Identitatea vizuala a brandului: 10 pietre unghiulare
1.
Luati-va ragazul de a descoperi ADN-ul brandului dvs.!
Imaginea, ambalajul reprezinta reflexia acelui "ceva" care scoate in relief produsul/serviciul/afacerea dvs.. O identitate vizuala autentica va rezona imediat cu audienta si succesul in afaceri.
2.
Fiecare element al identitatii vizuale trebuie luat in calcul:
sigla, culorile, elementele grafice auxiliare.
3.
Puneti totul sub microscop.
Daca vreunul dintre elementele grafice se dovedeste a fi slab realizat sau lipsit de semnificatie, atunci trebuie pur si simplu sa renuntati la el.
Identitatea vizuala reprezinta semnatura brandului dvs., prima mana pe care o intindeti viitorilor clienti sau parteneri de afaceri. Este, deseori, singura sansa pe care o aveti de a atrage atentia acestora.
4.
Imediat ce v-ati construit brandul, incepeti sa-l folositi.
Fiecare aspect al comunicarii trebuie sa se ingemaneze perfect cu celelalte.
De la brosuri si pana la website si reclama televizata, imaginea afacerii dvs. trebuie sa ramana consistenta!
Inainte chiar sa citeasca sau sa auda continutul/comentariul, publicul ar trebui sa poata, imediat, identifica sursa acestuia.
5.
Puterea unei brand consta in reactia emotionala pe care o provoaca.
"Designer"-ii se concentreaza intotdeauna pe aceasta reactie emotionala atunci cand aleg culorile, schema, formatul si imaginile.
Nu puteti realiza o legatura cu clientul fara sa aveti de partea dvs. o emotie!
6.
Un nume este, in sine, o sigla!
Simbolurile grafice au stat la originea brandingului, reprezentand o unealta de lucru ideala pentru comunitatile cu grad mic spre mediu de alfabetizare.
Astazi, simbolurile grafice si cuvintele isi dau mana pentru atingerea aceluiasi obiectiv – crearea unui brand aparte. De aceea, trebuie sa aveti in vedere faptul ca numele va reprezenta intotdeauna cea mai importanta parte a siglei dvs..
Concepeti un "design" pentru numele dvs. si ajustati-l apoi cu simboluri.
7.
O data ce identitatea vizuala a
brandului
a fost realizata, urmeaza dezvoltarea unui adevarat "stil".
Tipul si marimea caracterelor, culorile si interfata grafica vor deveni toate elemente purtatoare ale acestui stil, asigurand, astfel, consistenta mesajului publicitar.
8. Fiti sincer(a)!
O cultura organizationala nu poate fi comunicata printr-un brand care prezinta o fatada falsa. Imaginea exterioara trebuie sa reflecte intotdeauna in viata, realitatea interioara.
Descoperiti acel "ceva" care da unicitatea afacerii dvs. si puneti-l in evidenta pe toate caile!
9.
Brandul are o sfera de cuprindere mai larga decat sigla, website-ul si, in general, ambalajul grafic al mesajului publicitar.
Aspectul biroului, instrumentele cu care scrieti, masinile de transport si imbracamintea contribuie de asemenea la construirea
brandului final.
10.
Respectati-va promisiunile!
Un brand este o promisiune facuta viitorilor clienti sau parteneri de afaceri. Spuneti-va povestea si, mai departe, tineti-va cuvantul, astfel incat sfarsitul sa fie unul fericit!
Mai multe articole despre aceste subiect gasiti in sectiunea:
Branding
Ultimele NOUTATI
Masa de Craciun, "pe saracie". Romanii sunt nevoiti sa cumpere la suta de grame de Sarbatori
De ce nu trebuie sa speli rufele in ziua de Craciun? Superstitii care aduc ghinion in familie
Friptura de Craciun? De ce nu e bine sa speli carnea de porc inainte de gatire pericolul pe care multi il ignora
Masa de Craciun gata intr-o ora. Cum sa gatesti friptura de porc care se topeste in gura sfaturi de la bucatarii profesionisti
Partenerii nostri
Adaosuri variabile la salariu. Se vor inregistra in Revisal?
INS: Pensia medie lunara a crescut cu 6,4% in trimestrul III, ajugand la 2.582 lei
Angajarea persoanelor cu handicap. MASURI incepand cu luna ianuarie 2025
Casare partiala mijloc fix: Studiu de caz privind tratamentul contabil si fiscal
Declaratia unica: Din 2025, avem un Formular inteligent pentru Declaratia 212