TEST DRIVE. BMW 840d Gran Coupe xDrive (G16) camarad

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
TEST DRIVE. BMW 840d Gran Coupe xDrive (G16) camarad
TEST DRIVE. BMW 840d Gran Coupe xDrive (G16) camarad
de Florin Amariei la 04 Iun. 2020
Urmareste-ne pe Google News
bmw 840d gran coupe xdrive (g1bmwbmw romaniatest drive

Inca nu m-am invatat minte cu privire la a anticipa modul in care mi se va prezenta o masina si, cu precadere, la senzatiile pe care le voi simti in timpul unui test. Am pornit cu preconceptii care mi-au fost rand pe rand destramate. Nici macar nu eram entuziasmat ca voi conduce aceasta masina pe drumurile noastre. Chiar si asa...
 

In acest material am bucuria de a va expune experienta pe care am avut-o cu noul BMW Seria 8 Gran Coupe cu motorizare 40d despre care veti afla totul mai jos. Este varful de gama al BMW alaturi de Seria 7 si X7, asadar deja putem intui promisiunea adresata celor interesati prin care arata ca poate oferi tot ce e mai bun din Bavaria (mai exact Dingolfing, locul din care pleaca fiecare nou Seria 8). Chiar daca masina noastra de test a fost un model diesel, va invit sa parcurgeti alaturi de mine intreaga poveste si veti descoperi, sper eu, ca acest tip de combustibil va mai ramane pentru minimum 10 ani de acum incolo langa noi. Sunt suficiente motive pro si prea putine contra!
 
Am fost, bineinteles, fericit peste masura sa stiu ca Seria 8 Gran Coupe va ajunge in mainile mele (dupa ce mi-am amintit ca acest model e disponbil) si ca voi avea ocazia sa vi-l prezint asa cum stiu mai bine. Am doua motive mari si late pentru care va scriu aceste randuri cu zambetul pe buze. Pe de o parte, Seria 6 Gran Coupe a fost una dintre masinile cu care eu m-am inteles neasteptat de bine (adica mi-a placut atat de mult incat am vrut chiar sa imi cumpar una) si consider ca noua gama 8 a BMW este un pas urias in fata in ceea ce priveste modelele constructorului auto din Bavaria din acest segment. Pe de alta parte, experientele pe care le-am avut cu BMW M850i xDrive Coupe si BMW M850i xDrive Cabriolet imi vor oferi sansa sa inchid acest cerc al modelelor din "treapta a opta". Bine... Ar mai ramane fratii mai mari si mai seriosi M8 Cabriolet, M8 Coupe si M8 Gran Coupe, insa in cazul lor vorbim de cu totul alte forme geometrice.
 
Testarea tuturor modelelor din gama 8 se incheie, totodata, perfect. Daca pana acum am avut Coupe-ul si Cabriolet-ul cu V8-ul de 4,4 litri, in cazul Gran Coupe-ului avem un 3 litri diesel!
 
Stiti ca imi place sa va spun cate una alta despre producatorul masinii testate, dar n-o lungesc prea tare aici. Va invit sa revedeti doar finalul materialului cu noul Seria 3 (G20). Am pregatit acolo informatii cuprinzatoare care va pot fi de folos. 
 

 
Gata! Atat a fost. Intram in paine!
 
TEST DRIVE. BMW 840d Gran Coupe xDrive (G16) – da-ti voie sa te indragostesti
 
L-am vazut prima oara la lansarea oficiala in Romania. Evenimentul respectiv a fost atat de interesant si plin de surprize, incat la un moment efectiv uitasem ca urmeaza sa vedem primul Seria 8 Gran Coupe din tara noastra. Intamplarea a facut ca momentul dezvelirii sa nu fie chiar atat de palpitant sau incitant, mai ales ca aveam un alt model interesant in perioada respectiva la test despre care va voi povesti in curand. Va las doar un indiciu: M.
 
