8 pasi in construirea unui brand de succes in afaceri
Este multa teorie in construirea unui brand, dar practica este cea care valideaza sau nu incercarea dumneavoastra.
Este important sa stiti ca un brand de succes in afaceri trebuie sa indeplineasca 8 pasi:
Pasul 1: Sa reprezinte produsul sau compania.
Pasul 2: Sa fie usor de pronuntat.
Pasul 3: Sa poata fi protejat legal.
Pasul 4: Sa poata fi tinut minte usor.
Pasul 5: Sa poata fi usor recunoscut.
Pasul 6: Sa atraga atentia.
Pasul 7: Sa se distinga foarte clar de produsele concurentei.
Pasul 8: Sa prezinte eficient beneficiile produsului.
De
exemplu: Coca-Cola este un brand ce reprezinta compania, este usor de pronuntat, usor de recunoscut si se diferentiaza foarte clar de produsele concurentei.
Intrebarea este: Cine va reusi sa construiasca un brand similar?
Dincolo de aceasta intrebare, sunt ratiuni economice complicate care scot la iveala faptul ca este foarte posibil ca un nou brand puternic de bauturi racoritoare sa nu mai apara niciodata.
Jucatorii de pe piata au grija de acest lucru. De asemenea, atunci cand va ganditi la conceptul de brand de succes in afaceri, luati in calcul si urmatorii termeni, legati de acesta:
Ultimele NOUTATI
5 generatii in acelasi birou. Care sunt diferentele si ce au nevoie ca sa lucreze mai bine impreuna?
Optimizarea procesului logistic, costuri de ambalare mai mici, siguranta si sustenabilitate - 4 caracteristici importante pentru care companiile aleg hartia de umplutura de la Rogri
Partenerii nostri
Obligatiile angajatorului la stabilirea salariului. Prevederi legale si explicatiile specialistilor
Modificari in Codul Muncii - aspecte reglementate de Legea nr. 283/2024 si OUG nr. 156/2024
Procedura de angajare a unui gestionar. [Model] contract de garantie
E-Transport: Ce cuprinde Procedura Contabila pentru monitorizarea transporturilor
SAF-T: 28 februarie, primul termen-limita de depunere care vizeaza si firmele mici
Noua regula pentru functionarii publici: vor da teste scrise din legislatie in fiecare an!
Amenda GDPR pentru o firma care a divulgat informatii din actele de angajare ale unui fost salariat
Model Imputernicire Persoana Fizica: Ce trebuie sa contina si cum se foloseste