Cat de mult influenteaza bunastarea angajatilor succesul organizational: 4 idei importante pentru orice manager

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Cat de mult influenteaza bunastarea angajatilor succesul organizational: 4 idei importante pentru orice manager
Cat de mult influenteaza bunastarea angajatilor succesul organizational: 4 idei importante pentru orice manager
de Redactia Manager la 05 Oct. 2023
Urmareste-ne pe Google News
Starea de bine a angajatilor este unul dintre cele mai importante criterii care stau la baza succesului organizational. Cu cat angajatii se simt mai confortabil la locul de munca, cu atat creste si rata implicarii lor in atingerea obiectivelor. Daca esti manager si vrei sa investesti tot mai mult in bunastarea angajatilor, descopera patru idei importante pe care sa le ai in vedere. 

Organizatiile care acorda prioritate bunastarii angajatilor pot atrage noi angajati mai usor


Astazi, lupta pentru angajati a devenit o normalitate si angajatorii incearca sa gaseasca diferite metode pentru a atrage noi talente in organizatii. O companie care acorda o atentie importata bunastarii angajatilor are mai mult ecou in piata si, intr-un final, va fi „vanata” de mai multi candidati. 


Pentru a se ajunge aici, managerii trebuie sa investeasca continuu, cu toate resursele disponibile, in acest concept. Mai mult, pentru 68% dintre angajati conteaza foarte mult actiunile angajatorului in gasirea unui echilibru intre viata profesionala si cea personala, in special la nivel de spatiu si flexibilitate. În plus, 48% dintre angajati ar prioritiza lucrul intr-o companie activa care se implica in actiuni pentru comunitate, arata un studiu initiat de Genesis Property, compania fondata de antreprenorul Liviu Tudor.
 

Organizatiile care acorda prioritate bunastarii angajatilor au mai multe sanse sa retina talente de top


Organizatiile care acorda prioritate bunastarii angajatilor au mai multe sanse sa retina talentele de top decat cele care nu o fac. Pentru a masura bunastarea angajatilor, companiile au la indemana mai multe instrumente care ofera date exacte: chestionare, discutii 1:1 sau focus grupuri. Angajatii care se simt respectati si care simt ca pot avea un echilibru intre viata personala si cea profesionala, sunt tentati sa ramana cat mai mult intr-o companie. De asemenea, ei sunt dispusi sa recomande compania si altor persoane, ceea ce inseamna un efort in minus pentru recrutori, cand primesc recomandari de la actuali angajati. 


Spre exemplu, o organizatie care le ofera angajatilor un mod flexibil de lucru, cum ar fi program personalizat sau posibilitatea de a lucra de acasa, ii va ajuta pe acestia sa fie mai productivi si determinati. Asta se traduce in dorinta angajatilor de a sta cat mai mult la un loc de munca unde le sunt respectate valorile. 
 

Bunastarea angajatilor poate contribui la un mediu de lucru mai productiv
 

Productivitatea poate face diferenta pentru atingerea succesului organizational. Studiile arata ca angajatii care au un loc de munca unde accentul cade pe bunastare, se simt mult mai motivati si productivi in a-si desfasura munca zilnica. Odata ce este sporita productivitatea, si nivelul performantei este mai ridicat. 


De exemplu, abonamentele la sala de fitness pe care companiile le ofera angajatilor, ii incurajeaza sa ia pauze dese si sa isi imbunatateasca sanatatea psihica si fizica. Mai apoi, acestea se transforma in productivitate crescuta la locul de munca si mai multa implicare.
 

Bunastarea angajatilor poate determina inovarea organizationala
 

Bunastarea angajatilor inseamna atat echilibru, cat si inovare pentru companii. Cand angajatii se simt sprijiniti si determinati, cresc sansele sa vina cu idei inovatoarea in proiectele desfasurate. O cultura organizationala bazata pe sprijin si deschidere, duce la rezultate organizationale imbunatatite. 