Practic, eu am si uitat ca aceasta masina exista. Asta... Pana cand BMW Romania m-a anuntat ca mi-l v-a incredinta pentru cateva zile. Iata-ma, brusc, intr-o stare de acalmie si nerabdare. Nu stiam cum sa fac sa ajung mai repede sa iau cheia si sa fug cu ea din Capitala! Pana la momentul intalnirii cu PR-ul BMW Romania mi-am domolit aceste sentimente, intrucat mi-am tot repetat ca trebuie sa fiu profesionist. La urma urmei, fac asta pentru voi. Va sunt dator cu informatii obiective, chiar daca le filtrez prin propria prisma.
Primul meu contact cu BMW 840d Gran Coupe xDrive (G16) a fost intr-o parcare intunecata, insa tot am reusit sa-i observ formele atractive si impunatoare. Nu-ti sare din prima in ochi, dar odata ce o remarci vei observa ca tot ce o inconjoara pare a se cufunda in ceata. Mintea ta se concentreaza asupra noului Seria 8. E tot ceea ce vezi pentru cateva momente. Parca si inima fuge dupa ea!
 

 
Mi-am acordat cateva minute pentru a o descoperi in amanunt. 
 
Nu stiu cine s-a gandit c-ar fi bine sa faca o masina alungita in 4 usi si cu locuri confortabile doar pentru 4 persoane, insa a facut o treaba excelenta. Spun acest lucru dintr-un motiv foarte simplu. Inainte de a intra in aceasta lume complicata a masinilor, aveam si eu doua favorite (cum au majoritatea adolescentilor, de altfel): BMW Seria 6 Gran Coupe in Snapper Rocks Blue si Ferrari 458 Speciale Aperta.

Cu prima am avut norocul sa ma intalnesc si era aproape in culoare mea preferata. Si aici mi-am trait prima mare dezamagire. E drept ca se spune sa nu-ti intalnesti eroii, insa am fost complet confuz de faptul ca masina la care o visam nu era ceea ce credeam eu. Da, o conduceai fara nicio problema. Era stabila, silentioasa si raspunde la orice "semnal de atac". Eu, insa, nu incapeam in ea asa cum trebuie. Ba scaunul era nepotrivit, ba nu aveam pozitie corecta la volan (coatele indoite), ba nu vedeam bine in oglinzi. Totul fusese o harababura in mintea mea. Eu asteptam perfectiunea si... Nu o primisem.
 
Eu inteleg (acum) ca nu se poate ca masina la care visezi sa fie fix ceea ce ti-ai imaginat, insa am fost atat de dezamagit... Nu ma intelegeti gresit. Masina isi facea excelent treaba, doar ca nu era asa cum ma asteptam eu: perfecta din orice punct de vedere!

De ce am adus Seria 6 in discutie? Ei bine... Pentru ca noul 8 Gran Coupe (G16) m-a intampinat din prima cu tot ce trebuie. Spatiu, confort, sunet, calitate, liniste, forma si, nu ma asteptam la asta, miros. Acest automobil mi-a corectat toate "durerile" pe care le aveam in legatura cu Seria 6 Gran Coupe. Acest fapt se datoreaza, cred eu, mutarii acestui tip de masina fix in varful lantului trofic bavarian. Se observa faptul ca brandul a aruncat tot ce are mai bun in lupta pentru suprematia in segment si... Nici nu vreau sa ma gandesc la cum e un M8 Competition Gran Coupe! Sunt aproape convins ca are capacitatea de a impresiona peste masura.
 
Nu ai cum sa nu vezi masina asta, mai ales in culoarea testata de mine: Rosu Aventurine. Am avut norocul sa prind putina zapada prin zonele muntoase ale Romaniei pe care le-am vizitat si vehiculul acesta pur si simplu a stralucit precum o bijuterie originala intr-o mare de falsitati. Silueta-i atragatoare si acest rosu-visiniu faceau ca Seria 8 Gran Coupe sa fie un punct de frumusete trecator pentru privitori. 
 

 
Fata-i agresiva iti spune ca e greu de domolit, dar are la carma sa norocosul proprietar caruia-i raspunde la orice comanda. Nu o intereseaza ce vrei tu, privitor, ci este in totalitate in armonie cu conducatorul ei. BMW a reusit sa confere Seriei 8 o identitate distincta, placuta, dar care pastreaza esenta marcii cu care ne-am obisnuit de-a lungul timpului. In cazul automobilului testat, constructorul auto din Bavaria a reusit sa isi foloseasca toate atuurile pentru a da lumii o noua masina demna de tinut poster in dormitor, dar care va fi si in mintile familistilor care indragesc calatoriile lungi cu un mijloc de transport premium. 
 
