope si 48.500 de jucarii.
Platforma eMag se mai poate lauda in acest an si cu peste 10 milioane de vizite in perioada Black Friday, varful fiind de aproximativ 437.000 de vizite simultan.
Ultimele NOUTATI
ING face valuri in Europa! Gigantul bancar pune ochii pe rivali – ce urmeaza?
Scandal in energie! ANRE acuzata ca tine piata blocata – urmeaza schimbari majore?
Cursul valutar EURO- LEU 2025. La ce sa te astepti daca platesti chirie, rate la credite in euro sau ai depozite bancare?
NU mai platesti amenzi din greseala! Solutia geniala introdusa de Banca Transilvania
Partenerii nostri
HG nr. 27/2025. Metodologia privind prevenirea si combaterea hartuirii la locul de munca se modifica
Modificari in Codul Muncii. Protectia angajatilor si hartuirea la locul de munca
Te-ar putea interesa si