Acum ca a inceput etapa post - masuri restrictive, aceste instrumente, care s-au dovedit esentiale pentru supravietuirea firmelor in perioada de inchidere totala, continua sa fie un aliat valoros.
Aceste instrumente permit reducerea costurilor, accelerarea activitatii si sporirea productivitatii.
DiKe GoSign, de exemplu, este software-ul inovator de semnatura digitala InfoCert - apreciat deja in multe tari europene de multi profesionisti si disponibil acum si in Romania - care va permite sa semnati digital, sa verificati semnaturile si sa aplicati marca temporala nu numai de pe desktop, ci si prin intermediul unui site web sau printr-o aplicatie mobila.
In acest fel economistii si consilieri fiscali isi pot semna documentele si isi pot gestiona activitatea de oriunde s-ar afla, chiar si fara dispozitive fizice de semnatura, cum ar fi cardurile inteligente sau stick-urile USB.
Si nu doar atat. Partajarea documentelor cu terte parti, avand intotdeauna situatia sub control, este esentiala atunci cand activitatea este desfasurata departe de propriul birou si de proprii colegi sau colaboratori. Cu Dike GoSign puteti crea procese de semnatura in care terte parti intervin pentru a semna documentele care intra in propria sfera de competenta, prin orice dispozitiv de semnatura.
In cele din urma, cu Dike GoSign aveti avantajul unei maxime trasabilitati: toate operatiunile sunt stocate intr-o arhiva speciala si raman mereu disponibile impreuna cu istoricul. În acest fel, profesionistii isi pot consulta cu usurinta toate dosarele actuale si le pot recupera rapid, inclusiv pe cele deja inchise de ceva timp.
Un stimulent pentru a raspandi GoSign este metoda sa de achizitie extrem de simpla.
Trebuie doar sa va inregistrati pe site-ul InfoCert si sa va creati propriul cont. Datorita unei interfete simple si intuitive, utilizatorul este ghidat prin numeroasele functii disponibile. Software-ul poate fi folosit, de asemenea, cu orice certificat de semnatura - chiar daca nu este de la InfoCert - atat timp cat este activ.
Transformarea propriului birou intr-un „birou digital” reprezinta o alegere a calitatii si eficientei.
A face acest lucru cu ajutorul solutiilor digitale „de incredere” InfoCert inseamna a avea garantia fiabilitatii si securitatii celui mai mare prestator de servicii de asigurare a increderii calificat din Europa.
Pentru mai multe informatii, consultati pagina Infocert.
Ultimele NOUTATI
In mai putin de 10 ani, preturile locuintelor din Europa au crescut cu aproape 50 la suta! Cum au evoluat preturile in Romania?
Un nou impozit pentru romani. Ce trebuie sa faci obligatoriu pana in aprilie, sa nu primesti AMENDA!
Test simplu: Cat de motivati sunt angajatii tai? Daca raspunsul e NU, ai o problema!
Cauti bocanci de protectie pentru munca? Alege-i pe cei potriviti de la ProtectStore.ro!
Partenerii nostri
[MODEL] Fisa de post pentru Manager Comert electronic
Pensionarii de invaliditate - noi DREPTURI acordate, in vederea extinderii dreptului de munca
Drepturile de autor - noutatile legislative importante si cum sa le gestionati
Deducerea integrala a cheltuielilor cu combustibilul: Atentie la conditiile ce trebuie indeplinite!
Modificari fiscale in domeniul IT: Analiza comparativa a salariului NET in 2024 vs. 2025
[INFOGRAFIC] SAF-T: 7 pasi de urmat pentru depunerea corecta a D406
Te-ar putea interesa si