La aceasta poveste desprinsa parca de pe culmile basmelor automotive pe care o putem vedea din acest unghi contribuie si echiparea M-Sport care-i confera lui 840d GC un aspect mult mai dramatic, desi utilitatea acestor elemente de design nu este neaparat una care sa imbunatateasca aspecte legate de racire sau aerodinamicitate. Fizicul este, fara doar si poate, unul care impozant.
 
Aceeasi fantezie ispititoare continua din perspectiva laterala, unde poti observa cum acest Seria 8 Gran Coupe pare sa fi fost modelat de curentii de aer pe care-i intalnesti doar pe portiunile fara limita de viteza de pe Autobahn. 
 

 
Partea frontala putin alungita si sub forma de sageata care e menita sa patrunda aerul cu cea mai mare finete la viteze superioare, mijlocul care iti spune ca in interior se afla cativa oameni norocosi care se bucura de protectie, confort si tehnologie de ultima ora cu spatele arcuit si care se termina cu o mica arcuire iti confera o perspectiva magica asupra acestui automobil. Inca o data, culoarea joaca un rol esential aici. Ar trebui sa ne gandim sa facem alegeri putin mai indraznete si sa nu ne mai scufundam in aceleasi negru, gri sau alb pe care le vedem oricand peste tot. 
 
Din acest punct de vedere, observam si jantele de 19” M Double Spoke care sunt ok. Nu stiu cum altfel sa le descriu pentru ca nu sunt convins de faptul ca ar fi cea mai buna varianta. Nu mi-au placut in mod deosebit si nici nu cred c-au adus vreun plus de valoare corpului atragator al lui Seria 8. Eu as fi ales jantele din aliaj usor Multi-spoke de 19” tip 730l care s-ar fi potrivit de minune cu modelul testat. Ba chiar, daca as fi putin mai indraznet, as fi mers pe varianta celor de 20” Y Spoke tip 728M Jet Black. Ma bucur, insa, ca exista suficiente variante din care puteti alege! Gusturile fiecaruia pot fi indeplinite.
 
Ah, acest spate!
 

 
Aici BMW a tras lozul castigator. Seria 8 Gran Coupe arata cel mai bine din spate, din punctul meu de vedere. Silueta usor identificabila, prestigiul premium specific varfurilor marcii imediat remarcabil si designul agresivo-futuristic impreuna cu partile laterale putin amplificate construiesc un fizic care reprezinta incredibil de bine esenta automotive bavareza. 
 
Acel mini-spoiler integrat, sigla care pare a fi tinuta in tensiune de farurile care o flancheaza, spatiile dedicate circularii aerului si jumatatea de trapez care se conecteaza cu marginile care injumatatesc farurile pentru a crea acces mai facil in portbagaj sunt doar cateva dintre detaliile care contribuie la atractivitatea acestei masini. Pe scurt, imi place tare-tare mult modul in care arata si sunt curios de parerea voastra. Daca simtiti c-ar fi putut sa faca ceva mai bine, va rog sa imi spuneti. Eu va ascult oricand.
 
Per total, BMW Seria 8 Gran Coupe arata exact asa cum ar trebui sa fie orice automobil de lux care tine stindardul marcii pe care o reprezinta: excelent. Proportiile acestei masini sunt ideale si ma bucur ca producatorul nu a incercat sa faca acest vehicul mai neobisnuit sau putin mai iesit din comun prin componente exagerate.
 
Trebuie sa vedem si ce ne asteapta in interior, asadar e cazul sa ne mutam atentia inspre habitaclu!
 
TEST DRIVE. BMW 840d Gran Coupe xDrive (G16) – confort tehnologizat
 
V-am spus mai sus ca am avut norocul sa dau de zapada, asa ca vremea a fost cam friguroasa pe traseul pe care l-am ales. Am facut, insa, involuntar cea mai buna alegere. Am reusit sa testez masina in mai multe conditii, lucru care mi-a conferit o perspectiva patrunzatoare asupra acesteia. Fac precizarea pentru ca m-am bucurat de multe din optiunile pe care le-am avut la dispozitie. Amintire care ma duce la primul contact pe care l-am avut cu Seria 8 Gran Coupe...
 
