5 modalitati de crestere a vizibilitatii businessului tau

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
5 modalitati de crestere a vizibilitatii businessului tau
5 modalitati de crestere a vizibilitatii businessului tau
de Redactia Manager la 08 Mai. 2019
Urmareste-ne pe Google News
bannereroll uppublicitate

Cresterea vizibilitatii unui brand este un factor important pentru orice companie care vrea sa se dezvolte, sa atraga noi clienti si sa se situeze deasupra competitorilor. Pentru o companie, nu este suficient sa ofere produse de inalta calitate sau servicii excelente pentru a se bucura de succes intr-o piata competitiva. Oamenii trebuie, in primul rand, sa afle de existenta companiei, inainte de a se decide sa testeze produsul sau serviciul oferit de firma respectiva.

Asigurarea vizibilitatii brandului pe piata este, de altfel, una dintre principalele preocupari ale departamentului de marketing si poate implica, in functie de obiectivele de business, diferite strategii de promovare. Exista doua tipuri de strategii de promovare: cele indreptate spre cresterea notorietatii unui produs si cele aplicate pentru cresterea expunerii brandului in ansamblul sau. Daca esti liderul unei companii care si-a propus sa devina mai vizibila pe piata, iata care sunt cele mai eficiente metode de promovare:


Tacticile SEO


Strategiile de SEO (Search Engine Optimization) sunt eficiente pentru a imbunatati vizibilitatea brandului in topul cautarilor relevante pentru domeniul respectiv. In era digitala, o companie nu poate supravietui fara sa se asigure ca apare in fruntea rezultatelor cautarilor pe motorul Google. In functie de obiective, companiile pot aplica strategia SEO si pentru a-si creste vanzarile si a deveni mai relevante pe piata.


Bannerele publicitare


Instalarea unor bannere publicitare care promoveaza un produs sau chiar brandul in sine este o strategie care poate fi pusa in aplicare rapid si are avantajul ca poate ajunge la un numar mare de persoane. De exemplu, pentru un brand care are magazine in mall-uri, niste bannere roll up pot fi montate extrem de rapid (in mai putin de un minut) si au avantajul de a spori vizibilitatea in locurile in care brandul isi doreste sa atraga un numar mai mare de clienti. Acest tip de bannere este potrivit mai ales companiilor care activeaza in domeniul de retail, de beauty sau FMCG si poate fi instalat inclusiv la conferinte sau evenimente mondene, in functie de locul in care compania stie ca se afla publicul sau tinta.


Strategia pe retelele de socializare


Si retelele sociale sunt medii cu expunere mare pentru companii. Milioane de oameni folosesc Facebook, Instagram, Twitter sau LinkedIn, asa ca promovarea pe aceste platforme este o metoda utila pentru cresterea vizibilitatii, dar si pentru interactiunea directa cu clientii. Companiile pot afla care sunt subiectele relevante pentru publicul lor tinta, pot raspunde nelamuririlor clientilor si pot transforma brandul lor intr-unul mai personal pentru clienti si care sa raspunda mai bine nevoilor acestora.


Parteneriate si sponsorizari


Sponsorizarea unor evenimente la care participa un numar mare de oameni, cum ar fi organizarea unor gale, maratoane ori alte manifestari destinate publicului larg, pot fi eficiente pentru imbunatatirea vizibilitatii atat pe plan local, cat si national. De asemenea, companiile pot incheia parteneriate cu organizatiile care se ocupa de planificarea acestor evenimente, astfel incat numele brandului sa apara pe panouri, brosuri sau in media. Companiile care isi leaga numele de actiuni caritabile sau care sprijina mediul inconjurator nu reusesc doar sa devina mai vizibile, dar pot profita de acest lucru pentru a-si crea o imagine buna in randul publicului.


Parteneriatele cu influenceri


Persoanele publice sau cele care sunt urmarite pe retelele de socializare de un numar mare de utilizatori se bucura de credibilitate si au o expunere mult mai ampla decat cea pe care o companie o poate obtine, pe cont propriu, pe platformele sociale. Asocierea cu influencerii potriviti este benefica pentru un brand care vinde produse sau servicii de calitate pentru ca poate aduce, adeseori, rezultate mai bune decat promovarea pe cont propriu.


Toate aceste strategii pentru cresterea vizibilitatii unui brand nu au ca scop doar imbunatatirea imaginii de ansamblu a companiei pe piata, ci trebuie corelate si cu strategia de marketing pentru cresterea vanzarilor. Este insa esential ca orice companie care pune in aplicare aceste metode sa isi stabileasca propriii indici de performanta in functie de care evalueaza rezultatele fiecarei strategii, astfel incat sa poata imbunatati fiecare campanie de promovare si sa aloce bugetul conform cu rezultatele obtinute.


Sursa foto: Shutterstock/Copyright:jayk67

Ultimele NOUTATI

Declaratia Unica 2025. Ce trebuie sa completezi daca ai obtinut venituri din dobanzi la depozite bancare in 2024
Financiar-Bancar

Declaratia Unica 2025. Ce trebuie sa completezi daca ai obtinut venituri din dobanzi la depozite bancare in 2024

today24 Apr. 2025
Adevaratele valori ale Romaniei: Cine sunt liceenii care au facut istorie in SUA?
Ultimele stiri economice

Adevaratele valori ale Romaniei: Cine sunt liceenii care au facut istorie in SUA?

today24 Apr. 2025
5 obiceiuri pe care orice persoana de succes le urmeaza pentru performanta maxima
Life Style

5 obiceiuri pe care orice persoana de succes le urmeaza pentru performanta maxima

today24 Apr. 2025
Cadouri personalizate pentru mama - spune
Life Style

Cadouri personalizate pentru mama - spune "Multumesc" in cel mai sincer mod

today24 Apr. 2025
Viitorul constructiilor se scrie la INNOCONSTRUCT 2025
Business

Viitorul constructiilor se scrie la INNOCONSTRUCT 2025

today24 Apr. 2025
Angajeaza inteligent: Cum sa pui intrebarile corecte la interviu pentru a evita surprizele neplacute
Companii

Angajeaza inteligent: Cum sa pui intrebarile corecte la interviu pentru a evita surprizele neplacute

today24 Apr. 2025
Doar un imprumut de la FMI mai poate salva Romania! Cheltuielile publice trebuie reduse de urgenta. Analist: situatia e alarmanta
Economie

Doar un imprumut de la FMI mai poate salva Romania! Cheltuielile publice trebuie reduse de urgenta. Analist: situatia e alarmanta

today24 Apr. 2025
Fraude online. Cum au ajuns escrocii sa-ti fure bani din cont dintr-un simplu click si ce trebuie sa faci pentru a te proteja pe internet
Protectia datelor cu caracter personal

Fraude online. Cum au ajuns escrocii sa-ti fure bani din cont dintr-un simplu click si ce trebuie sa faci pentru a te proteja pe internet

today24 Apr. 2025
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special de mai jos?
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE

Aboneaza-te la
Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole
despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare,
Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT
Raportul Special
"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform cu Regulamentului UE 679/2016
x