Exemplele care nasc creativitatea la locul de munca sunt urmatoarele:


  • incurajarea angajatilor sa isi ia pauze de-a lungul programului de munc?;
  • sesiuni de brainstorming;
  • team-building-uri creative. 

Cu ajutorul acestora, angajatilor le este incurajata creativitatea, iar compania se diferentiaza in fata competitiei. 


Bunastarea angajatilor este un factor cheie pentru recrutare, retentie, productivitate si inovare organizationala. Atunci cand angajatii se simt respectati intr-un loc unde accentul cade pe sanatatea lor fizica si psihica, vor fi mult mai implicati in ceea ce inseamna succesul organizational. Daca esti manager, ia in considerare sfaturile de mai sus, pentru a construi o cultura organizationala sanatoasa pentru companie si angajatii tai. 


Sursa foto: Freepik.com

 

Ultimele NOUTATI

Salariul mediu real in Romania a sarit de pragul de 1.000 de euro
Economie

Salariul mediu real in Romania a sarit de pragul de 1.000 de euro

today21 Dec. 2024
Ne-ar placea ca Romania sa fie reprezentata de Calin Georgescu pe plan international?
Analize

Ne-ar placea ca Romania sa fie reprezentata de Calin Georgescu pe plan international?

today20 Dec. 2024
Ghidul suprem de cadouri cum sa gasesti darul perfect pentru oricine
Life Style

Ghidul suprem de cadouri cum sa gasesti darul perfect pentru oricine

today20 Dec. 2024
Reteta zilei

Cum sa faci cozonaci pufosi de fiecare data secretul pe care bunica nu ti l-a spus

today20 Dec. 2024
Cele mai originale cadouri de Craciun pe care toata lumea le va iubi
Life Style

Cele mai originale cadouri de Craciun pe care toata lumea le va iubi

today20 Dec. 2024
De ce nu trebuie sa-ti fie frica de un credit de nevoi personale. Ghid pentru incepatori
Economie

De ce nu trebuie sa-ti fie frica de un credit de nevoi personale. Ghid pentru incepatori

today20 Dec. 2024
Cat de darnici sunt patronii romani cu angajatii, in prag de Sarbatori? Tichete, bonuri de masa, petreceri si cadouri. Unele firme nu se uita la bani
Companii

Cat de darnici sunt patronii romani cu angajatii, in prag de Sarbatori? Tichete, bonuri de masa, petreceri si cadouri. Unele firme nu se uita la bani

today20 Dec. 2024
ANAF-ul a stabilit o NOUA TAXA pentru romani. Cine e pe lista neagra si cat are de dat la stat?
Financiar-Bancar

ANAF-ul a stabilit o NOUA TAXA pentru romani. Cine e pe lista neagra si cat are de dat la stat?

today20 Dec. 2024

Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special de mai jos?
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform cuRegulamentul UE 679/2016

Partenerii nostri

Te-ar putea interesa si

Ghidul suprem de cadouri cum sa gasesti darul perfect pentru oricine
Life Style

Ghidul suprem de cadouri cum sa gasesti darul perfect pentru oricine

today20 Dec. 2024
Reteta zilei

Cum sa faci cozonaci pufosi de fiecare data secretul pe care bunica nu ti l-a spus

today20 Dec. 2024
Cele mai originale cadouri de Craciun pe care toata lumea le va iubi
Life Style

Cele mai originale cadouri de Craciun pe care toata lumea le va iubi

today20 Dec. 2024
De ce nu trebuie sa-ti fie frica de un credit de nevoi personale. Ghid pentru incepatori
Economie

De ce nu trebuie sa-ti fie frica de un credit de nevoi personale. Ghid pentru incepatori

today20 Dec. 2024

Aboneaza-te la
Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole
despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare,
Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT
Raportul Special
"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform cu Regulamentului UE 679/2016
x