88 la suta din companiile europene cred ca ofera servicii de Customer Care excelente, in timp ce doar 8 la suta din clientii acestora cred acelasi lucru

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
88 la suta din companiile europene cred ca ofera servicii de Customer Care excelente, in timp ce doar 8 la suta din clientii acestora cred acelasi lucru 88 la suta din companiile europene cred ca ofera servicii de Customer Care excelente, in timp ce doar 8 la suta din clientii acestora cred acelasi lucru
de Manager.ro la 19 Feb. 2015
Urmareste-ne pe Google News
conference arenacustomer care conference26 martie 2015afaceriexpo

Conference Arena, membru Marketing Insiders Group, organizeaza cea de-a 11 a editie Customer Care Conference and Expo, eveniment de afaceri ce aduce in prim plan instrumente inovatoare de eficientizare a industriei de nisa si va avea loc in intervalul 25-26 martie 2015 la JW Marriott Bucharest Grand Hotel.

 
Evolutia constanta a instrumentelor concurentiale de business accelereaza nevoia unei schimbari strategice ca imperativ de supravietuire in actualul mediu local de afaceri. 2015 este momentul unei reorganizari a procesului de business, fiind anul in care vom avea parte de schimbari inovatoare in industria de customer care. 

La nivel european, interactiunea cu clientii va reprezenta unul din principalele elemente de dezvoltare a unui brand. 7 din 10 lideri de business sustin faptul ca industria de customer service este critica pentru evolutia in afaceri. Faptul ca 88 la suta din companiile din Europa evalueaza nivelul de customer experience a fi excelent, in timp ce doar 8 la suta din clientii acestora sustin acelasi lucru, arata faptul ca este necesara o recalibrare semnificativa  a mecanismelor interne si externe de business.

Vom fi martorii unei “reumanizari” a agentilor de customer care, acestia vor solutiona solicitarile clientilor si vor oferi consultanta proactiva. Comportamentul agentului va fi caracterizat atat de compasiune, empatie, de abilitatea de a lucra cu si pentru client, cat si de capacitatea de a lua decizii independente bazate pe valorile brandului, sustinute de tehnologii din ce in ce mai inteligente si intuitive de nisa (Sursa: wds.co.).
 
In registrul de suport optim din aria de customer experience atentia intregii lumi se indreapta din ce in ce mai mult catre Romania, care este considerata a fi extrem de ofertanta. Recent studiul "A.T. Kearney Global Services Location Index" a plasat Romania pe locul 25 in clasamentul nivelului de atractivitate privind furnizarea de servicii IT&C. Se remarca un avantaj considerabil fata de tari precum Ungaria, Cehia si Slovacia. Principalele criterii ce stau la baza acestei pozitionari sunt reprezentate de aspecte precum: coordonatele financiare, disponibilitatea si competentele de tip BPO si mediul economic si politic.
 
Pornind de la aceste insight-uri utile de business si nu numai, Conference Arena - membru Marketing Insiders Group - organizeaza cea de-a 11 a editie Customer Care Conference and Expo, cea mai influenta platforma educativa si de networking din sectorul de customer care din Romania. Conferinta de afaceri va avea loc in intervalul 25-26 martie 2015 in incinta JW Marriott Bucharest Grand Hotel.
 
Profesionalismul si implicarea comunitatii locale de customer care au pozitionat Romania pe harta celor mai importanti jucatori strategici de BPO din intreaga lume. Cheia acestei performante se afla si la baza Customer Care Conference & Expo, reinventarea continua a instrumentelor de lucru si adaptarea la dinamica globala prin mindset si tehnologii relevante, de peste un deceniu.” afirma Madalina Vilau – Managing Director, Marketing Insiders Group si fondator Conference Arena.
 
Timp de doua zile, participanti din multiple industrii (telecom, farma, retail, energie, asigurari, finante, auto etc.) se vor bucura de know-how de top si networking strategic, avand acces direct la oameni-cheie din industrie si la informatii valoroase de profil. Pe agenda de subiecte de interes ale acestei editii se numara: tendinte internationale cu focus pe obtinerea unei sinergii eficiente intre procese, resurse umane si tehnologie, optimizarea managementului proceselor de business prin cele mai noi tactici de inteligenta concurentiala, optimizarea procesului de business prin intermediul unor tactici competitionale inteligente, strategii sistematice moderne, si multe altele.

Printre speakerii acestei editii se numara experti de renume ai domeniului din plan local si international, precum: Vincent Vanden Bossche, General Manager, Call Communications.eu, Mihaela Predica, Head of Product Management at ING Bank (Retail) Romania, Roxana Serban, Partner Manager, Sunrise Communications si Apostolos Kemos, Sales Director for South East Europe & Israel, Genesys.

