Creati o imagine realista a produselor dumneavoastra

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Creati o imagine realista a produselor dumneavoastra
de Manager.ro la 16 Dec. 2008
Urmareste-ne pe Google News
brandingafaceriproduse


                Creati o imagine realista a produselor dumneavoastra

  In general consumatorii, atunci cand opteaza pentru un anumit produs, il asociaza cu ceva, in principal cu un beneficiu pe care utilizarea acestuia li-l confera. Asocierea devine cu atat mai complexa cu cat nivelul de complexitate a produsului achizitionat creste. Cu cat brandul este mai puternic, cu atat asocierea are o importanta mai mare in luarea deciziei de cumparare.


In cazul produselor de larg consum, asocierile sunt mai putin importante in general, insa, uneori, eforturile producatorilor care creeaza o anumita imagine pot fi determinante.

Cumparatorii care achizitioneaza carne de pasare pot ocoli un anumit producator deoarece in trecut au achizitionat pulpe de pui care nu erau curatate asa cum trebuie, penele nefiind indepartate in totalitate. Pentru acest segment, brandul respectiv este asociat cu un dezavantaj pe care il impune utilizarea produsului.

In alta ordine de idei, daca o companie furnizeaza produse dietetice, principala asociere pe care o fac consumatorii in cazul produselor acestei companii este cu si siguranta o dieta sanatoasa, care asigura scaderea sau mentinerea kilogramelor consumatorilor.

Imaginea unui brand este de cele mai multe ori formata din mai multe asocieri, producatorii fiind obligati sa scoata in evidenta la anumite perioade de timp alte avantaje, principalele cauze fiind concurenta acerba si diversificarea nevoilor consumatorilor.

Anumiti producatori de autoturisme de lux ofera mai multe avantaje clientilor, pretul produselor fiind pe masura. Astfel, produsele pot fi asociate cu siguranta, confort, un anumit statul social, asistenta permanenta, integrarea intr-un club select, format din membrii care au achizitionat acelasi produs.

Asocierea sau imaginea unui produs nu reflecta intotdeauna obiectivitatea. Comportamentul unui consumator poate fi influentat substantial prin crearea unei
imagini partial false a unui produs.

>>> Rezolva 97% din problemele de management ale afacerii tale! 
Rapid! Simplu! Eficient! <<<


SFATUL NOSTRU

Creati o imagine realista a produselor dumneavoastra. Pe termen scurt, o imagine nereala va poate aduce incasari mari, dar pe termen lung vanzarile tuturor produselor companiei dumneavoastra pot avea de suferit. Se stie ca „cine se arde cu ciorba sufla si in iaurt“, iar consumatorii uita mult mai greu o experienta negativa cu o companie decat una pozitiva.

Uneori calitatea poate fi evaluata in functie de anumite caracteristici, care nu sunt cele mai importante pentru determinarea acesteia. Insa asocierile pe care le fac consumatorii au un impact foarte mare asupra deciziei de cumparare.

Exemplu:

Un cabinet medical care se afla in incinta unei policlinici apartinand statului, unde imaginea incaperii si aparatura nu sunt chiar extraordinare, lasa o impresie negativa asupra unui pacient, chiar daca prestatia medicului este foarte buna. De multe ori, acelasi pacient care a fost multumit de prestatia medicului in institutia de stat va alege o clinica particulara pentru faptul ca incaperile sunt mult mai prietenoase, iar aparatura mult mai moderna.

Competenta medicilor in cazul clinicii particulare este insuflata de imaginea incaperii si a aparaturii, ceea ce este, desigur, fals. In general, oamenii merg la doctor pentru ca sunt bolnavi si obiectivul lor este vindecarea, pe care, de cele mai multe ori, le-o ofera prescrierea unui tratament adecvat. 

Insa, deoarece spatiul si personalul sunt mult mai prietenoase, iar aparatura creeaza impresia de profesionalism, increderea pacientului in competenta medicilor angajati ai clinicii particulare este crescuta, chiar daca nu este indreptatita.

Mai multe articole despre acest subiect gasiti in sectiunea: Branding

Ultimele NOUTATI

Salariul mediu real in Romania a sarit de pragul de 1.000 de euro
Economie

Salariul mediu real in Romania a sarit de pragul de 1.000 de euro

today21 Dec. 2024
Ne-ar placea ca Romania sa fie reprezentata de Calin Georgescu pe plan international?
Analize

Ne-ar placea ca Romania sa fie reprezentata de Calin Georgescu pe plan international?

today20 Dec. 2024
Ghidul suprem de cadouri cum sa gasesti darul perfect pentru oricine
Life Style

Ghidul suprem de cadouri cum sa gasesti darul perfect pentru oricine

today20 Dec. 2024
Reteta zilei

Cum sa faci cozonaci pufosi de fiecare data secretul pe care bunica nu ti l-a spus

today20 Dec. 2024
Cele mai originale cadouri de Craciun pe care toata lumea le va iubi
Life Style

Cele mai originale cadouri de Craciun pe care toata lumea le va iubi

today20 Dec. 2024
De ce nu trebuie sa-ti fie frica de un credit de nevoi personale. Ghid pentru incepatori
Economie

De ce nu trebuie sa-ti fie frica de un credit de nevoi personale. Ghid pentru incepatori

today20 Dec. 2024
Cat de darnici sunt patronii romani cu angajatii, in prag de Sarbatori? Tichete, bonuri de masa, petreceri si cadouri. Unele firme nu se uita la bani
Companii

Cat de darnici sunt patronii romani cu angajatii, in prag de Sarbatori? Tichete, bonuri de masa, petreceri si cadouri. Unele firme nu se uita la bani

today20 Dec. 2024
ANAF-ul a stabilit o NOUA TAXA pentru romani. Cine e pe lista neagra si cat are de dat la stat?
Financiar-Bancar

ANAF-ul a stabilit o NOUA TAXA pentru romani. Cine e pe lista neagra si cat are de dat la stat?

today20 Dec. 2024

Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special de mai jos?
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform cuRegulamentul UE 679/2016

Partenerii nostri

Te-ar putea interesa si

Ghidul suprem de cadouri cum sa gasesti darul perfect pentru oricine
Life Style

Ghidul suprem de cadouri cum sa gasesti darul perfect pentru oricine

today20 Dec. 2024
Reteta zilei

Cum sa faci cozonaci pufosi de fiecare data secretul pe care bunica nu ti l-a spus

today20 Dec. 2024
Cele mai originale cadouri de Craciun pe care toata lumea le va iubi
Life Style

Cele mai originale cadouri de Craciun pe care toata lumea le va iubi

today20 Dec. 2024
De ce nu trebuie sa-ti fie frica de un credit de nevoi personale. Ghid pentru incepatori
Economie

De ce nu trebuie sa-ti fie frica de un credit de nevoi personale. Ghid pentru incepatori

today20 Dec. 2024

Aboneaza-te la
Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole
despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare,
Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT
Raportul Special
"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform cu Regulamentului UE 679/2016
x