Vrem investitori, dar ce le oferim? Ford se plange ca trenul care ii livreaza masini merge mai incet decat o bicicleta

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Vrem investitori, dar ce le oferim? Ford se plange ca trenul care ii livreaza masini merge mai incet decat o bicicleta
Vrem investitori, dar ce le oferim? Ford se plange ca trenul care ii livreaza masini merge mai incet decat o bicicleta
de Magda Florea la 10 Mai. 2021
Urmareste-ne pe Google News
fordford romaniainfrastructura feroviaratransport

Cand vine vorba despre evolutie economica, cu totii suntem de acord ca motorul economic e reprezentat de investitii. In timp ce statele bogate investesc bani de la buget, pentru ca apoi acestia sa se intoarca inzecit prin atragerea de investitori, noi facem tot ce putem pentru a-i pune pe fuga pe cei care au venit si au riscat bani investind in Romania.
 

Acesta este exemplul celor de la Ford. Uzina de la Craiova exporta mii de masini anual in Europa, insa numai ei stiu cum. Desi au anuntat de curand investitii de 300 de milioane de euro in uzina de la Craiova, statul inca nu a luat atitudine la apelurile nenumarate facute de oficialii companiei care cer imbunatatirea transportului, pentru a nu mai pierde timp si bani.
 
Presedintele Ford Romania, Josephine Payne, sustine ca infrastructura feroviara din tara noastra ingreuneaza mult bunul mers al companiei. Practic, mai mult incurca planurile companiei, decat sa o ajute sa isi indeplineasca obiectivele.

Citeste si: Romania poate da lovitura pe piata auto globala. Planurile pentru Craiova sunt foarte mari
 
 
Mai exact, trenul cu care Ford exporta masini pe pietele din Vest merge mai incet decat viteza pe care o poate prinde presedintele Ford pedaland pe bicicleta, fara sa fie sportiva profesionista.
 
Comparatia ar trebui sa ingroape in rusine toate administratiile care s-au succedat degeaba la conducerea tarii, in ultimele mai bine de trei decenii.
 
"Viteza medie este de 15-20 de kilometri pe ora, mai putin decat pot eu sa prind cu bicicleta. Si, sa ne intelegem, nu sunt sportiv olimpic, nu pedalez foarte repede, dar pot sa intrec acest tren. In mod sigur asta este o problema pentru noi", sustine oficialul Ford Romania, citata de StirileProTV.
 
"Noi avem locomotive care pot sa mearga lejer cu 120 de km/h ora, va spun ca nu avem unde sa mergem cu aceste viteze. Noi operam trenuri in toata Europa. As vrea sa va spun ca media europeana la acest moment, ca si viteza de circulatie, inseamna 50 km pe ora. In Romania, viteza medie de circulatie este de 17 km/h, pana la acest moment, cea mai joasa viteza de circulatie", sustine, la randul sau, Eduard Iancu, director Deutsche Bahn Cargo Romania.
 
Din "afacerea" infrastructurii feroviare romanesti, are de pierdut toata lumea. Companiile pierd milioane de euro din cauza timpilor de intarziere, statul pierde incredere, dar si alocari, si alti potentiali investitori care nu vad Romania atractiva, in timp ce europenii care si-au comandat masini le primesc cu intarziere, desi pleaca "la timp" de pe portile uzinei de la Craiova.

Citeste si: CJUE. Toate masinile trebuie sa aiba RCA, chiar daca proprietarii nu circula cu ele. Ce sanctiuni risti, daca nu respecti regulile

 
Foto: freepik

 

Senior Editor Manager.ro

Ultimele NOUTATI

Ce nu iti spune nimeni despre bani la 20 de ani: alegeri financiare care pot schimba tot
Ultimele stiri economice

Ce nu iti spune nimeni despre bani la 20 de ani: alegeri financiare care pot schimba tot

today17 Apr. 2025
ESET: Ransomware-ul continua sa fie un element cheie in peisajul amenintarilor cibernetice in 2025
Tehnologie

ESET: Ransomware-ul continua sa fie un element cheie in peisajul amenintarilor cibernetice in 2025

today16 Apr. 2025
De ce sa alegi pompele de caldura pentru racirea unui spatiu?
Casa si gradina

De ce sa alegi pompele de caldura pentru racirea unui spatiu?

today16 Apr. 2025
Top 5 sfaturi cand te muti intr-o casa noua
Casa si gradina

Top 5 sfaturi cand te muti intr-o casa noua

today16 Apr. 2025
Cum iti construiesti o rutina de dimineata care iti creste productivitatea
Life Style

Cum iti construiesti o rutina de dimineata care iti creste productivitatea

today16 Apr. 2025
Cum sa-i oferi casei tale un vibe nou cu un buget redus
Casa si gradina

Cum sa-i oferi casei tale un vibe nou cu un buget redus

today16 Apr. 2025
Cum testezi o afacere sa vezi daca va merge, inainte sa incepi sa bagi bani in ea
Companii

Cum testezi o afacere sa vezi daca va merge, inainte sa incepi sa bagi bani in ea

today16 Apr. 2025
Unul dintre consilierii lui Mugur Isarescu spune ca recesiunea ne va ocoli in 2025, dar trebuie sa ne pregatim sa traim intr-o lume incerta
Economie

Unul dintre consilierii lui Mugur Isarescu spune ca recesiunea ne va ocoli in 2025, dar trebuie sa ne pregatim sa traim intr-o lume incerta

today16 Apr. 2025
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special de mai jos?
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE

Aboneaza-te la
Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole
despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare,
Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT
Raportul Special
"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform cu Regulamentului UE 679/2016
x