Editorial Ana Tudor: Altex, tu cum de ai ajuns brand?
altexslogan altexproduse altexcomenzi online altex
Stiti zicala aia cu un ghinion atrage un ghinon si mai mare? Ei bine, acum pare sa fie adevarata! De data asta vorbim despre branduri sau despre cei care incearca sa creeze iluzia de brand, insa se cam razgandesc pe drum.
Un simplu nume reuseste sa se transforme intr-un brand atunci cand devine un simbol, un element de identificare in mintea consumatorilor, care reuseste sa il diferentieze de competitori.
Mai mult decat atat, un brand inseamna de fapt o promisiune. Inseamna ca te-ai pozitionat la un anumit nivel si ca prin produsele si serviciile pe care le oferi atat clientilor, cat si potentialilor clienti, esti nevoit sa transmiti o garantie de calitate.
Si atunci cand nu mai reusesti sa iti respecti promisiunea ce te faci? Inseamna ca nu te mai poti numi brand? Sau ca pur si simplu nu iti pasa de nevoile clientilor tai, ci doar de interesul tau?
Altex de exemplu promite clientilor sai, chiar printr-un slogan bine definit, "cel mai mic pret din Romania". Alte promisiuni, direct de pe
www.altex.ro:
- Livram GRATUIT comenzile de peste 89,90 lei
- Livram pana la usa si poti deschide coletul
- Platim de 2 ori diferenta*
Ce face Altex?
Primeste o comanda online in urma cu doua saptamani. Un produs electrocasnic, in valoare de 1.500 de lei. Comanda efectuata online este achitata, clientul nerabdator isi asteapta coletul. Toate bune si frumoase dar dupa doua saptamani, clientul inca nu isi primeste produsul comandat.
Dupa incercari repetate si esuate de a intra in legatura cu reprezentantii Altex, clientul reuseste intr-un final sa gaseasca pe cineva la telefon, care ii verifica datele din Ordinul de Plata pe care l-a primit pe e-mail atunci cand a platit comanda si afla ca produsul nu mai este pe stoc.
"Informatiile din site-ul nostru nu se actualizeaza live", ii spune senin angajatul atunci cand i se reproseaza ca la momentul efectuarii comenzii, produsul aparea in stoc.
Pai bine Altex, noi intelegem ca informatiile nu se actualizeaza "live", dar au trecut doua saptamani de cand un client ti-a platit un produs pe care tu nu il mai ai pe stoc si nici macar nu te-ai gandit sa il informezi. Iar despre returnarea sumei platite, spui ca dureaza 5 zile, din cauza unor tranzactii intre tine si banca cu care lucrezi! Serios? De parca banca aia ar fi in Chile ...
iar despre Chile, alta poveste, alta distractie. o gasiti
AICI daca nu o stiti deja.
Editorialist Manager.ro
9 ani de experienta in domeniul editorial
adresa de email:
mariat@rs.ro