Interviu cu Stefan Raileanu, Manager General HIDROstore Romania
.
Reporter: Buna ziua, domnule Raileanu! Va multumim ca ne acordati acest interviu. Pentru inceput, spuneti-ne mai multe despre ce reprezinta HIDROstore si cum a inceput aceasta poveste.
Stefan Raileanu: Buna ziua! Multumesc pentru invitatie. HIDROstore este o retea de magazine care ofera solutii complete in domeniul tehnicii fluidelor, adresandu-ne clientilor mici si mijlocii. Conceptul a aparut din nevoia pietei de a gasi toate produsele si serviciile necesare intr-un singur loc – de unde si ideea de “one stop shop”. Practic, clientii nostri economisesc timp si resurse stiind ca noi avem tot ce le trebuie.
Reporter: Foarte interesant! In prezent, aveti o retea extinsa de locatii. Cate
magazine HIDROstore exista acum?
Stefan Raileanu: In momentul de fata, avem 12 locatii active la nivel national si continuam sa ne extindem. Obiectivul nostru este sa fim prezenti in cat mai multe zone, astfel incat solutiile noastre sa fie usor accesibile pentru toti clientii, indiferent de regiune.
Reporter: Ati mentionat ca afacerea functioneaza pe baza unui concept de franciza. Cum sprijiniti partenerii care se alatura retelei HIDROstore?
Stefan Raileanu: Franciza noastra este gandita sa ofere sprijin complet partenerilor. De exemplu, incepem prin a le recomanda spatiile comerciale potrivite pentru inchiriere sau achizitie. Ulterior, le oferim un plan detaliat de organizare a spatiului, care include design-ul, mobilierul necesar si echipamentele pentru un atelier functional de confectionat furtunuri. De asemenea, punem la dispozitie o echipa care sa coordoneze amenajarea si sa asigure o deschidere rapida si eficienta.
Reporter: Pe langa suportul logistic, cum ii ajutati pe parteneri in ceea ce priveste promovarea?
Stefan Raileanu: Oferim o gama variata de strategii de marketing, atat offline, cat si online. In ceea ce priveste offline-ul, ne concentram pe merchandising, participarea la expozitii si targuri, bannere statice si colaborari cu alte companii din industrie. Online, ne axam pe social media marketing (Facebook si LinkedIn), optimizare SEO si campanii Google Ads. Totodata, partenerii beneficiaza de transferul de notorietate al brandului HIDROstore, ceea ce le aduce un avantaj competitiv inca de la inceput.
Reporter: Cum va asigurati ca magazinele HIDROstore ofera o experienta de calitate pentru clienti?
Stefan Raileanu: Calitatea serviciilor este o prioritate pentru noi. Ne asiguram ca magazinele sunt curate, bine organizate si ca personalul este prietenos si bine pregatit. Totodata, respectam standardele de imagine ale brandului si instruim angajatii pentru a avea cunostintele necesare despre produse. Este foarte important ca fiecare client care ne trece pragul sa plece multumit si sa revina cu incredere.
Reporter: Ce planuri aveti pentru viitor? Cum vedeti dezvoltarea HIDROstore in urmatorii ani?
Stefan Raileanu: Dorim sa crestem reteaua noastra de magazine si sa extindem prezenta HIDROstore in si mai multe regiuni. Totodata, investim in digitalizare si in dezvoltarea unei relatii mai apropiate cu clientii prin platforme online. Scopul nostru este sa fim lideri in domeniul tehnicii fluidelor, oferind solutii inovatoare si sprijin continuu partenerilor nostri.
Reporter: Suna foarte ambitios! In final, ce mesaj doriti sa transmiteti clientilor si partenerilor HIDROstore?
Stefan Raileanu: Le multumim clientilor pentru increderea pe care ne-o acorda si partenerilor nostri pentru colaborare. Le promitem ca vom continua sa oferim produse si servicii de cea mai buna calitate, iar pentru cei care doresc sa ni se alature, suntem mereu deschisi sa discutam si sa sprijinim noi initiative.
Reporter: Multumesc pentru raspunsuri! A fost o placere sa stam de vorba. Mult succes in continuare!
Stefan Raileanu: Multumesc! A fost o placere sa fiu aici.