Ernst&Young se rebrand-uieste
ernstyoungeycompanie
Ernst & Young trece printr-un amplu proces de rebranding la nivel global, prin care compania isi redefineste numele, logo-ul si tagline-ul, incepand cu 1 iulie 2013 . Astfel, Ernst & Young devine EY, logo-ul se transforma pentru a raspunde acestei modificari, iar noul tagline al companiei este „Building a better working world”. Aceasta redefinire a identitatii vizuale vine sa reflecte noua strategie a companiei, Vision 2020.
In Romania, rebranding-ul este insotit de mutarea in noul sediu din Bucharest Tower Center, unde compania va ocupa cele 5 dintre etajele superioare ale cladirii, intre etajele 17 si 22. Noul sediu a fost special amenajat pentru a face posibila implementarea unui concept inovativ de lucru si folosire a spatiului, care stimuleaza colaborarea, flexibilitatea si folosirea responsabila a resurselor.
De asemenea, politicile interne si instrumentele logistice ale companiei au fost redefinite pentru a inlocui arhivele si materialele fizice cu cele virtuale, optimizand astfel utilizarea spatiului fizic.
Strategia EY pentru anii ce urmeaza, pana in 2020, include o serie de obiective concrete:
- Servicii profesionale oferite clientilor din 140 de tari, pentru cresterea afacerilor acestora si imbunatatirea performantei lor, contribuind astfel la cresterea nivelului de trai si a oportunitatilor din economiile locale.
- Sprijinirea antreprenorilor pentru a intra pe piata cu produsele si ideile lor, prin programul global
Entrepreneur Of The Year si servicii dedicate antreprenorilor.
- Dezvoltarea unei noi generatii de lideri, care sa evolueze apoi in roluri-cheie la nivel de companii, institutii publice sau academice.
- Informatii transparente si prompte, care sa conduca la cresterea gradului de incredere in pietele de capital din intreaga lume si a eficientei acestora.