ELF Evolution: lansare strategica printr-un joc online creat de Pixio
gama de lubrifiantiautodate tehnice specializateelf evolution.
O noua gama de lubrifianti auto, date tehnice specializate si un public nisat de cunoscatori, acestea au fost datele principale ale nevoilor de comunicare Total Romania pentru lansarea ELF Evolution.
Liderul in rafinare si unul dintre cei mai mari producatori de lubrifianti auto si industriali din Romania avea ca obiective cresterea awareness-ului, testarea de produs, implicare si fidelizare. Era nevoie de o campanie atractiva si interactiva, prin care consumatorii sa fie expusi mesajelor brand-ului si noului packaging, fara a ingreuna comunicarea cu detalii de specialitate.
Timp de doua luni de campanie, intre 1 octombrie si 2 decembrie, microsite-ul www.elfevolution.ro a atras 19.150 de vizitatori unici expusi la mesajele de brand, cu peste 24.000 de pagini vizualizate si 7.039 de jocuri finalizate.
Pixio a fost agentia aleasa pentru concept si executie, dupa ce a propus un pachet de solutii online si offline, un mecanism de joc si un site de campanie proaspat si original.
Gama Premium de lubrifianti ELF Evolution beneficia de nou tip de ambalaj si de o imagine grafica diferita de cea consacrata. Cum se putea evidentia produsul si cum se putea promova cel mai bine pentru a ramane in mintea consumatorului? Printr-un joc online cu premii.
Provocarea competitiei a fost de a identifica uleiurile din noua gama ELF Evolution, care rulau pe rafturi virtuale, iar la click pe bidoane, jucatorul obtinea puncte si timp de joc. In schimb, bidoanele capcana depunctau concurentul si scadeau timpul limita. Punctajele cele mai mari au fost premiate cu produse ELF Evolution, in fiecare saptamana de campanie, iar cei mai fideli jucatori au primit premii bonus.
Produsele ELF Evolution au ajuns la 185 de castigatori, la nivel national, iar in total aproape 800 de litri de ulei din noua gama vor fi testate de consumatori. La finalul campaniei s-au centralizat 4.012.589 de click-uri in joc, dintre care 3.351.944 (peste 83%) au fost pe bidoanele corecte. Astfel, identitatea vizuala a produsului a beneficiat de expunere sustinuta.
Peste 21% dintre vizitatorii www.elfevolution.ro au devenit fideli, s-au intors pentru a participa repetat la joc si au petrecut un timp mediu de 13 minute pe site. Campania de marketing pentru lansarea gamei ELF Evolution a cuprins promovare prin bannere online pe cele mai importante site-uri de stiri si de profil auto, o campanie de Facebook Ads, newslettere, distribuirea de materiale promotionale tiparite in service-uri auto, benzinarii si supermarket-uri.
In plus, 5000 de flyere au ajuns la consumatori la nivel national, oferind optiunea de a castiga un punctaj bonus in joc, prin scanarea unui QR code.
Jocul este disponibil in continuare, pe www.elfevolution.ro si dupa finalizarea campaniei cu premii.