Bucuresti Business Days este a patra editie din acest an dedicata antreprenorilor, managerilor si intregii comunitati de afaceri locale si regionale si incheie suita de evenimente Business Days de anul acesta, fiind precedata de alte trei editii de anvergura desfasurate in marile centre regionale: Timisoara (martie 2012), Cluj-Napoca (iunie 2012) si Iasi(octombrie 2012), la fiecare editie atragand un impresionat numar de peste 700 de participanti.
Editia de la Bucuresti isi deschide astazi portile tuturor celor care sunt interesati de participare, organizatorii asteptandu-se si pentru aceasta editie la un numar de peste 700 de participanti.
Daca acum un an incercam ceva inedit la editia Bucuresti Business Days, mai exact, am cautat sa gasim o definitie a noii paradigme economice in viziunea a patru categorii de oameni de afaceri: top manageri la mari corporatii multinationale, antreprenori de succes, bancheri si investitori si sa identificam acele zone in care antreprenorii si managerii ar trebui sa depuna eforturi suplimentare pentru dezvoltarea abilitatilor care sa-i ajute sa faca fata cu succes provocarilor vremurilor pe care le traversam,
la editia de anul acesta facem practic o analiza comparativa a celor 4 regiuni pe care le-am strabatut in acest an, incercand sa identificam similitudinile si diferentele intre abordarile manageriale si antreprenoriale specifice fiecarei regiuni, pentru a gasi acele ingrediente care ar trebui sa formeze ADN-ul unui antreprenor si manager roman de succes,
afirma Laszlo Pacso, coordonatorul evenimentului.
Evenimentul se va desfasura pe o durata de doua zile, mentinandu-si orientarea asupra antreprenoriatului si a tehnicilor de management ca si la editiile anterioare, dar structura si alegerea temelor este adaptata la nevoile identificate de catre organizatori, cu care se confrunta antreprenorii si managerii din Bucuresti:
4 conferinte, 4 mese rotunde si 24 de workshopuri, expozitie tematica, urmate de o prezentare de moda, o degustare de vinuri, numeroase concursuri si
o tombola cu premii valoroase, precum si
o lansare de carte.
"La editia 2012 Bucuresti Business Days, avem un format extins de eveniment cu un focus mai intens pe zona de dezvoltare a abilitatilor manageriale đi antreprenoriale in special prin schimb de experienta si interactiuni intre participanti, speakeri si parteneri si prin crearea unor noi oportunitati de business networking mai inteligente care sa ajute la crearea unei platforme vii de oportunitati, evenimentele Business Days. Pe baza analizelor si a studiilor intreprinse cu partenerii nostri, am identificat o serie de zone si domenii pe care vom insista, pentru ca reprezinta piloni de succes atat pentru antreprenori, cat si pentru manageri. Credem cu tarie ca si editia de la Bucuresti din acest an se va inscrie in randul editiilor de succes de pana acum."
Laszlo Pacso
Temele pe care se va pune un accent major sunt: leadership, strategie, dezvoltarea echipei, comunicare, marketing, vanzari, managementul relatiei cu clientii, managementul riscurilor, gestionarea conflictelor, rezolvarea problemelor, luarea decizilor inteligente, strategii de dezvoltare, viziune, planificare financiara, business networking, public speaking, echilibrul intre viata profesionala si viata personala, time management, productivitate crescuta.
Ca la fiecare editie, o compoanenta majora a evenimentului, va fi dedicata
sesiunilor de business networking ce au loc pe parcursul celor doua zile, evenimentele Business Days fiind singurele care integreaza in jurul ideii de business networking interesele celor trei mari categorii de stakeholderi ce iau parte la ele: participanti, speakeri si parteneri.
Cativa dintre speakerii invitati ai acestei editii: Connie Lankin, Yula Reinshmid,Marius Ghenea, Amalia Sterescu, Adela Jansen, Silviu Hotaran, Rucsandra Hurezeanu, Ovidiu Sandor,Cristian Nacu, Gabriel Biris, Bogdan Grosu, Adrian Florea, Loránd Soares-Szász, Bogdan Comanescu, Ivan Patzaichin, Teodor Frolu, Bogdan Comanescu, Voicu Oprean, Andy Szekely, Florentin Banu, Mihai Stanescu, Mihaela Perianu, Madalina Uceanu, Eusebiu Burcas, si multi altii.
Lista completa si mai multe detalii despre speakeri, program, precum modalitatile de acces si ofertele promotionale sunt disponibile pe site-ul evenimentului:
www.bucuresti2012.businessdays.ro
Bucuresti Business Days este organizat cu sprijinul partenerilor sai:
Autonom Rent-a-Car, Bosch, Dallmayr Kaffee, Perenna, Howard Johnson Grand Plaza, Raiffeisen Leasing, Unicredit Tiriac Bank, AON, PwC, Biris-Goran, Hategan, UPC, Burcash, Online Business School, BusinessDrive, Diagma, Daedalus Millward Brown, Timisoara Toastmasters, TrainingMasters, Promoteus, Microsoft, IBM, Rentrop & Straton, Coaching4You, Netlogiq, TraducemBine.ro, Universul Juridic, AROBS, KAS, FPP, Breb Consulting, Art Dental Clinic, Coaching Vision, Platinum Development, Aiesec, ANIS, CEO Club's, bizz.club, Conectoo, Imobiliare.ro, Asociatia Empower, Integra HR, , MKOffice, Noerr, Phantom Shopping, RKT, Siemens, Simacek, Trezeste banii din viata ta!,Academia de Stil, SARTO.
Parteneri media ai acestei editii: Mass Media Consulting, Realitatea.net, The Money Channel, DIGI24, LTV.ro, Wall-Street, Capital, AvocatNet, Manager.ro, Startup.ro, Zumzi, BestJobs, Romania Libera, AIDA, Portal HR, TJobs.ro,4career, 24-fun,Bani si Afaceri, Calendar Evenimente, CareerAdvisor, Cariere, CariereOnline.ro HRClub, HRManager, Trilulilu, Business Age, ziare.com, Business24.
Bucuresti Business Days este un eveniment organizat de
ADeSCO (Asociatia Dezvoltatorilor de Solutii de Comunicare Online) si
Newfield Consulting, cu sprijinul Complete Training, HJ .
ADeSCO este o organizatie non-profit al carei scop este acela de a crea o cultura antreprenoriala sanatoasa si durabila in Romania.