Cumparaturile online aduc reduceri de pana la 40% fata de cele din magazinele traditionale
cumparaturi onlinereduceri cumparaturi onlineshopping online
Studiile de specialitate realizate in ultimii ani arata cresterea numarului de persoane care prefera sa faca shopping online, fata de persoanele care prefera cumparaturile direct in magazin.
Tinand cont de faptul ca traim in secolul tehnologiei, cand un singur click ne ajuta sa ne alegem un televizor inteligent, geaca de piele la care visam de mult timp, dar nu aveam cand sa mergem sa o cautam prin magazine, sau chiar un animal de companie, nici nu e de mirare ca suntem tot mai multi cei care preferam cumparaturile online. Simplu si rapid, fara nervi si timp pierdut prin magazine, avem nevoie doar de o conexiune la internet si putem cumpara orice avem nevoie.
In plus, un studiu realizat in octombrie 2014 de Millward Brown Romania arata ca produsele cumparate online sunt cu pana la 40% mai ieftine fata de cele achizitionate in magazinele traditionale.
Studiul "Price index" arata ca cele mai mari reduceri in cazul cumparaturilor online au fost inregistrate in octombrie 2014 la carti, telefoane si tablete - reduceri de pana la 27% pe perioada campaniilor promotionale.
Urmatoarele in clasamentul produselor cu preturi reduse la achizitiile online sunt cuptoarele cu microunde, care au inregistrat discount-uri medii de 18%.
In cazul electrocasnicelor mari, mediul online ofera o gama variata de modele dar si preturi in medie cu 4-5% mai mici decat in magazinele offline de specialitate, ceea ce, cumulat cu facilitatile de livrare, reprezinta o economie importanta de timp si de bani.
De asemenea, cei care au facut cumparaturi online in octombrie 2014 au beneficiat de preturi reduse cu 10-15% la espressoare, laptop-uri si masini de spalat.
"Varietatea de modele din categoria electronice si electrocasnice, preturile mai mici in cele mai multe cazuri, dar si facilitatile de transport sunt elemente ce atrag tot mai multi cumparatori in mediul online. Mediul dinamic al magazinelor online, unde putem vorbi deja de jucatori puternici si cu traditie, poate aduce economii in buzunarele cumparatorilor din mediul online", explica Daniela Lazar – Director General, Millward Brown Romania.
Studiul realizat in prima parte a lunii octombrie a luat in calcul 15 categorii si 150 de produse. Pentru fiecare categorie au fost analizate cate 10 produse alese aleator din 27 de magazine online si offline, magazinele fiind selectate dupa relevanta lor in categorie.