Ce inseamna sa ai o companie care incurajeaza conceptul de people centricity

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Ce inseamna sa ai o companie care incurajeaza conceptul de people centricity
Ce inseamna sa ai o companie care incurajeaza conceptul de people centricity
de Redactia Manager la 16 Feb. 2023
Urmareste-ne pe Google News
businessviata profesionalacompanii

Deoarece tot mai multe companii observa o renuntare la locul de munca, ce vine deseori cu usurinta din partea angajatilor, era timpul sa se faca o schimbare. Pentru a tine pasul cu necesitatile angajatilor si pentru a-i fideliza, managerii moderni isi transforma oamenii intr-o prioritate. 
 

Orice afacere are nevoie, indiferent de domeniul de activitate, de oameni implicati. Acest lucru nu garanteaza succesul, insa contribuie semnificiativ la dezvoltarea armonioasa a unui business, ajutandu-l sa creasca organic.
 
A te preocupa de bunastarea angajatilor tai inseamna a-ti pune oamenii in centrul a tot ceea ce faci, mereu. Aceasta abordare necesita o schimbare destul de mare a mentalitatii in randul echipelor de resurse umane si al managementului. Nu putine sunt cazurile in care necesita chiar o schimbare in procese si proceduri, de obicei atunci cand vine vorba despre luarea deciziilor. Cu un mindest schimbat al persoanelor cu putere de decizie si cu instrumentele potrivite, dar si prin prioritizarea constanta a oamenilor, se pot produce efecte spectaculoase.
 
Iata care sunt cateva dintre lucrurile pe care le fac companiile care incurajeaza conceptul de people centricity: 

1. Incurajarea echilibrului dintre viata profesionala si cea personala

Conform unui sondaj de opinie realizat in 2022 de catre Genesis Property in randul a 1180 de angajati din toata tara, 53,4% dintre angajatii romani considera ca interactiunea cu colegii in afara biroului, la job sau in timpul liber, este benefica pentru productivitate si creste unitatea echipei. Acest lucru a fost inteles pe deplin de catre Liviu Tudor, motiv ce l-a determinat sa puna bazele centrului YUNITY Pak. 
 
Acesta este un nou concept imobiliar gandit si creat cu scopul de a transforma fundamental munca la birou. Aceasta devine o experienta unica, orientata exclusiv pe imbunatatirea mediului de lucru pentru angajati. Accesul la zone de relaxare, birourile open space si zonele de lucru in aer liber sunt doar cateva dintre lucrurile la care au acces cei ce aleg sa isi desfasoare activitatea in YUNITY Park.

2. Construirea unui spatiu de lucru care sa ofere protectie sanitara 

Siguranta si sanatatea sunt doua dintre preocuparile oricarei persoane, indiferent de functia ocupata intr-o companie. In special in urma pandemiei de COVID-19, tot mai multe firme si-au canalizat atentia catre transformarea locului de munca intr-un mediu cat mai sigur din punct de vedere sanitar. Asa se explica numarul tot mai mare de companii ce au ales sa apeleze la IMMUNE Building Standard™, certificarea dezvoltata de Liviu Tudor, fondatorul Genesis Property. Aceasta atesta nivelul de rezilienta al unei cladiri in fata unei situatii exceptionale precum o pandemie, lucru aflat pe lista de prioritati a multor manageri, mai ales dupa experienta anilor anteriori. Astfel, toti angajatii se vor simti in siguranta la locul de munca si se vor putea concentra pe obiectivele profesionale. 

