Programe de promovare in functie de gradul de fidelitate a consumatorilor

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Programe de promovare in functie de gradul de fidelitate a consumatorilor
de Manager.ro la 28 Ian. 2009
Urmareste-ne pe Google News
bradvanzaripiata


Programe de promovare in functie de gradul
de fidelitate a consumatorilor

   Pentru orice brand, companiile stabilesc o strategie pentru abordarea pietei.
Orice actiune de promovare a vanzarilor trebuie sa fie in conformitate cu strategia generala a brandului.

Sfatul nostru

Daca exista o strategie de branding pe care doriti sa o promovati la un moment dat, consultati-o inainte de a incepe orice actiune de promovare a vanzarilor brandului respectiv. Analizati impactul pe care actiunea de promovare a vanzarilor ar putea sa il aiba asupra evolutiei viitoare a brandului.

Utilizarea promovarii vanzarilor este favorizata de urmatorii factori:

- evolutia favorabila a cererii.

Daca cererea pe piata pe care actionati este in scadere, consumatorii fiind din ce in ce mai putin interesati de produsele de pe piata respectiva, o actiune de promovare a vanzarilor este putin probabil sa schimbe radical comportamentul consumatorilor.

Daca, in schimb, cererea pe piata respectiva este in crestere sau se afla la un nivel ridicat, orice actiune de promovare a vanzarilor poate fi determinanta pentru achizitia unui anumit produs.

- puternica diferentiere a produselor.

Promovarea vanzarilor unui produs care se diferentiaza clar de produsele de substitutie are in general un impact mare asupra consumatorilor de pe o anumita piata, mai ales cand diferenta este data de calitatea superioara a produsului.

In general, consumatorii hotarasc sa aleaga produsul care le ofera cele mai multe avantaje. Un pret redus, un bonus, posibilitatea participarii la o tombola , inscrierea intr-un concurs pot fi hotaratoare.

- atribute ale produsului care trebuie evidentiate pentru a fi vazute de potentialii clienti.

Unele produse sunt dificil de evaluat de catre consumatori, avand un grad tehnic ridicat. De aceea, pentru a-i convinge sa aleaga un anumit produs, vanzatorul trebuie sa evidentieze clar anumite caracteristici, exemplificandu-le clientilor. Prezenta unui consultant la punctul de vanzare se impune pentru incheierea contractelor.

Un sistem audio poate scoate un sunet de 30 W. Majoritatea consumatorilor nu pot evalua cat de tare poate fi sunetul decat in momentul in care vor asculta o melodie la respectivul sistem audio. Eventual, pot face o comparatie cu un alt nivel de sunet, cum ar fi cel scos de boxele de la calculatorul personal, de 5 W.

- disponibilitatea fondurilor necesare.


Un program de promovare a vanzarilor trebuie conceput in conformitate cu bugetul alocat. Ideal ar fi sa se stabileasca intai programul si apoi resursele necesare punerii lui in functiune. Insa, intrucat resursele trebuie foarte bine gestionate, sunteti nevoit sa alegeti actiunea de promovare a vanzarilor cea mai eficienta, din punctul de vedere al raportului dintre resursele necesare si rezultatele prognozate.

Mai multe articole despre acest subiect gasiti in sectiunea: Branding

Ultimele NOUTATI

Groenlanda e un teritoriu foarte important pentru SUA. Si nu fara motiv
Analize

Groenlanda e un teritoriu foarte important pentru SUA. Si nu fara motiv

today12 Mar. 2025
Legatura subtila dintre educatie si optiunile politice
Analize

Legatura subtila dintre educatie si optiunile politice

today12 Mar. 2025
ANAF recunoaste ca verifica sumele de bani transferate intre rude
Ultimele stiri economice

ANAF recunoaste ca verifica sumele de bani transferate intre rude

today12 Mar. 2025
De ce merita sa cumperi actiuni? Cateva informatii pretioase pentru investitorii incepatori
Economie

De ce merita sa cumperi actiuni? Cateva informatii pretioase pentru investitorii incepatori

today12 Mar. 2025
Cum gasesti apartamente spatioase la pret mic in Bucuresti? Secretele pe care agentii imobiliari nu ti le spun
Imobiliare

Cum gasesti apartamente spatioase la pret mic in Bucuresti? Secretele pe care agentii imobiliari nu ti le spun

today12 Mar. 2025
Nu vreau sa fiu sclav! – Generatia care fuge de munca si viseaza la milioane din crypto si Instagram
Economie

Nu vreau sa fiu sclav! – Generatia care fuge de munca si viseaza la milioane din crypto si Instagram

today11 Mar. 2025
Bucurestiul, noul tigru economic al Europei de Est? Am depasit Budapesta si Praga!
Economie

Bucurestiul, noul tigru economic al Europei de Est? Am depasit Budapesta si Praga!

today11 Mar. 2025
Saltea ortopedica sau memory foam? Care e alegerea potrivita pentru tine?
Life Style

Saltea ortopedica sau memory foam? Care e alegerea potrivita pentru tine?

today11 Mar. 2025

Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special de mai jos?
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform cuRegulamentul UE 679/2016

Partenerii nostri

Te-ar putea interesa si

ANAF recunoaste ca verifica sumele de bani transferate intre rude
Ultimele stiri economice

ANAF recunoaste ca verifica sumele de bani transferate intre rude

today12 Mar. 2025
De ce merita sa cumperi actiuni? Cateva informatii pretioase pentru investitorii incepatori
Economie

De ce merita sa cumperi actiuni? Cateva informatii pretioase pentru investitorii incepatori

today12 Mar. 2025
Cum gasesti apartamente spatioase la pret mic in Bucuresti? Secretele pe care agentii imobiliari nu ti le spun
Imobiliare

Cum gasesti apartamente spatioase la pret mic in Bucuresti? Secretele pe care agentii imobiliari nu ti le spun

today12 Mar. 2025
Nu vreau sa fiu sclav! – Generatia care fuge de munca si viseaza la milioane din crypto si Instagram
Economie

Nu vreau sa fiu sclav! – Generatia care fuge de munca si viseaza la milioane din crypto si Instagram

today11 Mar. 2025

Aboneaza-te la
Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole
despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare,
Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT
Raportul Special
"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform cu Regulamentului UE 679/2016
x