CV-ul reprezinta una dintre cele mai importante parti din procesul de recrutare si angajare, acesta fiind documentul care iti poate asigura participarea la un interviu. Atunci cand iti redactezi CV-ul, trebuie sa stii sa te pui in valoare si sa scoti in evidenta tocmai acele informatii care iti pot oferi un avantaj in fata celorlalti angajati. Angajatorul nu are foarte mult timp de pierdut, asa ca asigura-te ca oferi informatia cat mai succint posibil!
Uite cinci greseli pe care sa nu le faci atunci cand iti redactezi CV-ul pentru un loc de munca pe care ti-l doresti!
Pentru angajator nu sunt relevante decat datele tale de contact, in aceasta categorie fiind incluse orasul si tara in care locuieste, numarul de telefon, adresa de e-mail si, in anumite cazuri, profilul de pe LinkedIn. Starea civila, numarul de copii, adresa exacta la care locuiesti si alte asemenea date nu sunt necesare intr-un CV. Mai mult decat atat, in mod normal, nici macar varsta sau nationalitatea nu ar trebui sa fie relevante pentru angajator.
In cazul in care aplici pentru locuri de munca intr-o alta tara sau intr-un alt oras fata de cel in care locuiesti in momentul de fata, specialistii platformei undelucram.ro recomanda mentionarea locatiei in care aplici. De asemenea, mentioneaza daca esti dispus la relocare, fara a avea o locatie exacta in minte. O mentiune suplimentara este necesara si in cazul in care iti doresti exclusiv un job remote.
Sunt dese cazurile in care in CV apar scrise locurile de munca avute si studiile urmate in ordine cronologica. De fapt, acestea trebuie trecute in ordine inversa din punct de vedere cronologic, incepand cu cele mai recente. Totodata, ai grija sa detaliezi mai mult rolurile pe care le-ai avut la joburile recente, nimeni nu este interesat de pozitia pe care ai avut-o in urma cu 15 sau 20 de ani intr-o organizatie oarecare.
In mod ideal, lungimea unui CV nu ar trebui sa depaseasca doua, maxim trei pagini. Incearca sa fii succint si sa nu prezinti de mai multe ori acelasi lucru sub diverse forme. Spre exemplu, daca ai avut joburi similare timp de 10 sau 15 ani, nu este necesar sa repeti responsabilitatile pe care le-ai avut la fiecare loc de munca in parte.
Acorda atentiei formatului in care alegi sa iti redactezi CV-ul. Este important ca cele mai relevante informatii din CV sa fie plasate in prima jumatate a primei pagini. Evita sa iti scrii competentele abia in partea finala a CV-ului, acestea sunt informatii extrem de importante pentru un angajator. Daca vorbesti mai multe limbi straine, asigura-te ca strecori aceasta informatie undeva pe prima pagina.
Ultimele NOUTATI
Desertul de Craciun gata in 30 de minute - reteta rapida care cucereste pe toata lumea
Cumparaturi de Sarbatori? Afla cele mai periculoase capcane care te fac sa cheltuiesti mai mult decat trebuie!
Trucul genial care te ajuta sa gatesti drobul pentru masa de Craciun intr-o ora!
Ne-ar placea ca Romania sa fie reprezentata de Calin Georgescu pe plan international?
Partenerii nostri
Adaosuri variabile la salariu. Se vor inregistra in Revisal?
INS: Pensia medie lunara a crescut cu 6,4% in trimestrul III, ajugand la 2.582 lei
Angajarea persoanelor cu handicap. MASURI incepand cu luna ianuarie 2025
Casare partiala mijloc fix: Studiu de caz privind tratamentul contabil si fiscal
Declaratia unica: Din 2025, avem un Formular inteligent pentru Declaratia 212
Nivelul normelor anuale de venit corespunzatoare unei camere de inchiriat pentru anul 2025
Te-ar putea interesa si