3. Crearea unui mediu cultural sanatos 

Cultura organizationala este un aspect pe care cu totii il cunoastem, insa prea putina lume l-a luat in serios cu adevarat. Acum, mai mult ca oricand, angajatii cu pozitii de middle si top management dezvolta numeroase proiecte care au ca scop colaborarile face-to-face intre angajati. Pentru asta este nevoie de spatii de lucru prietenoase, cum ar fi spatii de coworking amenajate intr-un stil care sa ofere confortul de acasa, precum si deschiderea unor birouri satelit, in afara sediului central, pentru a fi cat mai aproape de angajati.
In prezent, exista o preocupare colectiva pentru crearea unui mediu de lucru placut, unde toata lumea sa se simta in siguranta si, mai ales, sa simta ca dorintele si nevoile le sunt ascultate. Cultura organizationala a devenit, in prezent, mai mult decat un slogan atragator, fiind pusa in practica pana la cel mai atent detaliu. 
 
Gasirea si fidelizarea angajatilor valorosi ce aduc un plus de valoare companiei pentru care lucreaza este unul din cele mai simple moduri de a dezvolta o afacere. Factorul uman este cel ce face diferenta, in special atunci cand pe piata competitia este acerba.
 
Sursa foto: Shutterstock 
 

Ultimele NOUTATI

Salariul mediu real in Romania a sarit de pragul de 1.000 de euro
Economie

Salariul mediu real in Romania a sarit de pragul de 1.000 de euro

today21 Dec. 2024
Ne-ar placea ca Romania sa fie reprezentata de Calin Georgescu pe plan international?
Analize

Ne-ar placea ca Romania sa fie reprezentata de Calin Georgescu pe plan international?

today20 Dec. 2024
Ghidul suprem de cadouri cum sa gasesti darul perfect pentru oricine
Life Style

Ghidul suprem de cadouri cum sa gasesti darul perfect pentru oricine

today20 Dec. 2024
Reteta zilei

Cum sa faci cozonaci pufosi de fiecare data secretul pe care bunica nu ti l-a spus

today20 Dec. 2024
Cele mai originale cadouri de Craciun pe care toata lumea le va iubi
Life Style

Cele mai originale cadouri de Craciun pe care toata lumea le va iubi

today20 Dec. 2024
De ce nu trebuie sa-ti fie frica de un credit de nevoi personale. Ghid pentru incepatori
Economie

De ce nu trebuie sa-ti fie frica de un credit de nevoi personale. Ghid pentru incepatori

today20 Dec. 2024
Cat de darnici sunt patronii romani cu angajatii, in prag de Sarbatori? Tichete, bonuri de masa, petreceri si cadouri. Unele firme nu se uita la bani
Companii

Cat de darnici sunt patronii romani cu angajatii, in prag de Sarbatori? Tichete, bonuri de masa, petreceri si cadouri. Unele firme nu se uita la bani

today20 Dec. 2024
ANAF-ul a stabilit o NOUA TAXA pentru romani. Cine e pe lista neagra si cat are de dat la stat?
Financiar-Bancar

ANAF-ul a stabilit o NOUA TAXA pentru romani. Cine e pe lista neagra si cat are de dat la stat?

today20 Dec. 2024

Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special de mai jos?
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform cuRegulamentul UE 679/2016

Partenerii nostri

Te-ar putea interesa si

Ghidul suprem de cadouri cum sa gasesti darul perfect pentru oricine
Life Style

Ghidul suprem de cadouri cum sa gasesti darul perfect pentru oricine

today20 Dec. 2024
Reteta zilei

Cum sa faci cozonaci pufosi de fiecare data secretul pe care bunica nu ti l-a spus

today20 Dec. 2024
Cele mai originale cadouri de Craciun pe care toata lumea le va iubi
Life Style

Cele mai originale cadouri de Craciun pe care toata lumea le va iubi

today20 Dec. 2024
De ce nu trebuie sa-ti fie frica de un credit de nevoi personale. Ghid pentru incepatori
Economie

De ce nu trebuie sa-ti fie frica de un credit de nevoi personale. Ghid pentru incepatori

today20 Dec. 2024

Aboneaza-te la
Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole
despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare,
Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT
Raportul Special
"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform cu Regulamentului UE 679/2016
x