Mobilarea spatiului de lucru: 6 sfaturi smart

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Mobilarea spatiului de lucru: 6 sfaturi smart
Mobilarea spatiului de lucru: 6 sfaturi smart
de Redactia Manager la 14 Ian. 2022
Urmareste-ne pe Google News
mobilaplata in ratemobilier de calitate

Se pune accentul tot mai mult pe amenajarea unor spatii moderne de lucru in care angajatii sa poata fi creativi, sa isi rezolve sarcinile cat mai bine. Ce este de facut cand nu aveti un buget generos? Va prezentam cateva idei smart care va pot ajuta in luarea celor mai bune decizii. 


Daca lucrati de acasa aveti nevoie de o reconfigurare a spatiului pentru desfasurarea activitatii. Mobilierul de lucru nu este obligatoriu. Dar ce se intampla in cazul in care aveti un business mic, cu cativa angajati, fara un buget, asa cum se intampla in cazul startup-urilor? 

Planificare 

Angajatii de astazi sunt mai atenti la spatiul in care urmeaza sa isi desfasoare activitatea. De aceea trebuie sa faceti eforturi pentru a le oferi un spatiu de lucru modern si atractiv. 
 

O amenajare smart presupune, in general, raportarea numarului de angajati la spatiul de lucru efectiv, astfel incat fiecare birou sa aiba cat mai multa lumina naturala. 

Open-space, “insule” sau birouri individuale

Peretii interiori pot sa dispara, iar angajatii vor munci in spatii generoase, deschise. Acest lucru le permite sa lucreze impreuna rapid, sa comunice eficient si sa colaboreze mai usor pentru rezolvarea sarcinilor zilnice.
 

Puteti opta insa si pentru spatiile de lucru tip “insula”, pentru angajatii unui departament sau cei care trebuie sa lucreze in echipe. Avantajele, si in acest caz, sunt legate de faptul ca oamenii pot colabora si finaliza taskurile rapid, muncind in acelasi spatiu. 

Pe de alta parte, este de preferat ca departamentul economic, contabilitatea sau cel de resurse umane sa aiba birouri individuale, dat fiind specificul activitatii desfasurate. 

Mobilierul esential

  • Birouri
  • Scaune
  • Rafturi/Biblioteca
  • Comode cu sertare/Dulapuri
  • Corpuri de iluminat

Accesorii si elemente de decor

  • Mochete/Covoare
  • Lampi/Veioze
  • Tablouri
  • Vaze 

Mobilarea spatiului de lucru poate fi costisitoare daca produsele alese sunt de calitate. Daca sunteti un angajat caruia ii place sa isi amenajeze pe cont propriu spatiu de lucru, puteti alege achizitionarea mobilei in rate.

Calitate vs. utilitate

Birourile trebuie sa fie din materiale calitative daca doriti sa reziste in timp si sa fie usor de intretinut. Puteti opta pentru mobilier la comanda, astfel incat sa utilizati fiecare spatiu disponibil. 
 

In functie de specificul activitatii angajatilor, birourile pot fi mai mici sau mai generoase. Un angajat care va avea doar monitor, unitate, tastatura si mouse nu are nevoie de un birou mare.
 

Cei care lucreaza la birou 8 ore pe zi vor aprecia daca angajatorul le pune la dispozitie un scaun reglabil, cu suport pentru coloana vertebrala. 

Investitia pentru aceste obiecte poate fi substantiala daca achizitionati produse de calitate. In plus, un angajat fericit, care se simte confortabil, este productiv la locul de munca. 

Sala de sedinte

Mobilierul din sala de sedinte sau de protocol a suferit de asemenea transformari in timp. Gama de produse este variata. Designul acestei incaperi poate fi deosebit, cu fotolii colorate si elemente de decor. 

Spatii de relaxare

Aceste zone trebuie delimitate de spatiul de lucru. Alaturi de canapele si fotolii, aici se pot regasi: masa de ping-pong, fotoliu de masaj, jocuri video ori hamace. Acest spatiu neconventional este destinat relaxarii angajatilor, pe termen mediu si lung si are rol in sporirea creativitatii lor. 

