Doi antreprenori romani au infiintat in Londra firma de consultanta This is Not a Storm, pentru a ajuta companiile sa inoveze mai rapid, cu ajutorul startup-urilor
antreprenoriantreprenoriatthis is not a stormroxana balantudor birlea
Roxana Balan si Tudor Birlea anunta lansarea "This is Not a Storm," in contextul in care viitorul apartine antreprenoriatului, iar companiile au inceput sa reactioneze - cele mai innovative lansand deja propriile acceleratoare de business, pentru a-si asigura viitorul.
"This is Not a Storm" ajuta sa inoveze mai usor si mai repede companiile ce-si doresc rezultate mult mai bune in domenii strategice, cum ar fi profitabilitatea, imaginea sau cultura organizationala. Cu aceasta ocazie, anunta si pregatirea lansarii primului accelerator corporate din Romania, infiintat in parteneriat cu "Life is Hard (Work Soft)" - companie premiata in 2015 la Londra de catre European IT & Software Excellence Awards.
"Prin lansarea acceleratorului, urmarim doua lucruri: crearea unei culture antreprenoriale interne si sprijinirea antreprenorilor cu mare capacitate de executie. Prin intermediul acceleratorului, antreprenorii selectati vor avea acces la resurse tehnice, portofoliu de clienti si finantare din partea Life is Hard (Work Soft)", a declarat Tudor Birlea, Cofondator al This is Not a Storm.
"E o lume noua cu noi nevoi si avem un context in care inovatia nu mai este un moft sau un proces care dureaza ani de zile, ci este o nevoie imediata. Proiectele noastre reunesc experienta companiilor traditionale si curajul startup-urilor dinamice, generand un win-win-win. In plus, credem ca tehnologia emergenta, bine selectata si directionata propune solutii pentru problemele reale, contemporane si ajuta la contructia unei lumi constiente, inclusive in mediul de business", a spus Roxana Balan, Cofondator al This is Not a Storm.
In ultima decada, echilibrul de forte s-a schimbat in favoarea antreprenorilor. Gratie noilor tehnologii si metodologii, startup-urile cu un debut modest ajung in scurt timp sa creasca exploziv, iar acceleratoarele corporate cunosc o puternica crestere in popularitate. In 2015, o treime dintre acceleratoarele europene sunt create sau sustinute de corporatii. Investitiile CVC (Corporate venture capital) au cunoscut o crestere de 86,5%, concretizata in 1734 de acorduri si o valoare de 42,9 miliarde de euro (datele sunt valabile pentru inceputul lui 2015 pe piata europeana, conform Global Corporate Venturing).
Life is Hard (Work Soft) este una dintre companiile din Romania cu propriul portofoliu de produse software, cu focus pe solutii ce deservesc mediul de business. Prin aceasta noua initiativa, Life is Hard (Work Soft) isi propune sa inoveze mai rapid si mai usor, lansand noi produse si asigurandu-si avantajul competitiv pe piata. “This is Not a Storm” s-a ocupat de stabilirea prioritatilor strategice si proiectarea programului de accelerare, pentru ca acesta sa livreze rezultate intr-un mod masurabil pentru Life is Hard (Work Soft).
"Am ales sa lansam acceleratorul in parteneriat cu “This is Not a Storm”, fondatorii detinand experienta necesara pentru a proiecta programul care sa raspunda nevoilor noastre strategice, oferindu-ne in acelasi timp sprijinul necesar pentru o implementare si desfasurare exemplare. Experienta si abordarea lor eficienta ne-au convins de la inceput,” a declarat Erik Barna, CEO si cofondator Life is Hard (Work Soft).
Programele “This is Not a Storm” sunt adaptate la contextul beneficiarului. Acesta poate sa urmareasca obiective foarte precise, prin intermediul programelor de inovatie: recrutarea de angajati talentati si formarea unui mediu de lucru productiv si performant; dezvoltarea de noi surse de venit – produse sau servicii apreciate de clienti; extinderea prezentei pe piata si realizarea de interactiuni relevante cu actualii si viitorii clienti.
Despre "This is Not a Storm":
Proiecteaza si implementeaza programe de inovatie la nivel global. In cadrul acestor programe, companiile pot lucra cu startup-uri si experti de top pentru a aduce inovatie atat in produsele si serviciile lor, cat si in domenii strategice, cum sunt modelul de business, reteaua de parteneri, structura organizatorica, imaginea si interactiunea cu clientii. Programele de inovatie sunt adaptate dimensiunii, obiectivelor strategice si nevoilor fiecarei companii, putand lua diferite forme: seminarii de inovatie, incubatoare, acceleratoare, hackatoane, laboratoare de produs si laboratoare de inovatie.
Cei doi fondatori au un istoric profesional in domeniul antreprenoriatului, consultantei in domeniul inovatiei, dreptului international si al marketingului. Acestia impartasesc pasiunea pentru inovatie si avand o buna intelegere a contextului de business contemporan, au decis sa se concentreze pe constructia de noi programe personalizate de inovatie deschisa.