Zaga Brand, Best Digital PR in 2022
brandstorytellingdigital pr
Nominalizata la 5 categorii si cu premii la patru dintre ele, Zaga Brand a castigat Golden Award for Excellence pentru Digital PR cu una dintre cele mai complexe campanii derulate pe parcursul anului 2022, „Rucsacul cu Povestiri de pe Via Transilvanica”, realizata alaturi de Raiffeisen Bank.
Agentia Zaga Brand a castigat Gold pentru Digital PR la gala aniversara Romanian PR Award. Cea de-a XX-a editie a competitiei s-a bucurat de sustinerea unui juriu international si national de top, reunind competente in comunicare din 15 tari.
Nominalizata la 5 categorii si cu premii la patru dintre ele,
Zaga Brand a castigat
Golden Award for Excellence pentru
Digital PR cu una dintre cele mai complexe campanii derulate pe parcursul anului 2022, „
Rucsacul cu Povestiri de pe Via Transilvanica”, realizata alaturi de
Raiffeisen Bank.
De pe scena Romanian PR Award, jurnalistul Victor Kapra a spus despre ideea si implementarea Zaga Brand ca reprezinta „o campanie complexa, exemplu de intrat in cartea de istorie a PR-ului romanesc actual”.
Agentia a castigat argintul la trei categorii: Corporate Communication, Media Relations & Influencer Relations si Events. Proiectele care au impresionat publicul national si international sunt „Treasure Games in the Park” si „Rucsacul cu povestiri de pe Via Transilvanica”.
„Puterea povestilor a facut ca generatia digitala sa se lase introdusa intr-un long read, sa descopere cel mai lung traseu cultural romanesc sau cel mai nou Geoparc UNESCO din Romania cu ajutorul unor creatori de continut care au stiut sa traduca intr-un mod atractiv experientele lor pe carare, intalnirile cu antreprenori, mestesugari si artisti. La Zaga Brand am invatat sa construim proiecte bazate pe storytelling prin care sa aducem la un loc generatii mai noi cu baby boomers. Am transformat subiecte care pareau neatractive pentru generatiile X, Y si Z in subiecte de conversatie intre ele.
Multumim Raiffeisen Bank pentru ca face posibila calatoria pe acest drum care uneste, acum si in mediul digital, Via Transilvanica pentru sursa infinita de inspiratie, echipei de proiect din cadrul agentiei Andrei Voinea, Toader Paun, Cristian Teodorescu, Dina Danila, Alexandra Bumbacaru si Denisa Andrada Gheorghe si in special presei, jurnalistilor si creatorilor de continut care s-au alaturat unei cauze care merita pastrata si data mai departe: punerea in lumina a povestilor autentice despre producatori locali, mestesugari, antreprenori si comunitati, subliniindu-le unicitatea culturala si economica.
Multumim celor mai faini prieteni care au pornit si in acest an cu noi pe drumul care uneste, Via Transilvanica: Adrian Dan, Bogdan Buzuleac, Silviu Barbul, Emilia Morariu, Ana Dumitru, Ana Rubeli, Radu Nita, Dan Posea, Diana Popescu, Dragos Vasile, Cosmin Dragomir, Andreea Juganaru, Razvan Motei.
Multumim tuturor jurnalistilor, partenerilor, clientilor si ambasadorilor Cronicari Digitali, platforma culturala creata de Zaga Brand, care ne ajuta sa aratam ca PR-ul se poate face cu responsabilitate, implicare, grija pentru comunitati si o gandire strategica integrata natural cu valorile si obiectivele companiilor”, declara Silvia Teodorescu, managing partner Zaga Brand.
Zaga Brand, focus pe storytelling si digital PR
Fondata in 2005, agentia de comunicare creativa Zaga Brand si-a propus si a reusit sa creeze un mediu de lucru productiv in care imposibilul s-a transformat intr-o provocare. Agentia a generat rezultate pentru clienti B2B si B2C prin servicii complete de PR, Creative concepts si BTL.
Misiunea Zaga Brand este de a crea o comunicare reala intre comunitate si branduri. Onest, cu rezultate masurabile, avand la baza actiuni de comunicare, cu focus pe storytelling si digital PR.
De la primul reality show in social media din Romania, la concerte LIVE pe trenuri in miscare, concursuri nationale de creatie, campanii de CSR sau silent disco in autobuze si metrou, Zaga Brand cauta permanent sa vina cu abordari creative.
Alaturi de Asociatia Human Made Art,
Zaga Brand a creat si platforma culturala
Cronicari Digitali, care genereaza numeroase proiecte creative in zona culturala, adresate generatiei digitale, inclusiv cel mai popular podcast de profil din Romania.