300.000 de dolari PE MINUT - pierderea companiilor aeriene din cauza pandemiei

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
300.000 de dolari PE MINUT - pierderea companiilor aeriene din cauza pandemiei
300.000 de dolari PE MINUT - pierderea companiilor aeriene din cauza pandemiei
de Magda Florea la 06 Oct. 2020
Urmareste-ne pe Google News
iatabusinessafaceripierderipandemie

Companiile aeriene reprezinta un unul dintre cele mai afectate business-uri de actuala pandemie de coronavirus.  Asociatia Internationala de Transportat Aerian (IATA) a transmis ca pierderile companiilor aeriene sunt insemnate, iar 4,8 milioane de locuri de munca din industrie sunt in pericol.
 

 
Companiile aeriene trag un semnal de alarma si spun ca pierderile vor ajunge la niveluri uriase, pana la finele anului. Acestea estimeaza pierderi de 77 de miliarde de dolari in numerar in a doua jumatate a anului 2020  (aproape 13 miliarde de dolari pe luna sau 300.000 de dolari pe minut), in conditiile in care restrictiile impotriva pandemiei vor afecta in continuare zborurile.

Companiile aeriene cer reinnoirea masurilor de sprijin, care sunt pe sfarsite in multe state

 
Cu aceste cifre pe masa, companiile cer guvernelor lumii sa reinnoiasca programele de sprijin salarial care expira. Programele de sprijin salarial se diminueaza si in Europa, dar si in SUA. 

Pana in prezent, guvernele din intreaga lume au acordat sprijin de 160 miliarde dolari

 
Pana in prezent, guvernele din intreaga lume au acordat sprijin de 160 miliarde dolari, inclusiv ajutoare directe, subventii salariale, scutiri de impozite corporative si scutiri de impozite specifice industriei, inclusiv taxe pe combustibil.
 
''Suntem recunoscatori pentru acest sprijin, care vizeaza asigurarea faptului ca industria transportului aerian ramane viabila si gata sa reconecteze economiile si sa sprijine milioane de locuri de munca in turism si calatorii. Dar criza este mai profunda si mai lunga decat oricare dintre noi ne-am fi putut imagina. Iar programele initiale de asistenta se epuizeaza. Astazi trebuie sa sunam din nou. Daca aceste programe de sprijin nu vor fi inlocuite sau extinse, consecintele pentru o industrie deja in dificultate vor fi grave ”, a declarat Alexandre de Juniac, director general si CEO al IATA.

Companiile au ars numerar si in perioada in care, traditional, puneau bani de-o parte pentru lunile de iarna

 
Pe de alta parte, pe langa problemele legate de programele de sprijin salarial, companiile aeriene se confrunta si cu ''problema sezoniera'', care, insa, anul acesta nu se stie cat va dura.
 
''Din punct de vedere istoric, numerarul generat in sezonul de varf al verii ajuta la sprijinirea companiilor aeriene in lunile mai slabe de iarna. Din pacate, primavara si vara dezastruoase din acest an nu au oferit aceasta sansa. De fapt, companiile aeriene au ars numerar pe toata perioada. 
 
Din moment ce nu avem un termen pentru redeschiderea frontierelor fara carantina care ucide calatoriile, nu ne putem baza ca sezonul de iarna ar aduce venituri suplimentare pentru a rezista pana in primavara'', a spus irectorul general al IATA, Alexandre de Juniac.

Citeste si: DOCUMENT. ULTIMA ORA. Noi restritii pentru Capitala, din 7 octombrie: Se inchid restaurantele, cafenelele si salile de spectacol

Veniturile au scazut cu aproape 80% comparativ cu perioada de acum un an.  4,8 milioane de locuri de munca sunt in pericol

 
Veniturile au scazut cu aproape 80% comparativ cu perioada de acum un an, mai spune IATA, care atrage atentia ca 4,8 milioane de locuri de munca in industria aviatica risca sa fie pierdute.
 
'' Deoarece fiecare loc de munca in aviatie sustine mult mai multe in economia mai larga, impactul global este de 46 de milioane de pierderi potentiale de locuri de munca si 1,8 miliarde de dolari de activitate economica in pericol'', arata IATA.
 
''Companiile aeriene au intreprins masuri extinse de auto-ajutor pentru a reduce costurile. Aceasta include parcarea a mii de avioane si orice cheltuieli non-critice si preluarea si concedierea a sute de mii de angajati experimentati si dedicati'', a mai transmis IATA.
 
Iata reprezinta 290 de companii aeriene (82% din traficul aerian global).
 

Citeste si: Angajatii Primariei Capitalei - platiti regeste cu salarii si sporuri pentru conditii vatamatoare



 
 
Senior Editor Manager.ro

Ultimele NOUTATI

Importanta consultantei fiscale in procesul de due diligence
Business

Importanta consultantei fiscale in procesul de due diligence

today13 Feb. 2025
Finantare de pana la 15.000 de euro pentru initiative comunitare din 42 de zone ale Capitalei prin Platforma de mediu pentru Bucuresti
Comunicate

Finantare de pana la 15.000 de euro pentru initiative comunitare din 42 de zone ale Capitalei prin Platforma de mediu pentru Bucuresti

today13 Feb. 2025
3 greseli financiare pe care parintii le fac si distrug independenta financiara a copiilor peste ani
Banii tai - sectiune de educatie financiara

3 greseli financiare pe care parintii le fac si distrug independenta financiara a copiilor peste ani

today13 Feb. 2025
Salariu majorat 2025. Cand stii ca e momentul sa maresti salariul unui angajat? 9 conditii esentiale
Companii

Salariu majorat 2025. Cand stii ca e momentul sa maresti salariul unui angajat? 9 conditii esentiale

today13 Feb. 2025
Terenuri sportive in ansambluri rezidentiale
Business

Terenuri sportive in ansambluri rezidentiale

today13 Feb. 2025
Reciclarea tonerelor si cartuselor: de ce si cum sa le oferi o a doua viata?
Business

Reciclarea tonerelor si cartuselor: de ce si cum sa le oferi o a doua viata?

today13 Feb. 2025
In ce isi mai investesc americanii banii?
Banii tai - sectiune de educatie financiara

In ce isi mai investesc americanii banii?

today12 Feb. 2025
Impactul neurostiintei asupra culturii organizationale
Business

Impactul neurostiintei asupra culturii organizationale

today12 Feb. 2025

Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special de mai jos?
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform cuRegulamentul UE 679/2016

Partenerii nostri

Te-ar putea interesa si

3 greseli financiare pe care parintii le fac si distrug independenta financiara a copiilor peste ani
Banii tai - sectiune de educatie...

3 greseli financiare pe care parintii le fac si distrug independenta financiara a copiilor peste ani

today13 Feb. 2025
Salariu majorat 2025. Cand stii ca e momentul sa maresti salariul unui angajat? 9 conditii esentiale
Companii

Salariu majorat 2025. Cand stii ca e momentul sa maresti salariul unui angajat? 9 conditii esentiale

today13 Feb. 2025
Terenuri sportive in ansambluri rezidentiale
Business

Terenuri sportive in ansambluri rezidentiale

today13 Feb. 2025
Reciclarea tonerelor si cartuselor: de ce si cum sa le oferi o a doua viata?
Business

Reciclarea tonerelor si cartuselor: de ce si cum sa le oferi o a doua viata?

today13 Feb. 2025

Aboneaza-te la
Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole
despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare,
Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT
Raportul Special
"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform cu Regulamentului UE 679/2016
x