Vrem investitori, dar ce le oferim? Ford se plange ca trenul care ii livreaza masini merge mai incet decat o bicicleta

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Vrem investitori, dar ce le oferim? Ford se plange ca trenul care ii livreaza masini merge mai incet decat o bicicleta
Vrem investitori, dar ce le oferim? Ford se plange ca trenul care ii livreaza masini merge mai incet decat o bicicleta
de Magda Florea la 10 Mai. 2021
Urmareste-ne pe Google News
fordford romaniainfrastructura feroviaratransport

Cand vine vorba despre evolutie economica, cu totii suntem de acord ca motorul economic e reprezentat de investitii. In timp ce statele bogate investesc bani de la buget, pentru ca apoi acestia sa se intoarca inzecit prin atragerea de investitori, noi facem tot ce putem pentru a-i pune pe fuga pe cei care au venit si au riscat bani investind in Romania.
 

Acesta este exemplul celor de la Ford. Uzina de la Craiova exporta mii de masini anual in Europa, insa numai ei stiu cum. Desi au anuntat de curand investitii de 300 de milioane de euro in uzina de la Craiova, statul inca nu a luat atitudine la apelurile nenumarate facute de oficialii companiei care cer imbunatatirea transportului, pentru a nu mai pierde timp si bani.
 
Presedintele Ford Romania, Josephine Payne, sustine ca infrastructura feroviara din tara noastra ingreuneaza mult bunul mers al companiei. Practic, mai mult incurca planurile companiei, decat sa o ajute sa isi indeplineasca obiectivele.

Citeste si: Romania poate da lovitura pe piata auto globala. Planurile pentru Craiova sunt foarte mari
 
 
Mai exact, trenul cu care Ford exporta masini pe pietele din Vest merge mai incet decat viteza pe care o poate prinde presedintele Ford pedaland pe bicicleta, fara sa fie sportiva profesionista.
 
Comparatia ar trebui sa ingroape in rusine toate administratiile care s-au succedat degeaba la conducerea tarii, in ultimele mai bine de trei decenii.
 
"Viteza medie este de 15-20 de kilometri pe ora, mai putin decat pot eu sa prind cu bicicleta. Si, sa ne intelegem, nu sunt sportiv olimpic, nu pedalez foarte repede, dar pot sa intrec acest tren. In mod sigur asta este o problema pentru noi", sustine oficialul Ford Romania, citata de StirileProTV.
 
"Noi avem locomotive care pot sa mearga lejer cu 120 de km/h ora, va spun ca nu avem unde sa mergem cu aceste viteze. Noi operam trenuri in toata Europa. As vrea sa va spun ca media europeana la acest moment, ca si viteza de circulatie, inseamna 50 km pe ora. In Romania, viteza medie de circulatie este de 17 km/h, pana la acest moment, cea mai joasa viteza de circulatie", sustine, la randul sau, Eduard Iancu, director Deutsche Bahn Cargo Romania.
 
Din "afacerea" infrastructurii feroviare romanesti, are de pierdut toata lumea. Companiile pierd milioane de euro din cauza timpilor de intarziere, statul pierde incredere, dar si alocari, si alti potentiali investitori care nu vad Romania atractiva, in timp ce europenii care si-au comandat masini le primesc cu intarziere, desi pleaca "la timp" de pe portile uzinei de la Craiova.

Citeste si: CJUE. Toate masinile trebuie sa aiba RCA, chiar daca proprietarii nu circula cu ele. Ce sanctiuni risti, daca nu respecti regulile

 
Foto: freepik

 

Senior Editor Manager.ro

Ultimele NOUTATI

Salariul unui inginer in Romania: cat de bine sunt platiti inginerii, in functie de experienta
Companii

Salariul unui inginer in Romania: cat de bine sunt platiti inginerii, in functie de experienta

today12 Nov. 2024
Majorare alocatii copii. S-a decis! Cand intra mai multi bani in contul parintilor si cat vor primi in plus
Economie

Majorare alocatii copii. S-a decis! Cand intra mai multi bani in contul parintilor si cat vor primi in plus

today12 Nov. 2024
Strategii digitale pentru cresterea vanzarilor in retail
Business

Strategii digitale pentru cresterea vanzarilor in retail

today12 Nov. 2024
Seful BNR, avertisment despre majorarile salariale din sectorul privat: Suntem pentru cresteri salariale, dar datele sunt decorelate cu productivitatea
Economie

Seful BNR, avertisment despre majorarile salariale din sectorul privat: Suntem pentru cresteri salariale, dar datele sunt decorelate cu productivitatea

today12 Nov. 2024
Ghidul soferului. Ce sa faci cand martorul de bord al presiunii in pneuri se aprinde
Noutati auto 2024 - stiri din domeniul auto

Ghidul soferului. Ce sa faci cand martorul de bord al presiunii in pneuri se aprinde

today12 Nov. 2024
Cum sa iti deschizi un magazin online de produse handmade si sa castigi bani
Companii

Cum sa iti deschizi un magazin online de produse handmade si sa castigi bani

today12 Nov. 2024
Cum sa-ti schimbi singur uleiul la masina: ghid pas cu pas, pentru soferii incepatori
Noutati auto 2024 - stiri din domeniul auto

Cum sa-ti schimbi singur uleiul la masina: ghid pas cu pas, pentru soferii incepatori

today12 Nov. 2024
Preturile incep din nou sa urce. Pericole mari pentru puterea de cumparare, dar si pentru ratele la credite
Ultimele stiri economice

Preturile incep din nou sa urce. Pericole mari pentru puterea de cumparare, dar si pentru ratele la credite

today12 Nov. 2024
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE

Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform cuRegulamentul UE 679/2016
Audit gratuit - Gazduire web 12 luni cadou - Fokus Digital Services

Partenerii nostri

Te-ar putea interesa si

Strategii digitale pentru cresterea vanzarilor in retail
Business

Strategii digitale pentru cresterea vanzarilor in retail

today12 Nov. 2024
Seful BNR, avertisment despre majorarile salariale din sectorul privat: Suntem pentru cresteri salariale, dar datele sunt decorelate cu productivitatea
Economie

Seful BNR, avertisment despre majorarile salariale din sectorul privat: Suntem pentru cresteri salariale, dar datele sunt decorelate cu productivitatea

today12 Nov. 2024
Ghidul soferului. Ce sa faci cand martorul de bord al presiunii in pneuri se aprinde
Noutati auto 2024 - stiri din domeniul...

Ghidul soferului. Ce sa faci cand martorul de bord al presiunii in pneuri se aprinde

today12 Nov. 2024
Cum sa iti deschizi un magazin online de produse handmade si sa castigi bani
Companii

Cum sa iti deschizi un magazin online de produse handmade si sa castigi bani

today12 Nov. 2024

Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform cu Regulamentului UE 679/2016
x