Natura la interior

Spatiile de lucru moderne vin la pachet si cu concepte noi de integrare a naturii in zonele de lucru. Au aparut astfel pereti despartitori cu licheni sau gradini verticale care transmit o stare de bine, iar beneficiile pentru sanatate nu sunt deloc de neglijat. 

Sfaturi extra

Activitatea la locul de munca poate fi perturbata de zgomotul produs de zeci de oameni care lucreaza intr-un spatiu comun. In cazul birourilor de tip open-space se pot introduce pereti despartitori din materiale care diminueaza sunetele. 
 

Lasate la vedere, cablurile de la calculatoare si imprimante fac ca locul sa para dezordonat si aglomerat. Mascate in interiorul mobilei de birou, contribuie la aspectul ingrijit al spatiului de lucru si nu se vor mai deteriora repede. 


Mobilarea spatiilor de lucru se poate realiza in functie de stilul de amenajare dorit. Pentru a va face remarcati puteti sa va personalizati businessul prin identificarea si integrarea in amenajarea interioar? a unui element existent in sigla firmei.

 

Ultimele NOUTATI

Cum sa alegi boxpaletii industriali ideali pentru afacerea ta
Business

Cum sa alegi boxpaletii industriali ideali pentru afacerea ta

today19 Nov. 2024
Cum sa lansezi un magazin online de succes in 2025: Ghid pas cu pas
Business

Cum sa lansezi un magazin online de succes in 2025: Ghid pas cu pas

today19 Nov. 2024
Situatia se repeta! Romania a avut cea mai ridicata rata din UE si in luna octombrie
Financiar-Bancar

Situatia se repeta! Romania a avut cea mai ridicata rata din UE si in luna octombrie

today19 Nov. 2024
Cat de mult dureaza vindecarea dupa un implant dentar?
Life Style

Cat de mult dureaza vindecarea dupa un implant dentar?

today19 Nov. 2024
Se scumpesc din nou ratele la banci, pentru creditele luate inainte de anul 2019
Financiar-Bancar

Se scumpesc din nou ratele la banci, pentru creditele luate inainte de anul 2019

today19 Nov. 2024
Greseli comune in scrierea unui anunt de angajare – Cum sa atragi cei mai buni candidati
Companii

Greseli comune in scrierea unui anunt de angajare – Cum sa atragi cei mai buni candidati

today19 Nov. 2024
Top 7 joburi bine platite in care poti lucra de acasa in 2025
Companii

Top 7 joburi bine platite in care poti lucra de acasa in 2025

today19 Nov. 2024
5 greseli mici care iti pot distruge relatia cu seful
Economie

5 greseli mici care iti pot distruge relatia cu seful

today19 Nov. 2024
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE

Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform cuRegulamentul UE 679/2016
Audit gratuit - Gazduire web 12 luni cadou - Fokus Digital Services

Partenerii nostri

Te-ar putea interesa si

Situatia se repeta! Romania a avut cea mai ridicata rata din UE si in luna octombrie
Financiar-Bancar

Situatia se repeta! Romania a avut cea mai ridicata rata din UE si in luna octombrie

today19 Nov. 2024
Cat de mult dureaza vindecarea dupa un implant dentar?
Life Style

Cat de mult dureaza vindecarea dupa un implant dentar?

today19 Nov. 2024
Se scumpesc din nou ratele la banci, pentru creditele luate inainte de anul 2019
Financiar-Bancar

Se scumpesc din nou ratele la banci, pentru creditele luate inainte de anul 2019

today19 Nov. 2024
Greseli comune in scrierea unui anunt de angajare – Cum sa atragi cei mai buni candidati
Companii

Greseli comune in scrierea unui anunt de angajare – Cum sa atragi cei mai buni candidati

today19 Nov. 2024

Aboneaza-te la
Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole
despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare,
Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT
Raportul Special
"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform cu Regulamentului UE 679/2016
x