Evenimentul beneficiaza de sustinerea Competence Call Center, in calitate de Gold Partner, Mediatel Data, Genesys, Intrarom si DHL Express Romania - Silver Partners, precum si de expunere media asigurata de: Call Center Verband Deutschland, mediaTRUST, Doingbusiness.ro, Kompass, Marketing Portal, Manager.ro, AdHugger, Profit 360, Catalog-cursuri, Promo afaceri, Learning Network, Romania Libera, 9AM, Jurnalul de Afaceri, Orasul Meu, Contact Center Magazine.
 
De asemenea, in cea de-a doua zi a conferintei, Conference Arena invita publicul de afaceri la cea de-a 7a Gala Romanian Contact Center Awards, ceremonia anuala de decernare a premiilor dedicate profesionistilor de customer care cu rezultate remarcabile.
 
Pentru mai multe informatii despre evenimentul de afaceri va invitam sa accesati www.conference-arena.com.
Pentru inscrieri de participare sau oportunitati de sponsorizare, va rugam sa ne contactati la laura.galos@market-insiders.com.
 
Despre Marketing Insiders Group

Descoperiti noua generatie multidisciplinara de business!

Marketing Insiders Group se aseamana cu usurinta cu un MIG: putere, viteza, inaltimi, independenta, impact. Am reunit experti de top din aria de marketing, traineri, consultanti si specialisti, toti sub acelasi acoperis, acela al viziunii care deschide orizonturi ambitioase de business. Cifre: 50 de branduri internationale in portofoliu, 11 comunitati targetate de social media, peste 100 de conferinte de business de nisa in Europa. In ultimii ani M.I.G. a facut parte din juriul Stevie Awards (Categoria “Sales & Customer Service”) si s-a remarcat prin rezultate de exceptie in proiecte de BTL, training, research si branding.

Pentru mai multe informatii, accesati www.market-insiders.com.
 
 
 
 
 

Ultimele NOUTATI

Exista oare o varianta mai buna decat democratia?
Analize

Exista oare o varianta mai buna decat democratia?

today13 Ian. 2025
Cum sa asortezi un lant din aur cu alte bijuterii de lux: secrete de stil pentru barbati
Life Style

Cum sa asortezi un lant din aur cu alte bijuterii de lux: secrete de stil pentru barbati

today13 Ian. 2025
Cum sa setezi asteptari realiste pentru noul an
Life Style

Cum sa setezi asteptari realiste pentru noul an

today13 Ian. 2025
ANAF-ul a inceput sa taxeze averile nejustificate. Un roman nu a putut sa spuna de unde are 3,4 milioane lei
Ultimele stiri economice

ANAF-ul a inceput sa taxeze averile nejustificate. Un roman nu a putut sa spuna de unde are 3,4 milioane lei

today13 Ian. 2025
Inca o lovitura pentru Romania. Deficitul de cont curent, cel mai mare din UE. Ce inseamna acest lucru?
Economie

Inca o lovitura pentru Romania. Deficitul de cont curent, cel mai mare din UE. Ce inseamna acest lucru?

today13 Ian. 2025
Bucurie mare pe romanii care au rate la apartament in 2025. Anunt oficial de la Banca Nationala despre costul ratelor lunare
Financiar-Bancar

Bucurie mare pe romanii care au rate la apartament in 2025. Anunt oficial de la Banca Nationala despre costul ratelor lunare

today13 Ian. 2025
ANAF intra in priza!  Institutia nu are incotro, trebuie sa stranga mai multi bani in 2025!
Economie

ANAF intra in priza! Institutia nu are incotro, trebuie sa stranga mai multi bani in 2025!

today13 Ian. 2025
Cand ai nevoie de un sistem ERP? Identifica cele 5 semne clare
Business

Cand ai nevoie de un sistem ERP? Identifica cele 5 semne clare

today13 Ian. 2025

Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special de mai jos?
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform cuRegulamentul UE 679/2016

Partenerii nostri

Te-ar putea interesa si

Cum sa setezi asteptari realiste pentru noul an
Life Style

Cum sa setezi asteptari realiste pentru noul an

today13 Ian. 2025
ANAF-ul a inceput sa taxeze averile nejustificate. Un roman nu a putut sa spuna de unde are 3,4 milioane lei
Ultimele stiri economice

ANAF-ul a inceput sa taxeze averile nejustificate. Un roman nu a putut sa spuna de unde are 3,4 milioane lei

today13 Ian. 2025
Inca o lovitura pentru Romania. Deficitul de cont curent, cel mai mare din UE. Ce inseamna acest lucru?
Economie

Inca o lovitura pentru Romania. Deficitul de cont curent, cel mai mare din UE. Ce inseamna acest lucru?

today13 Ian. 2025
Bucurie mare pe romanii care au rate la apartament in 2025. Anunt oficial de la Banca Nationala despre costul ratelor lunare
Financiar-Bancar

Bucurie mare pe romanii care au rate la apartament in 2025. Anunt oficial de la Banca Nationala despre costul ratelor lunare

today13 Ian. 2025

Aboneaza-te la
Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole
despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare,
Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT
Raportul Special
"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform cu Regulamentului UE 679/2016
x