BCR a inregistrat peste 1.300.000 de operatiuni in Contact Center pe telefon si email
servicii bcrcontact centercarduri bcrpachete bcr
BCR a inregistrat, pe parcursul anului trecut, peste 1.300.000 de operatiuni in Contact Center pe telefon si email, cu peste 25% mai mult decat in 2011.
Anul 2013 prefigureaza o crestere fata de dimensiunea activitatii de anul trecut, tinand cont ca, in primele doua luni, s-au primit deja mai multe solicitari decat in perioada similara a anului 2012.
Pe langa partea de tranzactionare si suport in tranzactionare la distanta, a doua functionalitate majora a Contact Center se refera la consilierea si vanzarea la distanta (InfoBCR).
Clientii si potentialii clienti pot solicita informatii despre toate produsele si serviciile BCR, pot achizitiona credite si carduri de credit si pot activa conventii de plati facturi la ATM sau pot stabili programari la unitatile BCR pentru a beneficia de oricare din produsele bancii.
De la introducerea noilor pachete de cont curent in oferta bancii, se inregistraza o crestere de patru ori mai mare a numarului clientilor interesati de facilitatile oferite, carora consilierii InfoBCR le-au stabilit intalniri pentru achizitionarea pachetelor.
Lansarea noilor pachete de cont au avut un impact pozitiv si asupra tranzactiilor facute de clienti prin serviciul Alo 24 Banking BCR.
Utilizatorii Alo 24 Banking au efectuat, anul trecut, tranzactii in valoare de aproximativ 374 de milioane de lei, in crestere cu aproximativ 20% fata de 2011.
Utilizatorii de carduri si de servicii bancare ce ofera acces bancar la distanta (phone banking, internet si mobile banking) beneficiaza prin intermediul Contact Center BCR, de suport tehnic si de urgenta prin intermediul consilierilor BCR Asistenta, acestia fiind 24/7 la dispozitia clientilor.