A fost desemnat cel mai mare operator aerian din Europa, in 2018
taromcompanie aerianaoperator aerianlufthansacompaniiprofitfirme
Grupul german Lufthansa este desemnat cel mai mare operator aerian al anului, si in 2018, transportand nu mai putin de 142,3 milioane, in crestere cu 10% fata de 2017.
Cresterea s-a datorat si evolutiei foarte bune a subsidiarelor Lufthansa - SWISS, Austrian Airlines, Eurowings - si majorarii numarului de pasageri pe aeroporturile din Zurich, Munchen, Viena si Frankfurt.
In 2018, grupul german a operat peste 1,2 milioane de zboruri si a inregistrat un factor de incarcare (numarul scaunelor care sunt ocupate la fiecare zbor) de peste 80%.
Luna aceasta, Lufthansa a anuntat ca va angaja 5.500 de piloti si insotitori de zbor in Germania, Austria, Elvetia si Belgia, si 600 de specialisti in IT. De asemenea, si divizia Lufthansa Technik vrea sa angajeze 1.200 de persoane in Germania.
Liderul din 2016, compania irlandeza low-cost Ryanair, a reusit la randul sau o performanta extraordinara, de a transporta 139 de milioane de pasageri, informeaza publicatia germana Handelsblatt.
Deutsche Lufthansa AG este cea mai mare companie aeriana germana si din Europa. Concernul a aparut la jumatatea anilor 90 pornind de la compania aeriana Lufthansa, avand numele Deutsche Lufthansa AG, dar operand si alte companii.
Citeste si:
Serviciul de gazduire Flickr va sterge automat o parte dintre pozele utilizatorilor
Ce se intampla cu Tarom?
IIn timp ce compania nemteasca bate toare recordurile, Tarom isi face timid simtita prezenta pe piata.
In toamna, compania aeriana a inregistrat in sfarsit cifre imbucuratoare. Pierderea companiei s-a redus cu aproximativ 40% fata de aceeasi perioada a anului 2017, in timp ce veniturile au crescut cu peste 25%.
Rezultatele pozitive obtinute de TAROM in 2018 ne repun pe drumul cel bun. Am reusit sa reducem la jumatate ce s-a pierdut in 2017, asta in conditiile in care pretul combustibilului a crescut exponential", sustine directorul general TAROM.
Compania raporteaza cele mai bune rezultate financiare din ultimii 4 ani. Vestile vin in contextul in care pe piata mondiala kerosenul s-a scumpit.
Tarom a platit in 2018 mai mult pe combustibil fata de 2017 cu nu mai putin de 49,7 milioane lei. Pretul kerosenului a crescut cu 30% pe piata europeana, fata de 2017. Cresterea totala a cheltuielilor cu combustibilul ajunge la 34%.
Referitor la numarul de calatori, e important sa mentionam faptul ca Tarom a transportat peste 1,2 milioane de pasageri in primele sase luni din 2018, in crestere cu 21% fata de numarul pasagerilor transportati in aceeasi perioada a lui 2017.