Antreprenoarea cu afacere unica pe piata locala, face bani din lipsa de timp a romanilor
clatiteready made foodclatite preparatemancare proaspatageorgiana gheorgheauchan
Georgiana Gheorghe este o antreprenoare ce dezvolta un business unic pe piata locala: distribuie clatite proaspete si delicioase pentru magazine. Primul mare retailer care i-a acceptat produsele a fost Auchan, iar perspectivele afacerii sunt foarte optimiste, potrivit Georgianei care isi doreste sa se extinda si dezvolte cat mai mult.
Georgiana Gheorghe a ales sa paraseasca o cariera de peste 20 de ani intr-o mare corporatie, pentru "libertatea" si "starea de spirit" oferita de coordonarea propriului business.
„Antreprenoriatul este o stare de spirit, este libertate, reprezinta senzatia ca faci ceva cu sens. Nu ca as fi facut ceva fara sens si inainte, dar, dupa mai multi de ani de comunicare, imi doream altceva, astfel, la jumatatea vietii, m-am reinventat”, explica femeia.
Tipul de business dezvoltat de Georgiana este B2B2C
Compania Clatette produce si distribuie clatite proaspete pentru retaileri, cantine, scoli, gradinite, licee, sau diverse evenimente. Acest lucru inseamna ca afacerea Georgianei nu distribuie clatite direct clientilor persoane fizice.
Afacerea Clatette dispune de un atelier de productie, complet utilat si dotat, pentru a produce la standarde moderne clatite de cea mai buna calitate.
Auchan - primul mare retailer ce a imbratisat ideea Clatette
In acest moment, clatitele Georgianei Gheorghe se regasesc in patru dintre magazinele brandului international Auchan. Antreprenoarea declara ca: "Dupa trei saptamani de colaborare, am observat ca lucrurile se misca foarte bine, au crescut comenzile de la o saptamana la alta, vedem preferinte pentru anumite retete."
Clatitele de pe rafturile magazinelor Auchan sunt comuse din 12 foi proaspete, produse cu ingrediente naturale, ambalate in vid. In prezend, pe piata s-au distribut sapte din cele 10 retete ale brandului, cinci ca baza pentru deserturi si doua fara zahar.
m gandit acest produs avand in minte doua lucruri: femeia moderna, mai mult sau mai putin sofisticata, independenta, foarte activa, care prefera sa petreaca fara griji cat mai mult timp cu familia sau cu prietenii, fara sa petreaca prea mult timp in bucatarie, dar care este totusi foarte atenta la eticheta produselor pe care le achizitioneaza si le pregateste pentru cei dragi.
Uitandu-ne la trendul crescator de consum al produselor ready meal si fresh food din ultimii doi ani, coroborat cu atentia sporita a romanilor pentru produse autohtone si clean label, sunt optimista in reusita proiectului nostru si in dezvoltarea urmatoarelor sortimente pe care le avem in lucru, cu adresabilitate si mai mare, incluzand consumatorul in miscare, ce prefera gustari ready to go”, spune Georgiana Gheorghe, fondatoarea Clatette.
Pentru intrarea pe piata a Clatette, s-au investit 130.000 de euro
Pentru cheltuielile de productie, dotare a atelierului si intrare pe piata, antreprenoarea a avut nevoie de 130.000 de euro, din care 450.000 de lei capital prorpiu, restul fiind obtinut prin finatare bancara.
Citeste si:
Parlamentarii vor birouri notariale publice pentru ca avem cele mai mari tarife din Europa