Alb! Vai de mine si de linistea mea! Un habitaclu alb e cel mai negru (culmea!) cosmar pe care-l pot avea. Masinile acestea or fi ele de test, insa trebuie sa am grija de ele. Nu le pot returna intr-o conditie precara. Si, ca sa adune la anxietate, albul continua si pe plafon... Si la picioare! Nimic nu mi-a atras atentia vreodata ca alegerea facuta pentru acest habitaclu. Imi umblau ochii in orbita ca luminile in club.
 

 
M-am uitat bine, m-am gandit, am mai analizat situatia si am gasit o solutie. Aveam o punga la mine! Am pliat bancheta din spate, m-am asezat in scaunul soferului si, asa cum probabil banuiti deja, m-am descaltat. Am pus adidasii in punga, am legat-o si i-am aruncat in spate. Cand ma uit sa vad daca au aterizat unde trebuie, vad ca in portbagaj aveam un material textil negru mult mai usor de curatat si, surpriza, doua covorase negre din cauciuc! Imi venea sa ma iau la palme, zau! Am condus, pana la urma, in ciorapi pana la punctul de intalnire cu fotograful si i-am cerut lui ajutorul pentru a remedia situatia. M-am incaltat, am pus cele doua covorase si am respirat usurat.

Acum am putut fi atent la ceea ce ma inconjoara!
 
Si ce interior fain avem de disecat!
 
Seria 8 Gran Coupe impresioneaza atat prin calitatea materialelor, cat si prin tehnologia disponibila la o simpla atingere a proprietarului. 
Volanul M este placut la atingere, are o marime potrivita si este imbracat intr-o piele care pare a raspunde cu brio la testul timpului. Pe el gasim mai multe scurtaturi pentru actionarea pilotului automat, comenzi vocale si utilizarea sistemului de divertisment. Butoanele sunt usor de actionat si ofera un feedback care iti confirma actiunea intreprinsa. N-am avut, insa, varianta incalzita. Nu stiu de ce, dar tind sa cred ca a fost uitata aceasta optiune. Avand in vedere pretul, chiar trebuia ca volanul sa fie incalzit.
 
Fericitul sofer este intampinat de doua ecrane generoase, iluminate corespunzator, de o definitie conforma trendurilor actuale in materie de tehnologie. Display-ul de bord ofera toate datele necesare si poate fi customizat pentru a fi minimalist sau pentru a afisa navigatia. Nu e la fel de versatil ca ceea ce gasim pe modelele Audi de top, insa in ajutorul acestuia intervine un Head-Up Display care ofera toate informatiile de care ai nevoie pentru a nu-ti lua ochii niciodata la drum. 
 
Acum puteti observa si oglinda retrovizoare care are o dimensiune ideala si e fara margini! Un element minor in toata aceasta aglomerare de lux, tehnologie si confort, insa importanta. Seria 8 GC nu-si permitea o abordare lasata la voia intamplarii. Masina trebuie sa aiba stil atat la exterior, cat si la interior.
 
Ecranul central are capacitate touch, dar eu am descoperit ca folosirea joystick-ului este mult mai placuta si mai rapida decat daca as sta eu cu degetul incontinuu pe ecran. iDrive 7 preia ce a avut mai bun iDrive 6 si reuseste sa ramana cel mai bun sistem de infotainment de pe piata. Avand in vedere serviciile de conectivitate precum Concierge si aplicatiile integrate ca RTTI (Real Time Traffic Information), e mai clar ca niciodata ca gasesti tot ce-ti trebuie la bord. Nici macar aplicatiile de informatii din trafic nu mai sunt necesare. Avem Apple CarPlay disponibil, dar nu si Android Auto (inca).
 

