Sezon incheiat pentru Linia Turistica a STB. Incasarile au depasit 1,37 milioane de lei
linia turistica stbbucharest city tourlinia 361incasari autobuz turistic
STB SA a retras autobuzul etajat de pe linia turistica si a infiintat, in sezonul rece, linia 361 pe acelasi traseu.
Societatea de Transport Bucuresti (STB SA) a anuntat inchiderea sezonului pentru autobuzele etajate ale liniei turistice cu tarif special Bucharest City Tour, la data de 1 noiembrie 2018.
Citeste si:
Primele autobuze noi au ajuns la Bucuresti
Totodata, STB infiinteaza, pe acelasi traseu, incepand cu data de 1 noiembrie 2018, linia urbana cu tarif normal 361, ca urmare a implementarii Programului de Transport atribuit de Asociatia de Dezvoltare Intercomunitara pentru Transport Public Bucuresti - Ilfov.
Linia cu autobuzul etajat, a deservit, in 2018, aproximativ 55.000 de turisti, dintre care 48.000 adulti si circa 7.000 copii, suma totala incasata ajungand la peste 1,37 milioane lei, cifrele fiind comparabile cu cele inregistrate in anul 2017.
In 2017, STB SA (
fosta RATB) a incasat 1,32 milioane de lei, fiind inregistrata o crestere cu 3,5% fata de sezonul 2016, cand Bucharest City Tour a incasat aproape 1,28 milioane de lei.
Linia turistica Bucharest City Tour a fost inaugurata la 28 iulie 2011, iar de atunci numarul calatorilor a crescut an de an, ajungand la o medie de 55.000 de turisti pe an.
Cele patru autobuze etajate ale acestei linii merg prin principalele zone istorice si de interes ale capitalei, la un interval de succedare de circa 30 de minute, pe traseul: Piata Presei, Arcul de Triumf, Soseaua Kiseleff, Piata Victoriei, Calea Victoriei, Palatul CEC, Palatul Parlamentului, cu revenire prin Piata Unirii, Piata Universitatii, Piata Romana, Piata Victoriei, Piata Charles de Gaulle, Arcul de Triumf, Muzeul Satului, Piata Presei.
Turistii au putut calatori cu autobuzul Bucharest City Tour si prezentand la urcare voucherul primit de la partenerii STB SA: hoteluri si agentii de turism.
Cardul este valabil 24 de ore de la prima validare, oferind flexibilitate in alegerea programului, iar pasagerii avand posibilitatea sa intrerupa plimbarea, pentru a vizita obiectivele de interes intalnite pe traseu si sa o continue, ulterior, cu alt autobuz, din oricare statie de pe traseu.
Citeste si:
Primaria Bucuresti vrea sa cumpere 100 de tramvaie noi
Turistii au beneficiat si de un ghid audio in limbile romana, engleza, franceza si italiana, accesibil cu ajutorul echipamentelor existente in autobuz, precum si prin instalarea unei aplicatii pe smartphone, in urma scanarii unui cod QR afisat in autobuz.