Cum isi redecoreaza romanii baia: Schimba totul odata. Vesticii reamenajeaza in etape
kuma romaniaamenajare bai
Romanii opteaza, atunci cand vine vorba de renovarea bailor, pentru inlocuirea tuturor obiectelor sanitare.
„In Romania, o renovare completa a baii se realizeaza, de cele mai multe ori, la un interval de aproximativ 20 de ani, in timp ce, spre exemplu in tarile nordice, astfel de lucrari au loc la 2 – 5 ani, conform tendintelor in amenajare. Nordicii pun accent pe designul lavoarului pentru a da o pata de culoare si a avea, in acest fel, tot timpul o baie noua, cu costuri minime. Romanii in schimb, sunt adeptii schimbarilor totale, iar atunci cand redecoreaza baia isi schimba mobilierul, obiectele sanitare, dar si gresia si faianta”, a declarat Camelia Olesen, Director Executiv al Kuma Romania, potrivit unui comunicat de presa.
Aceasta a subliniat ca, romanii nu au adoptat inca tendintele vestice in acest sens desi, cu o investitie minima, poate fi schimbat total abientul baii prin inlocuirea lavoarului si a mastii.
Cu toate acestea, au inceput treptat sa renunte la monotonul alb si sa aleaga nuante deosebite, din materiale inedite si in forme tot mai diverse.
„Romanii incep sa aiba aceeasi conduita ca si vesticii si, treptat, aleg modele de lavoare care nu se inscriu in tipare, punand pret pe design si calitate. Cand vine vorba de bugetul alocat, acesta variaza in functie de dorintele clientului”, a mai adaugat Camelia Olesen.
Astfel, lavoarele moderne, gandite pentru baile de apartament, au un pret mediu de 300 de euro, in timp ce conceptele de blaturi cu doua boluri ajung si la preturi de 2.000 de euro, in functie de model si materiale.
Kuma Romania este o companie romano-daneza lansata pe piata locala in 1998, fiind specializata pe producerea de lavoare de bai pentru proiecte rezidentiale, comerciale, de birouri si de utilitate publica, blaturi de bucatarii in suprafata continua cu chiuveta, glafuri de ferestre si balcoane, mese de bar/restaurant, receptii pentru hoteluri, concepte SPA si mobilier modular marca Nordline pentru bai si bucatarii.
Kuma a inaugurat prima linie de productie la Campina in 1998, pentru ca in 2006 compania sa se mute in Banesti odata cu finalizarea primei investitii de tip greenfield in valoare de 2 milioane de euro.
La intrarea pe piata locala, cifra de afaceri a Kuma Romania era de 50.000 de dolari, ajungand, in 2012, la 3 milioane de euro.
Foto: Kuma Romania.