 
Scaunele sunt confortabile si ofera un sprijin optim. Desi sunt din piele alba, au o rezistenta la murdarie foarte, foarte buna! Pe testate! Am facut aproape 1000 de km cu masina si nu m-am simtit deloc obosit sau deranjat. Mi-am setat rapid pozitia preferata si am condus fara niciun stres. Mai ales acum, c-aveam covorasele de cauciuc! Sunt ventilate si incalzite, asadar gradul de confort este si mai mare! 
Bucurie mare a fost momentul in care atat eu, cat si pasagerii mei am descoperit trapa impartita in doua parti egale! Pentru aceasta masina este o optiune importanta, intrucat contribuie la intarirea factorului de lux si ajuta la iluminarea optima a habitaclului. In plus, confera senzatia de mai mult spatiu si poate tine copiii ocupati cu privelistea.
 
Am si eu cateva obsesii de care va tot spun, asadar nu pot rata sansa sa va reamintesc ca sistemul de sunet Bowers&Wilkins este printre cele mai bune pe care le poti gasi in acest moment pe piata. Audiofilii, dar si cei care isi doresc un bass potent vor fi multumiti. Iti poti transforma 8-ul intr-o sala de concert si-l poti adapta dupa propria dorinta. E o optiune costisitoare, dar isi merita banii! In plus, contribuie si la o ambianta mai interesanta pe timp de noapte, difuzoarele fiind iluminate. 
 
Spatiul din spate nu este cel mai generos, insa este bun pentru adolescenti de pana in 15-16 ani. 
 
In portbagaj exista suficient loc pentru bagajele unei familii formata din patru membri (sau patru prieteni) care merg intr-o vacanta de o saptamana. Incap toate hainele! Nu trebuie sa va faceti griji. Pentru cei mai aventurieri dintre noi pot fi luate chiar si schiurile!
 

 
Seria 8 Gran Coupe in varianta testata de mine are un interior reusit care mixeaza impecabil sportivitatea cu confortul si practicalitatea. Este o masina atragatoare care nu face rabat de la a oferi ocupantilor sai tot ceea ce e mai bun acum pe piata pentru a-i mentine conectati si bucurosi. Desigur, designul frameless al geamurilor nu va reprezenta niciodata o problema, daca ceea ce va doriti este liniste si condus fara nicio grija. 
 
Acum c-am verificat si habitaclul, e momentul s-aflam cum se conduce si cat consuma noul Seria 8 Gran Coupe cu tractiune integrala si motor diesel. 
 
TEST DRIVE. BMW 840d Gran Coupe xDrive (G16) – m-as fi tot dus!
 
Sa conduci acest automobil este cea mai usoara misiunea pe care ti-ai asuma-o vreodata. Pe langa faptul ca arata ca un fotomodel, noul Seria 8 GC este o masina care nu iti provoaca niciun fel de stres. Directia e clara si iti raspunde instant la orice i-ai cere. Motorul diesel de 2993 cmc in 6 cilindri produce 320 de cai putere harnici (680 Nm cuplu) care muncesc fara oprire si iti sunt la dispozitie toti la 4400 rpm.
 

 
Pentru a testa modul in care acest motor se infrupta din rezervor, am ales un traseu care sa le includa pe toate: trafic urban, autostrada si serpentine. In urma experientei am urmatoarele lucruri de raportat.
 
In oras, masina are un consum normal pentru traficul aglomerat, pornirile si opririle dese: 11 l/100 km. A fost, totusi, placut sa observ cat de usor m-am descurcat cu ea in Bucuresti. Sistemele de asistenta sunt alaturi de tine la orice pas si te ajuta sa scapi de presiunea pe care o simti in momentul in care trebuie sa faci cateva manevre mai complicate sau sa intri in spatii mai ingramadite. 
 
Pe autostrada, Seria 8 Gran Coupe e in largul sau si devine o oaza de relaxare, mai ales atunci cand vrei sa iti vezi de drum linistit. Cu ajutorul sistemelor de asistenta semi-autonome te poti bucura de o pozitie mai confortabila la volan si vei putea interactiona in siguranta cu pasagerii care sunt alaturi de tine. Masina poate sa isi tina singura banda, sa isi adapteze viteza in functie de autovehiculul din fata, sa te avertizeze daca un alt vehicul se apropie prea repede de tine, sa franeze de urgenta la detectarea obstacolelor, sa vireze singura, sa adapteze viteza in functie de limitele intalnite pe traseu, poate frana pana la stop si poate relua din nou mersul. 
 

