Bucurestenii au cumparat 48.171 de jucarii de la IKEA, in timpul campaniei umanitare
unicefikea foundationsalvati copiii romaniadonatii ikea
In timpul campaniei "Jucariilor de Plus", desfasurata intre 4 noiembrie si 29 decembrie 2012, bucurestenii au cumparat 48.171 de jucarii de plus din magazinul IKEA.
Pentru fiecare jucarie de plus cumparata, IKEA Foundation a donat cate un euro pentru proiecte educationale realizate de UNICEF si Salvati Copiii.
Magazinul s-a clasat pe locul 5 in lume, pe baza mediei vanzarilor per magazin si pe locul 27 in topul magazinelor cu cele mai mari vanzari de jucarii de plus.
Prin campania anuala a "Jucariilor de Plus" destinata imbunatatirii educatiei, clientii si angajatii IKEA din intreaga lume au strans 9.300.000 de euro.
Banii vor contribui la o educatie mai buna pentru copiii din Africa, Europa Centrala si de Est si Asia.
De la inceputul campaniei, in 2003, IKEA Foundation a strans aproape 57 de milioane de euro, care au contribuit la oferirea unei educatii mai bune pentru mai mult de 10 de milioane de copii din 45 de tari.
Donatiile au ajutat programele UNICEF si Salvati Copiii care asigura formare pentru profesori in ceea ce priveste metodele de predare, imbunatatesc sistemele de protectie a copilului, asigura materiale educationale si cresc rata de frecventa in scoala.
Fondurile donate catre UNICEF vor finanta initiativele "Scoli pentru Africa", in opt tari, si "Scoli pentru Asia" in China. Fondurile donate catre Salvati Copiii vor sprijini educatia pentru copiii din grupurile cele mai marginalizate din Asia si Europa de Est.
In Romania, clientii au putut sa se implice si in initiativa "Doneaza de doua ori", prin oferirea jucariilor de plus cumparate catre programe locale de caritate. Peste 1.244 de jucarii au fost donate astfel catre Salvati Copiii Romania.