Anuntul zilei pentru toti clientii KAUFLAND: ce se intampla cu preturile in timpul verii
kauflandretailcumparaturi
Gigantul retailer Kaufland, unul dintre cei mai mari jucatori pe piata de profil din tara noastra, vine cu un anunt important pentru toti clientii sai: se da startul mult asteptati campanii "Vara asta e atat de bine sa fii FRESH". Compania anunta numeroase avantaje pentru clienti, mai ales preturi pe masura!
"Kaufland ofera clientilor sai o selectie variata de fructe si legume proaspete, avantajoase ca raport calitate-pret. Hipermarketurile Kaufland sunt aprovizionate in fiecare dimineata cu produse proaspete, iar stocul de la raft este refacut chiar si de mai multe ori pe parcursul unei zile.
Din grija fata de mediu, Kaufland aminteste cumparatorilor ca cea mai buna varianta de a cantari si transporta fructele si legumele ramane saculetul reutilizabil din material textil, deoarece 'Consumul excesiv de plastic dauneaza grav comunitatii'", anunta reprezentantii retailerului.
Sunt vizati clientii din toata tara!
Clientii trebuie sa stie ca aceasta campanie se desfasoara la nivel national si poate fi urmarita incepand cu luna iunie pe toate mediile de comunicare principale, printre care si canalele oficiale de social media Kaufland Romania – Youtube, Facebook, Instagram si TikTok si pe TV.
"Campania „Vara asta e atat de bine sa fii FRESH” este un manifest al promisiunii Kaufland pentru prospetime, calitate, preturi avantajoase, varietate si cumparaturi rapide. Si pentru ca prospetimea merita sarbatorita, spotul campaniei include o abordare creativa asupra conceptului – o petrecere la raionul de legume-fructe din hipermarket, pe ritmurile piesei "Fresh" a lui Kool & The Gang", a mai transmis compania.
Marii retaileri ar putea fi fortati sa plateasca o taxa de solidaritate de 1% din cifra de afaceri
Companiile care au o cifra de afaceri de peste 100 de milioane de euro ar putea plati, de anul viitor, o
taxa de solidaritate de un procent din cifra afaceri, respectiv 1%. Masura inca nu a fost adoptata oficial, dar este o propunere a social-democratilor, in contextul in care coalitia cauta solutii pentru a aduce mai multi bani la buget.
"Taxa de solidaritate ar fi oportuna. Nu am inventat-o eu, ea exista in Germania, credeam ca domnul presedinte e mai apropiat de sistemul german si ar accepta", a declarat Marcel Ciolacu, presedinte PSD.
In schimb, la Cotroceni, taxa nu e vazuta cu ochi buni: "Personal, nu consider ca ar fi optima sau de dorit sau ca ar aduce rezultate", considera presedintele Klaus Iohannis.
In linii mari, in jur de 300 de companii mari ar urma sa bage mai adanc mana in buzunar, daca vor sa fie prezente pe piata din Romania, printre ele, giganti precum Lidl, Kaufland, Ford, OMV Petrom sau Carrefour.
Foto: pexels