 
Consumul? 5,2 l/100 km pe distanta pe care am parcurs-o pe A3 in modul Eco Pro. O valoare foarte buna care demonstreaza inca o data ca un automobil diesel este unul dintre cele mai potrivite sisteme de propulsie pentru calatoriile lungi. 
Ajuns la munte am resetat din nou calculatorul. In zilele in care am stat in Sinaia am folosit doar modul Comfort si am avut un consum de 8,6 l/100 km. 
 
La intoarcerea in Bucuresti am folosit din nou modul Eco Pro si am obtinut o valoare de 5,4 l/100 km. 
 
N-am folosit modul Sport. Nu pentru ca n-am vrut, ci pentru ca am fost complet multumit de cum s-a comportat masina de-a lungul perioadei in care a fost setata in Comfort. N-am simtit nevoia de mai multa putere sau de o acceleratie mai taioasa. M-am bucurat de timpul petrecut cu aceasta masina si am fost atent la peisaje si am impartasit ganduri cu cei care mi-au fost alaturi. 
 

 
Sunt, totusi, convins ca cei 320 de CP vor putea munci cu drag si spor pentru cei care vor dori sa apese acceleratia putin mai tare. La urma urmei, sa nu uitam ca exista un cuplu de 680 Nm la dispozitia proprietarului!
 
Valorile de mai sus ne arata ca motorul de 3 litri nu este insetat si stie sa isi foloseasca resursele in mod inteligent, astfel incat tu sa poti obtine si un consum decent. Nu m-as fi asteptat ca o astfel de masina sa stie ce inseamna eficienta, dar iata ca BMW s-a gandit si la asta. E un plus pentru bavarezi si un avantaj pentru clienti!
 

 
Avand toate aspectele de mai sus in vedere, e momentul sa aflam cat trebuie sa scoatem din buzunar pentru a obtine acest automobil. 
 
TEST DRIVE. BMW 840d Gran Coupe xDrive (G16) - pret si concluzii
 
Cati bani trebuie sa dai pentru a obtine experienta bavareza de top in forma aceasta apetisanta? Ei bine, noul Seria 8 Gran Coupe poate fi cumparat in Romania incepand de la 92.999 de euro, dupa cum urmeaza:
 
    • 840i (motor 3 litri benzina, tractiune spate) - 92.999 de euro;
    • 840i xDrive (motor 3 litri benzina, tractiune integrala) - 96.569 de euro;
    • 840d xDrive (motor 3 litri motorina, tractiune integrala) - 99.722 de euro;
    • M850i xDrive (motor 4,4 litri benzina, tractiune integrala) - 125.307 euro.
 
Modelul testat de mine este, asadar, singura varianta de propulsie diesel din prezent. Costul total al masinii pe care ati vazut-o in fotografii este de 133.322 de euro cu TVA inclusa. Aceasta valoare se traduce printr-un total de 33.600 cheltuiti pe optiuni, dintre care amintesc cateva foarte costitisitoare:
 
    • Sistemul de sunet Bowers&Wilkins – 5791 euro;
    • Pachet M Sport Technic – 3895 euro;
    • Pielea BMW Merino Alb Ivory – 3690 euro;
    • Trapa panoramica din sticla – 2153 euro;
    • Culoarea Rosu Aventurine – 2460 euro.
 
Nu va aparea un M850d care sa produca cei 400 de cai putere magici pe care-i putem gasi in M550d si X6 M50d, insa BMW ar fi trebuit sa o faca. La urma urmei, 80 de cai putere in plus si un total de patru turbine ar face dintr-un eventual M850d o masina diesel de pus drept poster pe perete. Standardele de emisii tot mai restrictive si investitiile necesare in dezvoltarea unui motor pe motorina mai curat fac, insa, imposibila aceasta aparitie.
 
Eu mi-am creat propriul model in configuratorul BMW dupa placul personal si am ajuns la suma de 130.847 de euro, asadar pretul poate varia destul de mult in functie de ceea ce va doriti pentru Gran Coupe-ul vostru.
 
