Romanii sunt dispusi sa plateasca mai mult pentru o mancare buna care este adusa rapid
foodpandarestaurantpreparate culinare
Potrivit unui sondaj realizat de foodpanda, platforma de livrare de mancare lansata in luna septembrie in Romania si sustinuta de Rocket Internet, cel mai mare incubator de afaceri online din lume, principalul criteriu de care romanii tin cont atunci cand isi comanda mancare este calitatea preparatelor culinare, acesta fiind urmat de rapiditatea livrarii si varietatea felurilor de mancare oferite de restaurante.
Astfel, atunci cand vine vorba de cele mai importante aspecte luate in considerare in momentul in care comanda mancare, 43% dintre romanii care au comandat prin intermediul site-ului sau al aplicatiei sunt de parere ca pe primul loc se afla calitatea produselor, in timp ce 29% declara ca pentru ei rapiditatea livrarii este criteriul principal, potrivit unui comunicat al companiei.
Varietatea preparatelor culinare este importanta pentru numai 16% dintre ei, in timp ce promotiile oferite de restaurante conteaza in proportie de 9%.
“Romanii care comanda mancare se asteapta ca gustul acesteia sa fie cat mai apropiat de cel al preparatelor gatite in casa, iar ingredientele sa fie proaspete. De asemenea, pun pret pe timpul de livrare cat mai scurt, din cauza crizei de timp cu care majoritatea se confrunta zi de zi”, a spus Dan Macarie, Country Manager foodpanda.ro.
La nivel global, statistica nu difera foarte mult in ceea ce priveste importanta calitatii preparatelor culinare, 41% dintre respondenti fiind de parere ca acesta este criteriul de baza atunci cand comanda mancare, iar 26% declarand ca pentru ei este important ca mancarea sa fie livrata rapid.
In ceea ce priveste discount-urile oferite de restaurante, se poate observa o dublare a procentului de oameni care tin cont de ele la nivel global – 18% dintre respondenti tin cont de reducerile de pret in momentul in care isi comanda mancare.
In schimb, varietatea felurilor de mancare este importanta in doar 9% din cazuri. Renumele restaurantului de unde e comandata mancarea este aspectul caruia i se acorda cea mai putina atentie, atat in cazul comenzilor efectuate in Romania (3%), cat si la nivel global (5%).
Foto: Wikipedia.