Stiu, stiu! Deja am petrecut prea mult timp impreuna. Mai ingaduiti-mi cateva minute! Ceea ce voi face aici e sa va spun pe scurt cu ideea cu care am ramas eu in urma testarii BMW 840d Gran Coupe xDrive (G16). 
 

 
Acest automobil nu m-a impresionat din prima pentru ca deja eram convins de faptul ca preferata mea va ramane M850i Cabrio. Frumusetea unui Gran Coupe este, insa, in alta parte: capacitatea de a-ti transporta familia sau prietenii cu stil si in siguranta in locuri pe care nu le-ai mai vazut niciodata fara a-ti fi frica de faptul ca masina nu va fi in stare sa iti satisfaca capriciile este un lucru care te va bucura nespus de mult. Nu e un autovehicul creat pentru directori sau persoane foarte-foarte instarite, ci pentru oameni care doresc sa investeasca intr-un mijloc de transport care le va oferi satisfactia ca au in mainile lor un produs premium ce indeplineste toate rigorile categoriile din care face parte. Si face toata aceasta treaba aratand al naibii de bine!
 
Iti multumesc pentru ca ai fost alaturi de noi si in aceasta aventura!
 
Pe curand!
 
Fotografiile au fost realizate de Gabriel Preda pentru Manager.ro!



 
Colaborator Manager.ro

Ultimele NOUTATI

Salariul mediu real in Romania a sarit de pragul de 1.000 de euro
Economie

Salariul mediu real in Romania a sarit de pragul de 1.000 de euro

today21 Dec. 2024
Ne-ar placea ca Romania sa fie reprezentata de Calin Georgescu pe plan international?
Analize

Ne-ar placea ca Romania sa fie reprezentata de Calin Georgescu pe plan international?

today20 Dec. 2024
Ghidul suprem de cadouri cum sa gasesti darul perfect pentru oricine
Life Style

Ghidul suprem de cadouri cum sa gasesti darul perfect pentru oricine

today20 Dec. 2024
Reteta zilei

Cum sa faci cozonaci pufosi de fiecare data secretul pe care bunica nu ti l-a spus

today20 Dec. 2024
Cele mai originale cadouri de Craciun pe care toata lumea le va iubi
Life Style

Cele mai originale cadouri de Craciun pe care toata lumea le va iubi

today20 Dec. 2024
De ce nu trebuie sa-ti fie frica de un credit de nevoi personale. Ghid pentru incepatori
Economie

De ce nu trebuie sa-ti fie frica de un credit de nevoi personale. Ghid pentru incepatori

today20 Dec. 2024
Cat de darnici sunt patronii romani cu angajatii, in prag de Sarbatori? Tichete, bonuri de masa, petreceri si cadouri. Unele firme nu se uita la bani
Companii

Cat de darnici sunt patronii romani cu angajatii, in prag de Sarbatori? Tichete, bonuri de masa, petreceri si cadouri. Unele firme nu se uita la bani

today20 Dec. 2024
ANAF-ul a stabilit o NOUA TAXA pentru romani. Cine e pe lista neagra si cat are de dat la stat?
Financiar-Bancar

ANAF-ul a stabilit o NOUA TAXA pentru romani. Cine e pe lista neagra si cat are de dat la stat?

today20 Dec. 2024

Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special de mai jos?
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform cuRegulamentul UE 679/2016

Partenerii nostri

Te-ar putea interesa si

Ghidul suprem de cadouri cum sa gasesti darul perfect pentru oricine
Life Style

Ghidul suprem de cadouri cum sa gasesti darul perfect pentru oricine

today20 Dec. 2024
Reteta zilei

Cum sa faci cozonaci pufosi de fiecare data secretul pe care bunica nu ti l-a spus

today20 Dec. 2024
Cele mai originale cadouri de Craciun pe care toata lumea le va iubi
Life Style

Cele mai originale cadouri de Craciun pe care toata lumea le va iubi

today20 Dec. 2024
De ce nu trebuie sa-ti fie frica de un credit de nevoi personale. Ghid pentru incepatori
Economie

De ce nu trebuie sa-ti fie frica de un credit de nevoi personale. Ghid pentru incepatori

today20 Dec. 2024

Aboneaza-te la
Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole
despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare,
Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT
Raportul Special
"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform cu Regulamentului UE 679/2016
x